• Stargirl

Odd Molly tråd för oss inbitna

*~Två blåbär och ett lingon~*
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-28 15:48
    Det är flera i tråden som haft problem med www.country-dreams.se uteblivna leveranser och inga svar på mail. Så höjer ett varningens finger för dem som vill beställa därifrån.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-06-12 15:24
    BILDTRÅD för oss Odd Molly lovers

www.familjeliv.se/Forum-5-73/m44765570.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 11:34
    oddmolly.com/press/selection-of-photos

Lite bilder på nyheter.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-08 16:50
    Har börjat blogga om mina Odd Molly outfits....

minmolly.bloggagratis.se/

Helt ny i bloggandet så vi får se hur det går.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-01 10:23
    NY BLOGG NY BLOGG....

minmolly.se/

Hoppas ni hittar hit istället!!!
  • Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna
  • Bina
    Pokergirl skrev 2009-06-10 23:05:11 följande:
    Kunde inte hålla mig från att buda på Tradera. *suck* Jag har bara sååå dålig karaktär!
    Känner igen känslan jobbigt.
  • Stargirl

INGA mer OM inköp innan höstkollektionen börjar att trilla in. Det har jag lovat mig själv

• Pokergirl
    Stargirl skrev 2009-06-11 09:13:11 följande:
    INGA mer OM inköp innan höstkollektionen börjar att trilla in. Det har jag lovat mig själv
    Det försökte jag också lova mig själv, höll inte ens en vecka. {#lang_emotions_embarassed}
  • Puffig Pingla

Bina darrrrrling - snygga kläder i dag

Dagens Pingla, Blå Pointelle Linne och Blå Lovely Knit.

• Stargirl
    Pokergirl skrev 2009-06-11 09:29:32 följande:
    Det försökte jag också lova mig själv, höll inte ens en vecka.
    Det finns inget jag VERKLIGEN vill ha så då är det inte så svårt att låta bli......
    Ska dessutom på semester i två veckor och kommer bara shoppa badringar och flipflops
  • Siabellon

Fy 17 vad shoppingsugen jag är. är in på varenda site o kollar OMplagg men endera finns ingen strl eller så är det fel färg. har varit inne på Traderas Köpnu o kollat också men inget.

Hjälp!!

• Pokergirl

Siabellon: Vilket besvärligt problem.... Stackare! Det börjar vara riktigt utplockat i shopparna nu, jag var också väldigt shoppingsugen och tänkte hitta några tees i strl 3 men gick bet.

• Puffig Pingla
    Siabellon skrev 2009-06-11 10:15:42 följande:
    Fy 17 vad shoppingsugen jag är. är in på varenda site o kollar OMplagg men endera finns ingen strl eller så är det fel färg. har varit inne på Traderas Köpnu o kollat också men inget. Hjälp!!
    Man tycker ju att jag borde vara shoppingmätt efter gårdagen men noooooooo. Den där spärren som säger "det räcker nu" verkar ha tagit semester.
  • Siabellon

mycket vill ha mer passa väl oss i den här tråden

ska kanske prova en tysk eller engelsk sida. det finns ju strl kvar där iaf men plaggen blir ju dyrare m euro o pund.
    har ni beställt fr nån utländsk nån gång? jag har bara testat greenapple o det blev billigare än att handla i schweden

Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna