• Stargirl

Odd Molly tråd för oss inbitna

*~Två blåbär och ett lingon~*
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-28 15:48
    Det är flera i tråden som haft problem med www.country-dreams.se uteblivna leveranser och inga svar på mail. Så höjer ett varningens finger för dem som vill beställa därifrån.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-06-12 15:24
    BILDTRÅD för oss Odd Molly lovers

www.familjeliv.se/Forum-5-73/m44765570.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 11:34
    oddmolly.com/press/selection-of-photos

Lite bilder på nyheter.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-08 16:50
    Har börjat blogga om mina Odd Molly outfits....

minmolly.bloggagratis.se/

Helt ny i bloggandet så vi får se hur det går.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-01 10:23
    NY BLOGG NY BLOGG....

minmolly.se/

Hoppas ni hittar hit istället!!!
  • Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna
  • malinoski
    Puffig Pingla skrev 2009-06-10 19:58:52 följande:
    Glossy: Dang vad jag kelade med Livealoten Bina: Den satt som en smäck Den som frågade om vad man kan ha under en Livealot - Spoilerdress är jättefin under. Alt Private dress. Om man inte känner att plånboken räcker till så har både Åhlens och H&M jättefina likadana just nu.
    Tack för tipsen om vad jag kan ha under min nya Livealot!
    Vilket märke på Åhlens är det som har liknande OM-plaggen du nämner? Tänkte försöka ta mig till Å City efter jobbet och shoppa.. :)
  • villemina
    Siabellon skrev 2009-06-11 10:15:42 följande:
    Fy 17 vad shoppingsugen jag är. är in på varenda site o kollar OMplagg men endera finns ingen strl eller så är det fel färg. har varit inne på Traderas Köpnu o kollat också men inget. Hjälp!!
    Hej!

Kan man söka endast på KÖP NU-auktioner? Hittar inte den funktionen...
  • villemina

Hej igen!

Vet inte om det är tillåtet att länka, men måste fråga:

Dessa koftorna: www.blocket.se/vi/22138251.htm

...är väl samma som dessa:

www.tradera.com/-NY-ODD-MOLLY-kofta-st-2-sa-snygg--auktion_93985482

&

www.tradera.com/Odd-Molly-Kofta-GRA-Storlek-1--auktion_93985793

Fast den grå är i storlek 2 i Blocket-annonsen, inte i storlek 1 som på Tradera.
    Samma bilder i alla fall.

Är det vanligt att en säljare har samma grejer till salu både på Tradera och på Blocket?

• Siabellon
    villemina skrev 2009-06-11 11:36:33 följande:
    Hej! Kan man söka endast på KÖP NU-auktioner? Hittar inte den funktionen...
    Japp, det går! när du har sökt på tex Odd molly (dah! ) och fått fram listan så finns det liksom en liten flik högst upp, eller två egentligen. Överst står det hur många objekt som hittades i lite fetare stil, under den står det kläder (tex 456). Under detta finns nu två flikar: en Auktion o en Fast pris. Även om det står bara 1 så klicka på den så kommer alla plagg upp som man kan köpa direkt t ett fast pris.

Annars måste jag säga att det inte är min shoppingdag! Skulle åtminstone beställa nytt Decleor Ansiktsvatten o rengöring o så HAR de inte ens vattnet inne. Har kollat runt lite med DonnaBeauty är absolut billigast och beställa fr utlandet vill jag inte.....

Måste nog tröstshoppa nåt OMplagg. sktisamma om strl inte är rätt.......

• Puffig Pingla
    malinoski skrev 2009-06-11 11:31:31 följande:
    Tack för tipsen om vad jag kan ha under min nya Livealot!Vilket märke på Åhlens är det som har liknande OM-plaggen du nämner? Tänkte försöka ta mig till Å City efter jobbet och shoppa.. :)
    Jag såg dem på underklädesavdelningen på Åhlens vid Odenplan. *viskar* det är nog ett nattlinne egentligen
  • villemina
    Siabellon skrev 2009-06-11 12:24:54 följande:
    Japp, det går! när du har sökt på tex Odd molly (dah! ) och fått fram listan så finns det liksom en liten flik högst upp, eller två egentligen. Överst står det hur många objekt som hittades i lite fetare stil, under den står det kläder (tex 456). Under detta finns nu två flikar: en Auktion o en Fast pris. Även om det står bara 1 så klicka på den så kommer alla plagg upp som man kan köpa direkt t ett fast pris.Annars måste jag säga att det inte är min shoppingdag! Skulle åtminstone beställa nytt Decleor Ansiktsvatten o rengöring o så HAR de inte ens vattnet inne. Har kollat runt lite med DonnaBeauty är absolut billigast och beställa fr utlandet vill jag inte.....Måste nog tröstshoppa nåt OMplagg. sktisamma om strl inte är rätt.......
    TACK! Det där med fast pris hade jag ingen aning om! Nu ska jag tradera lite.
  • Puffig Pingla
    Siabellon skrev 2009-06-11 12:24:54 följande:
    Annars måste jag säga att det inte är min shoppingdag! Skulle åtminstone beställa nytt Decleor Ansiktsvatten o rengöring o så HAR de inte ens vattnet inne. Har kollat runt lite med DonnaBeauty är absolut billigast och beställa fr utlandet vill jag inte.....Måste nog tröstshoppa nåt OMplagg. sktisamma om strl inte är rätt.......
    Oh tack för påminnelsen. Skulle ju handla därifrån. Har glömt det varje dag i två veckor och mitt ansiktsvatten (som för övrigt finns) har ca två tsk kvar. *går och shoppar*
  • Siabellon
    Puffig Pingla skrev 2009-06-11 12:39:58 följande:
    Oh tack för påminnelsen. Skulle ju handla därifrån. Har glömt det varje dag i två veckor och mitt ansiktsvatten (som för övrigt finns) har ca två tsk kvar. *går och shoppar*
    Hoppas inte ditt är slut också!

Såg nyss att Tintin fått in lite "nytt" Odd Molly. Bla den där frottéhooden jag letat i hjäl mig efter o tillslut beställde fr butik Mathilde,,,,,Kanske ska jag köpa en turkos trots allt...
  • Solskensmamman06
    Siabellon skrev 2009-06-11 12:52:38 följande:
    Hoppas inte ditt är slut också! Såg nyss att Tintin fått in lite "nytt" Odd Molly. Bla den där frottéhooden jag letat i hjäl mig efter o tillslut beställde fr butik Mathilde,,,,,Kanske ska jag köpa en turkos trots allt...
    Jag är oxå sugen på den hooden i turkos. Hur sitter den på? Är det mycket "badrocks-känsla" över den, eller funkar den tex att ha till jobb med jeans. Tycker den ser grymt snygg ut!
  • villemina

Nu har jag beställt den! Fanns kvar på Haven. 1050:- kändes som ett ok pris.

www.huset-shop.com/images/OddMollyLivealot.jpg

1.bp.blogspot.com/_ufYpNAtBank/SbZzF-SdVnI/AAAAAAAAAGk/P7V6Ptc4HGA/s400/livealot

*svettig*

Tog storlek 3 (den enda storlek som fanns kvar enligt hemsidan) och hoppas den passar. Har tre i alla mina andra Mollysar så det ska väl funka, va?

Det ser ut som om det är ett linne UNDER blusen på den första bilden. Eller ser blusen ut så? Har aldrig sett en Livealot *irl*.

Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna