• Stargirl

Odd Molly tråd för oss inbitna

*~Två blåbär och ett lingon~*
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-28 15:48
    Det är flera i tråden som haft problem med www.country-dreams.se uteblivna leveranser och inga svar på mail. Så höjer ett varningens finger för dem som vill beställa därifrån.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-06-12 15:24
    BILDTRÅD för oss Odd Molly lovers

www.familjeliv.se/Forum-5-73/m44765570.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 11:34
    oddmolly.com/press/selection-of-photos

Lite bilder på nyheter.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-08 16:50
    Har börjat blogga om mina Odd Molly outfits....

minmolly.bloggagratis.se/

Helt ny i bloggandet så vi får se hur det går.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-01 10:23
    NY BLOGG NY BLOGG....

minmolly.se/

Hoppas ni hittar hit istället!!!
  • Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna
  • villemina
    villemina skrev 2009-06-11 13:42:47 följande:
    Hittade nyss denna butiken. Ska definitivt köra dit (har inte långt alls) innan midsommar! 20% på allt innan midsommar! www.idyllinterior.se/default.asp
    Det ser ju ut som att de har ganska mycket OM. *glad*
    Ska jag vara bud åt någon...?
  • Audrey Will
    Hittade nyss denna butiken. Ska definitivt köra dit (har inte långt alls) innan midsommar! 20% på allt innan midsommar! www.idyllinterior.se/default.asp
    Åh vad kul med fler OM-webbisar! Det finns fortfarande doldisar! Och Hörby är ju inte så långt.. (lägger upp rutten för bilsemestern i sommar )

Fick också mail från TinTin, och är också sugen på frotte kappan! Kan inte bestämma mig för vilken färg som är finast!

Såg ni snackade lite om Grandma's Coat.. jag köpte min (ljusblå) för 2 år sen i strl.2 och jag tycker den har töjt sig som fan, fast jag inte använt den farligt mkt, och bara kemtvättat den. Den sitter inte alls snyggt på mig, vilket retar mig för den är ju såå fin! Tror man måste vara lite bystigare/fylligare upptill för att fylla ut den snyggt.. Vet inte vad jag ska göra med den.
    /Plankan
  • Bina

tittar in och är riktigt avis på att ni hinner sitta här... det gör inte jag idag men uppdaterat bloggen gjorde jag i morse vilket flera av er sett

Kramkram

• villemina

Hur snabbt har ni fått era grejer ni som beställt från Havens nätbutik?
    Denise (tror jag hon hette) ringde därifrån nyss och berättade att Livealoten jag beställde fanns kvar och att den skickas så fort som möjligt. Ville inte vara påträngande och fråga exakt NÄR den skickas.
    Vill ju helst ha den i posten imorgon, men det är nog inte möjligt, skickas säkert med snigel-post...? Någon som vet?

*hoppar upp & ner*

• Puffig Pingla
    villemina skrev 2009-06-11 13:18:23 följande:
    Nu har jag beställt den! Fanns kvar på Haven. 1050:- kändes som ett ok pris. www.huset-shop.com/images/OddMollyLivealot.jp...1.bp.blogspot.com/_ufYpNAtBank/SbZzF-SdVnI/AA...*svettig*Tog storlek 3 (den enda storlek som fanns kvar enligt hemsidan) och hoppas den passar. Har tre i alla mina andra Mollysar så det ska väl funka, va?Det ser ut som om det är ett linne UNDER blusen på den första bilden. Eller ser blusen ut så? Har aldrig sett en Livealot *irl*.
    Mwahahhaahaaaaaa...  {#lang_emotions_laughing} en till vars kläder jag "boppat" (provade den igår). Sprider mina Powerpuffbaciller till hela OM-truppen. Den är jättesnygg på mig (bara lite liten). Du kommer bli såååå nöjd.
  • Puffig Pingla
    Hittade nyss denna butiken. Ska definitivt köra dit (har inte långt alls) innan midsommar! 20% på allt innan midsommar! www.idyllinterior.se/default.asp?pid=72
    Jag har jättelångt till Hörby men det gick ju för *#¤@£$*@ att ringa och beställa. Så nu lyckades jag bränna ännu mer skattepengar. Dessutom hade ju ägaren mage att vara trevlig så man blev ju toksugen att åka ner och kolla i butiken på sin årliga Skåne-tour.
  • Puffig Pingla
    Bina skrev 2009-06-11 14:30:08 följande:
    tittar in och är riktigt avis på att ni hinner sitta här... det gör inte jag idag men uppdaterat bloggen gjorde jag i morse vilket flera av er sett Kramkram
    Har inte heller tid att vara här men lider just nu av brutaldålig arbetsmoral och diciplin. Ska väl börja jobba nu..... eller nåt.........

Närå - hinner faktisk med lite mikropauser mellan möten och mailavverkning.
  • villemina
    Puffig Pingla skrev 2009-06-11 16:03:54 följande:
    Mwahahhaahaaaaaa...   en till vars kläder jag "boppat" (provade den igår). Sprider mina Powerpuffbaciller till hela OM-truppen. Den är jättesnygg på mig (bara lite liten). Du kommer bli såååå nöjd.
    Puffig Pingla skrev 2009-06-11 16:11:43 följande:
    Jag har jättelångt till Hörby men det gick ju för *#¤@£$*@ att ringa och beställa. Så nu lyckades jag bränna ännu mer skattepengar. Dessutom hade ju ägaren mage att vara trevlig så man blev ju toksugen att åka ner och kolla i butiken på sin årliga Skåne-tour.
    Jaså, man kan ring o beställa? Kanon!!
    Tror du att Livealoten kan passa mig då?? Jag skulle egentligen behöva storlek 2,5 på mina Mollysar. Ofta är 2:an för liten med 3:an lite för stor...
    Vad tror du??
Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna