• Stargirl

Odd Molly tråd för oss inbitna

*~Två blåbär och ett lingon~*
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-28 15:48
    Det är flera i tråden som haft problem med www.country-dreams.se uteblivna leveranser och inga svar på mail. Så höjer ett varningens finger för dem som vill beställa därifrån.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-06-12 15:24
    BILDTRÅD för oss Odd Molly lovers

www.familjeliv.se/Forum-5-73/m44765570.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 11:34
    oddmolly.com/press/selection-of-photos

Lite bilder på nyheter.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-08 16:50
    Har börjat blogga om mina Odd Molly outfits....

minmolly.bloggagratis.se/

Helt ny i bloggandet så vi får se hur det går.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-01 10:23
    NY BLOGG NY BLOGG....

minmolly.se/

Hoppas ni hittar hit istället!!!
  • Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna
  • villemina
    Bambiblogg skrev 2009-06-10 22:05:18 följande:
    Varför är det så många som säljer denna:www.tradera.com/Sotaste-sommarblusen-fran-ODD...Jag tycker att den är så fin, men jag blir så misstänksam när det har varit så otroligt många såna ute på sistonde!
    Ja, precis! Och alltid är det bara en bild från OM´s hemsida.

Skumt.
  • Puffig Pingla
    villemina skrev 2009-06-10 22:00:42 följande:
    Nja... Villemina + BUS = MOROT! Kan inte det där med att smörja in det snyggt, eller nåt. Fel BUS-kräm, kanske?
    Inboxar dig supertips till den snygga BUS-brännan. Tom min syrra med nada kosmetisk kompetens klarar av den.
  • Puffig Pingla
    Bina skrev 2009-06-10 21:58:47 följande:
    *ASG* vet du min vän.. jag sitter faktiskt och bygger en helt ny blogg.. som baaaaaara är för mollysar... den är på gång - jag skall bara uppdatera och lägga över molly-inläggen så släpper jag access på den sen nöjd?
    Duktig kicka. Har du vid det här laget inte förstått att jag är lite småsynsk
  • villemina
    Puffig Pingla skrev 2009-06-10 22:12:53 följande:
    Inboxar dig supertips till den snygga BUS-brännan. Tom min syrra med nada kosmetisk kompetens klarar av den.
    Superbra! Slipper jag kanske våndas i solariet mera. Får lite cell-skräck i den möbeln. *ryyys*
  • Siabellon

Här är jag som haft ett misstänkt piratkopierat plagg för syning hos Odd Molly! *vinkar*
    ska jag vara helt ärlig så tror jag liiiiite ff att det är en kopia för doften är skum! Sen var boken en sån med två tomma sidor, eller mer som att de lagt till två sidor som typ försättsblad. Även själva tagen skilde sig från mina andra(som jag av nån outgrundlig anledning sparar....)färgmässigt. Hårfint men ändock.
    Men summa summarum så får jag väl hoppas att personalen på huvudkontoret har öga för sånt där. Tröjan är verkligen fin(än så länge,har inte tvättat den t e x )

• Puffig Pingla
    villemina skrev 2009-06-10 22:16:41 följande:
    Superbra! Slipper jag kanske våndas i solariet mera. Får lite cell-skräck i den möbeln. *ryyys*
    Ja, senast jag var i ett solarie (några år sedan) fick jag synen av att jag var skinkan i toasten som låg och fräste i ett stort mackjärn. Rubbad, jag vet.
  • Bina
    mimmi006 skrev 2009-06-10 22:04:46 följande:
    Doftar de Molly? Jag har en fejktunika och den luktar ingenting, dessutom tror jag att det saknades en lapp i hänget. På lappen står det "Made in Portugal", men den kommer från Kina. Den enda skillnaden jag kan hitta, det är möjligtvis att tvättrådslappen är lite stelare och priset förstås! För att vara säker att få en äkta får man nog handla i butik!?
    Jag har äktingar som inte luktat då de hängt i butik.. inte ens min Berrydress luktade även om den låg i sin påse från butik.
Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna