• Stargirl

Odd Molly tråd för oss inbitna

*~Två blåbär och ett lingon~*
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-28 15:48
    Det är flera i tråden som haft problem med www.country-dreams.se uteblivna leveranser och inga svar på mail. Så höjer ett varningens finger för dem som vill beställa därifrån.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-06-12 15:24
    BILDTRÅD för oss Odd Molly lovers

www.familjeliv.se/Forum-5-73/m44765570.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 11:34
    oddmolly.com/press/selection-of-photos

Lite bilder på nyheter.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-08 16:50
    Har börjat blogga om mina Odd Molly outfits....

minmolly.bloggagratis.se/

Helt ny i bloggandet så vi får se hur det går.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-01 10:23
    NY BLOGG NY BLOGG....

minmolly.se/

Hoppas ni hittar hit istället!!!
  • Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna
  • Bina
    Puffig Pingla skrev 2009-06-10 21:55:35 följande:
    Bina - är det inte dags att fota nåt nytt??? Min stylistådra har behov att smickra lite mollysar. Ska du sitta och suga på Berryn ända tills på fredag eller? Vavavavavava?
    *ASG* vet du min vän.. jag sitter faktiskt och bygger en helt ny blogg.. som baaaaaara är för mollysar... den är på gång - jag skall bara uppdatera och lägga över molly-inläggen så släpper jag access på den sen

nöjd?
  • Puffig Pingla
    villemina skrev 2009-06-10 21:53:30 följande:
    Tack! Jag har ju fått en ganska snygg fuskbränna (solarie) så det borde väl funka ändå med puderfärgen? Kan nog inte fundera för länge, känner jag... *stressad*
    Haha, du får väl göra som jag och putsa brännan med BUS en gång i veckan.
    Vad gör man inte för att passa in i sina kläder
  • Bambiblogg
    Bina skrev 2009-06-10 21:57:41 följande:
    Det är inte heller en säker grej - Odd Mollys huvudkontor har tittat på ett plagg som haft just dessa blanka sidor (ägaren till plagget finns härinne) och det var en originalprodukt.
    Kan det vara så att kopiorna är så bra att inte ens OM ser skillnad? För konstigt om man skulle få en äkta med tomma sidor i boken....
  • villemina
    Bina skrev 2009-06-10 21:58:47 följande:
    *ASG* vet du min vän.. jag sitter faktiskt och bygger en helt ny blogg.. som baaaaaara är för mollysar... den är på gång - jag skall bara uppdatera och lägga över molly-inläggen så släpper jag access på den sen nöjd?
    Jaaa! *klappar händer*
  • villemina
    Puffig Pingla skrev 2009-06-10 21:58:50 följande:
    Haha, du får väl göra som jag och putsa brännan med BUS en gång i veckan. Vad gör man inte för att passa in i sina kläder
    Nja... Villemina + BUS = MOROT!
    Kan inte det där med att smörja in det snyggt, eller nåt. Fel BUS-kräm, kanske?
  • Bambiblogg

Är det nån som har Makeout dressen? Jag är lite sugen på en blå och det var precis nån som la ut en på tradera. Men den känns lite för sockersöt? Använder ni den ofta?

• mimmi006
    Milliemolly skrev 2009-06-10 21:55:46 följande:
    Nu läste jag att de även kan vara äkta :_) Men hur ska man veta det? *FÖRVIRRAD*
    Doftar de Molly? Jag har en fejktunika och den luktar ingenting, dessutom tror jag att det saknades en lapp i hänget. På lappen står det "Made in Portugal", men den kommer från Kina. Den enda skillnaden jag kan hitta, det är möjligtvis att tvättrådslappen är lite stelare och priset förstås! För att vara säker att få en äkta får man nog handla i butik!?
  • villemina
    mimmi006 skrev 2009-06-10 22:04:46 följande:
    Doftar de Molly? Jag har en fejktunika och den luktar ingenting, dessutom tror jag att det saknades en lapp i hänget. På lappen står det "Made in Portugal", men den kommer från Kina. Den enda skillnaden jag kan hitta, det är möjligtvis att tvättrådslappen är lite stelare och priset förstås! För att vara säker att få en äkta får man nog handla i butik!?
    Håller med! Här blir det bara butik-köp framöver! Inte så många, eftersom jag är mammaledig och vänder på kronorna.

*gråt*
Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna