• Stargirl

Odd Molly tråd för oss inbitna

*~Två blåbär och ett lingon~*
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-28 15:48
    Det är flera i tråden som haft problem med www.country-dreams.se uteblivna leveranser och inga svar på mail. Så höjer ett varningens finger för dem som vill beställa därifrån.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-06-12 15:24
    BILDTRÅD för oss Odd Molly lovers

www.familjeliv.se/Forum-5-73/m44765570.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 11:34
    oddmolly.com/press/selection-of-photos

Lite bilder på nyheter.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-08 16:50
    Har börjat blogga om mina Odd Molly outfits....

minmolly.bloggagratis.se/

Helt ny i bloggandet så vi får se hur det går.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-01 10:23
    NY BLOGG NY BLOGG....

minmolly.se/

Hoppas ni hittar hit istället!!!
  • Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna
  • Milliemolly
    Pokergirl skrev 2009-06-11 21:03:42 följande:
    Åh, jag kan inte bestämma mig för om jag ska fortsätta buda på denna www.tradera.com/ODD-MOLLY-stickad-troja-i-bom... eller inte. Det ska ju bli sommar nu så det känns fel med en vintrig tröja nu.
    Jag säger bara grillkväll, båttur i skärgården, regnigt allsång på skansen - den passar utmärkt p sommaren också
  • Siabellon
    Pokergirl skrev 2009-06-11 21:13:19 följande:
    Mitt senaste traderaköp anlände idag, bildbevis i bloggen.
    Shit, jag har missat att du ska ha bebbe. GRATTIS! (kikade på ditt traderafynd) Fin var den, jag har en annan variant o den är jättefin o användbar!

Har shoppat på Tintin nu, skulle köpa frotten i turkos men ändrade mig i sista stund o tog en blå Lovelier i strl 3 o hoppas den är större än min blå lovely knit.
    Visst var jag ävl duktig som inte tog båda?

• Pokergirl

Siabellon: Tack! Odd Molly är faktiskt väldigt praktiska kläder när man är gravid. Förrutom Pointelle, den smickrar inte en tjock mage...

Glossy & Shiny, Milliemolly: Det var allt jag behövde för att övertygas, budar vidare!

• Audrey Will
    Siabellon skrev 2009-06-11 21:48:11 följande:
    men kolla den gråa cashmerekoftan här då! *hjärtat går i bitar över den lilla strl*VILL HA!!www.blocket.se/ostergotland/Odd_Molly_och_Acn...
    Gud vad fin!! Min smak exakt! Den har jag nog aldrig sett innan. Gissar cashmere koftorna gjordes i ganska liten upplaga?
  • Siabellon
    Audrey Will skrev 2009-06-11 21:52:25 följande:
    men kolla den gråa cashmerekoftan här då! *hjärtat går i bitar över den lilla strl*VILL HA!!www.blocket.se/ostergotland/Odd_Molly_och_Acn.
    .. Gud vad fin!! Min smak exakt! Den har jag nog aldrig sett innan. Gissar cashmere koftorna gjordes i ganska liten upplaga?
    ja, men de verkar ju ha cashmere varje kollektion ändå. jag har en grå klänning med överdelen i cashmere o underdelen i slike. den är så mjuk o gosig så när jag ramlade över en likadan tröja med silket i halsen kunde jag inte motstå den.
    älskar cahmere, det är det absolut mjukaste i tygväg man kan ha på sig!
    Nu finns ju en rosa o en puderfärgad kofta i cashmere har jag för mig. mycket tryck o broderier på den dock så den gick bort för mig, det får inte bl FÖr mycket
  • malinoski
    Siabellon skrev 2009-06-11 20:48:07 följande:
    *sträcker på mig rätt stolt o tuppar mig* Jag har den!!! Världens vackraste om du frågar mig!(ibland får man väl skryta lite va?) Föresten så gillar jag de nya Trådnamnen! Jag röstar just för tillfället på den sista varianten med kronofogden.
    Lyckost! *Bugar av respekt* :)
    Vilken otroligt fin kappa... Sitter här och funderar på om jag ska våga börja buda eller ej.. Har svårt att uppskatta vad priset borde landa på, får man fråga vad kappan/pälsen kostade när du köpte den?

Har helt plötsligt börjat längta till vintern..
  • Audrey Will

På tal om vinter.. detta året SKA jag ha en sån blå teddyfodrad jacka från senaste vinterkollektionen! (som fanns i rött, blått och grönt) Fattar inte att jag aldrig fick tummen ur att köpa en vintern som gick!
    Första bästa blå i strl. 2 el. 3 som dyker upp Tradera i september är min!!

malinoski skrev 2009-06-11 22:19:31 följande:
    Lyckost! *Bugar av respekt* :)Vilken otroligt fin kappa... Sitter här och funderar på om jag ska våga börja buda eller ej.. Har svårt att uppskatta vad priset borde landa på, får man fråga vad kappan/pälsen kostade när du köpte den?Har helt plötsligt börjat längta till vintern..
    Åh tänker du buda - spännande!!
  • Siabellon
    malinoski skrev 2009-06-11 22:19:31 följande:
    Lyckost! *Bugar av respekt* :) Vilken otroligt fin kappa... Sitter här och funderar på om jag ska våga börja buda eller ej.. Har svårt att uppskatta vad priset borde landa på, får man fråga vad kappan/pälsen kostade när du köpte den? Har helt plötsligt börjat längta till vintern..
    Alltså, det är det varmaste jag äger! Den o Uggsen o det räcker med en spoiler där under även om det är
    -25 ute-lovar!

Köpte den på Ajabaja, 18 eller 19 tusen kostade den ordinarie men jag köpte den för typ 15. sen sänkte de strl 1 o 2 med några tusen till........*muttrar* men JAG hade 3an!
    Ser det köpet som en ren investering faktiskt. (bra ursäkt va?)

Vet att en tjej försökte sälja en 2a tidigt i våras på blocket först o sen på tradera men jag tror inte hon blev av med den....
Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna