• Stargirl

Odd Molly tråd för oss inbitna

*~Två blåbär och ett lingon~*
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-28 15:48
    Det är flera i tråden som haft problem med www.country-dreams.se uteblivna leveranser och inga svar på mail. Så höjer ett varningens finger för dem som vill beställa därifrån.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-06-12 15:24
    BILDTRÅD för oss Odd Molly lovers

www.familjeliv.se/Forum-5-73/m44765570.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 11:34
    oddmolly.com/press/selection-of-photos

Lite bilder på nyheter.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-08 16:50
    Har börjat blogga om mina Odd Molly outfits....

minmolly.bloggagratis.se/

Helt ny i bloggandet så vi får se hur det går.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-01 10:23
    NY BLOGG NY BLOGG....

minmolly.se/

Hoppas ni hittar hit istället!!!
  • Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna
  • villemina
    Bambiblogg skrev 2009-06-10 21:48:15 följande:
    Det finns flera sätt att se det, bambi har skrivit flera inlägg om det.Bland annat att det är tommar sidor i "boken"
    Aha, får kolla lite på hennes blogg.
    Jag köpte en Summer of 2007 tunika i chalk och en Everyday long cardigan (tror jag den heter?) på Blocket. Trodde det var fejk men vet fortfarande inte. Har hållt sig jättefina efter tvätt och inga tomma sidor eller annat skumt med tags / böcker.
    Betalade 1100:- för bägge.
  • villemina
    Puffig Pingla skrev 2009-06-10 21:49:35 följande:
    Nope - what you see is what you get. Tyvärr. Frågade om hon hade något mer på lager men de rensar eftersom de ska flytta.Kanske någon av de danska sidorna? Eller så skulle du kunna ringa Åhlens City i Sthlm. De hade ganska många härom veckan.
    Oki, då vet jag det. *funderar fortfarande på puder-färgen*
  • Bambiblogg
    villemina skrev 2009-06-10 21:50:14 följande:
    Aha, får kolla lite på hennes blogg. Jag köpte en Summer of 2007 tunika i chalk och en Everyday long cardigan (tror jag den heter?) på Blocket. Trodde det var fejk men vet fortfarande inte. Har hållt sig jättefina efter tvätt och inga tomma sidor eller annat skumt med tags / böcker. Betalade 1100:- för bägge.
    Oj, men det är just dessa som brukar vara kopior. (Finns en lista på de vanligaste kopiorna på bambis blogg, min bibel ;))
  • Puffig Pingla
    villemina skrev 2009-06-10 21:41:50 följande:
    Vill haaaaa!www.havenstockholm.se/Anna/images/shop/400_86...Men vet int eom jag passar i färgen...?Jag är blond och ganska blek... Jag försvinner kanske i den där puder-färgen...?
    Powder är superfin om man har lite färg. Vi anemiska, råttfärgade människor kan ha ett mörkare linne under så blir det lite färg och man får mer kulör i nyllet.
  • villemina
    Bambiblogg skrev 2009-06-10 21:51:09 följande:
    Oj, men det är just dessa som brukar vara kopior. (Finns en lista på de vanligaste kopiorna på bambis blogg, min bibel ;))
    Precis! Jag såg det strax efter jag köpt dem.
  • villemina
    Puffig Pingla skrev 2009-06-10 21:51:47 följande:
    Powder är superfin om man har lite färg. Vi anemiska, råttfärgade människor kan ha ett mörkare linne under så blir det lite färg och man får mer kulör i nyllet.
    Tack! Jag har ju fått en ganska snygg fuskbränna (solarie) så det borde väl funka ändå med puderfärgen?
    Kan nog inte fundera för länge, känner jag... *stressad*
  • Puffig Pingla

Bina - är det inte dags att fota nåt nytt???
    Min stylistådra har behov att smickra lite mollysar.
    Ska du sitta och suga på Berryn ända tills på fredag eller? Vavavavavava?

• Bina
    Bambiblogg skrev 2009-06-10 21:48:15 följande:
    Det finns flera sätt att se det, bambi har skrivit flera inlägg om det. Bland annat att det är tommar sidor i "boken"
    Det är inte heller en säker grej - Odd Mollys huvudkontor har tittat på ett plagg som haft just dessa blanka sidor (ägaren till plagget finns härinne) och det var en originalprodukt.
Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna