• Stargirl

Odd Molly tråd för oss inbitna

*~Två blåbär och ett lingon~*
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-28 15:48
    Det är flera i tråden som haft problem med www.country-dreams.se uteblivna leveranser och inga svar på mail. Så höjer ett varningens finger för dem som vill beställa därifrån.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-06-12 15:24
    BILDTRÅD för oss Odd Molly lovers

www.familjeliv.se/Forum-5-73/m44765570.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 11:34
    oddmolly.com/press/selection-of-photos

Lite bilder på nyheter.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-08 16:50
    Har börjat blogga om mina Odd Molly outfits....

minmolly.bloggagratis.se/

Helt ny i bloggandet så vi får se hur det går.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-01 10:23
    NY BLOGG NY BLOGG....

minmolly.se/

Hoppas ni hittar hit istället!!!
  • Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna
  • Innerjoin
    Siabellon skrev 2009-06-11 19:24:50 följande:
    Den funkar absolut som tunika. har haft min i två dagar nu, först till velourhaighten o sen till jeans. men grannen kallade mig den kvinnliga varianten på Hugh Hefner....*mutter* hon har ingen smak alls!
    Jag har den turkosa, först tyckte jag det var just "badrockskänsla" över den, men nu äääälskar jag den! Har använt den jättemycket redan. Har den som typ jacka till jeans.
  • Siabellon
    Innerjoin skrev 2009-06-11 20:52:16 följande:
    Har snöat in på denna: www.sidandsally.com/data/product/images/12082... tycker den är så fin och söt! vet eg. om det är riktigt "jag", för eg. gillar jag inte blommor på kläder (för gulligt för mig) Någon som har den? Gillar ni den? Hur är den i strl?
    Den är fin som 17! jag provade den i 3a förut(min vanliga OMstrl) men den var alldeles för stor! De hade ingen 2a så det blev ingen......men jag är sugen på den jag med(vilket plagg är man INTE sugen på när det gäller OM?)
  • Audrey Will
    Siabellon skrev 2009-06-11 20:48:07 följande:
    *sträcker på mig rätt stolt o tuppar mig*Jag har den!!! Världens vackraste om du frågar mig!(ibland får man väl skryta lite va?) Föresten så gillar jag de nya Trådnamnen! Jag röstar just för tillfället på den sista varianten med kronofogden.
    *Impad!!* Den är verkligen fin! ( och klart vi får skryta!)
    Siabellon skrev 2009-06-11 19:24:50 följande:
    Den funkar absolut som tunika. har haft min i två dagar nu, först till velourhaighten o sen till jeans. men grannen kallade mig den kvinnliga varianten på Hugh Hefner....*mutter* hon har ingen smak alls!
    Hugh Hefner.. *ASG*! Åh har du med velourhaighten.. avis!
    Yeah! Hoppas den inte skickas med Ö-post så jag har den om typ 2 veckor, eller nåt. Det verkar ju inte va några problem att få igen pengarna om det skulle vara så
    att den inte passar. www.tradera.com/Odd-Molly-blus-modell-862-sto...
    Du har den säkert snart, kanske redan imorgon! Och nej, du lär inte ha några probs att få igen pengarna!
  • Innerjoin
    Siabellon skrev 2009-06-11 20:56:27 följande:
    Den är fin som 17! jag provade den i 3a förut(min vanliga OMstrl) men den var alldeles för stor! De hade ingen 2a så det blev ingen......men jag är sugen på den jag med(vilket plagg är man INTE sugen på när det gäller OM?)
    Oki, tack! Bra att veta att den är stor!
  • Pokergirl

Innejoin: Den är jättefin, men inte "för" söt. Riktigt snygg till ett par jeans, det enda bekymret är att trumpetärmar tenderar att korva sig och bli skrynkliga under jackan. Har testat den och tyckte den var normal i strl.

• Bambiblogg
    Milliemolly skrev 2009-06-11 19:47:15 följande:
    vilket är spoilerlinnet? är det det korta "nattlinnet" ?
    Ja, det kanske man kan säga... den är i 100% silke
  • Audrey Will
    Pokergirl skrev 2009-06-11 21:03:42 följande:
    Åh, jag kan inte bestämma mig för om jag ska fortsätta buda på denna www.tradera.com/ODD-MOLLY-stickad-troja-i-bom... eller inte. Det ska ju bli sommar nu så det känns fel med en vintrig tröja nu.
    Den ser supermysig ut! Och även sommarkvällar kan ju bli kyliga..
Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna