• Stargirl

Odd Molly tråd för oss inbitna

*~Två blåbär och ett lingon~*
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-28 15:48
    Det är flera i tråden som haft problem med www.country-dreams.se uteblivna leveranser och inga svar på mail. Så höjer ett varningens finger för dem som vill beställa därifrån.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-06-12 15:24
    BILDTRÅD för oss Odd Molly lovers

www.familjeliv.se/Forum-5-73/m44765570.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 11:34
    oddmolly.com/press/selection-of-photos

Lite bilder på nyheter.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-08 16:50
    Har börjat blogga om mina Odd Molly outfits....

minmolly.bloggagratis.se/

Helt ny i bloggandet så vi får se hur det går.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-01 10:23
    NY BLOGG NY BLOGG....

minmolly.se/

Hoppas ni hittar hit istället!!!
  • Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna
  • Puffig Pingla
    villemina skrev 2009-06-11 16:19:26 följande:
    Jaså, man kan ring o beställa? Kanon!!Tror du att Livealoten kan passa mig då?? Jag skulle egentligen behöva storlek 2,5 på mina Mollysar. Ofta är 2:an för liten med 3:an lite för stor...Vad tror du??
    Då kan nog 3:an vara lite stor för dig. Men å andra sidan så kan den vara väldigt snygg när den sitter löst. Såg en tjej på Mathilde som hade en ganska lös Livealot på sig och det var jättesnyggt.
  • Bina
    Puffig Pingla skrev 2009-06-11 16:03:54 följande:
    Mwahahhaahaaaaaa...   en till vars kläder jag "boppat" (provade den igår). Sprider mina Powerpuffbaciller till hela OM-truppen. Den är jättesnygg på mig (bara lite liten). Du kommer bli såååå nöjd.
    *ASG* du är en människa som gör mig glad!

(moffar macka före avfärd mot avslutning - snacka inte skit om mig för jag lär komma tillbaka och läsa ikapp - a l l t - )
  • Milliemolly

Köpte livealoten idag...men shit.............jag är 160 lång och den var ju dökort

Vad har ni under?

annars var strl 1 bra.

• Audrey Will
    Milliemolly skrev 2009-06-11 18:30:00 följande:
    Köpte livealoten idag...men shit.............jag är 160 lång och den var ju dökort Vad har ni under? annars var strl 1 bra.
    Oj! Ja då kan väl jag som är 1.78 fetglömma den.. även om jag så tar en 3:a!
  • Bambiblogg
    Milliemolly skrev 2009-06-11 18:30:00 följande:
    Köpte livealoten idag...men shit.............jag är 160 lång och den var ju dökort Vad har ni under? annars var strl 1 bra.
    Jag brukar ha spoiler linne under.
  • Puffig Pingla
    Bambiblogg skrev 2009-06-11 18:38:24 följande:
    Jag brukar ha spoiler linne under.
    Spoiler är super under eller private dress.

Är man 1.78 och smal är den dösnygg till jeans. Med eller utan Spoiler (snyggt med en tank under åsså) . Trust me
  • villemina
    Audrey Will skrev 2009-06-11 18:33:02 följande:
    Oj! Ja då kan väl jag som är 1.78 fetglömma den.. även om jag så tar en 3:a!
    *bööööl*

Jag är ju 175 cm över havet, blir den en magtröja till mig då??

Återstår väl att se när den väl dimper ner i postlådan.
  • Puffig Pingla
    Bina skrev 2009-06-11 18:20:46 följande:
    *ASG* du är en människa som gör mig glad! (moffar macka före avfärd mot avslutning - snacka inte skit om mig för jag lär komma tillbaka och läsa ikapp - a l l t - )
    Vill påpeka att vi inte snackar skit här. Vi bara leder folk in i rent och hederligt shoppingfördärv

Nästa tråd får heta "Odd Molly för inbitna - Din väg till ruinens brant (men du är lycklig under tiden)"
  • Audrey Will
    *bööööl* Jag är ju 175 cm över havet, blir den en magtröja till mig då?? Återstår väl att se när den väl dimper ner i postlådan.
    You are my guinea pig! Ska bli jätteintressant att höra hur den sitter på dig, hoppas den kommer passa!!
  • Audrey Will
    Puffig Pingla skrev 2009-06-11 18:53:03 följande:
    Vill påpeka att vi inte snackar skit här. Vi bara leder folk in i rent och hederligt shoppingfördärv Nästa tråd får heta "Odd Molly för inbitna - Din väg till ruinens brant (men du är lycklig under tiden)"
    Eller "Vikten av att vara snyggt klädd när Kronofogden ringer på"!
Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna