• Stargirl

Odd Molly tråd för oss inbitna

*~Två blåbär och ett lingon~*
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-28 15:48
    Det är flera i tråden som haft problem med www.country-dreams.se uteblivna leveranser och inga svar på mail. Så höjer ett varningens finger för dem som vill beställa därifrån.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-06-12 15:24
    BILDTRÅD för oss Odd Molly lovers

www.familjeliv.se/Forum-5-73/m44765570.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 11:34
    oddmolly.com/press/selection-of-photos

Lite bilder på nyheter.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-08 16:50
    Har börjat blogga om mina Odd Molly outfits....

minmolly.bloggagratis.se/

Helt ny i bloggandet så vi får se hur det går.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-01 10:23
    NY BLOGG NY BLOGG....

minmolly.se/

Hoppas ni hittar hit istället!!!
  • Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna
  • Audrey Will

www.blocket.se/vi/21343129.htm Denna var den enda bild jag kunde hitta, hoppas länken funkar!

Pokergirl skrev 2009-06-11 22:27:36 följande:
    Glossy and shiny: Är lite osäker på vilken jacka du menar, har du bild?
  • Puffig Pingla
    Audrey Will skrev 2009-06-11 18:56:52 följande:
    Eller "Vikten av att vara snyggt klädd när Kronofogden ringer på"!
    En utmärkt titel
  • Puffig Pingla
    Pokergirl skrev 2009-06-11 21:03:42 följande:
    Åh, jag kan inte bestämma mig för om jag ska fortsätta buda på denna www.tradera.com/ODD-MOLLY-stickad-troja-i-bom... eller inte. Det ska ju bli sommar nu så det känns fel med en vintrig tröja nu.
    Men det skriker ju kräftskiva om den!!!! Förstår du hur piffig du kommer bli i en tunn sommarklänning, ett par Hunterstövlar och den tröjan senare på kvällen. Nästan så man längtar till höst
  • Bina
    Puffig Pingla skrev 2009-06-11 18:53:03 följande:
    Vill påpeka att vi inte snackar skit här. Vi bara leder folk in i rent och hederligt shoppingfördärv Nästa tråd får heta "Odd Molly för inbitna - Din väg till ruinens brant (men du är lycklig under tiden)"
  • Bina
    Audrey Will skrev 2009-06-11 18:56:52 följande:
    Eller "Vikten av att vara snyggt klädd när Kronofogden ringer på"!
  • Bina

God morgon! Jag har ett ilandsproblem.. Tintinstyle brukar vara snabba men jag har snart väntat två dyyyyyygn på vidare bekräftelse av min order.. och nu finns ingen mer i lager.. håll tummarna för mig att det inte är så att den inte fanns på hyllplats när de skulle packa! *springer och gömmer mig av frustration och utbrister trumpet "jag vill ha en blå Lovelier också" *

• Bina
    Siabellon skrev 2009-06-11 20:48:07 följande:
    *sträcker på mig rätt stolt o tuppar mig* Jag har den!!! Världens vackraste om du frågar mig!(ibland får man väl skryta lite va?) Föresten så gillar jag de nya Trådnamnen! Jag röstar just för tillfället på den sista varianten med kronofogden.
    O M G... om vi skulle ha Molly-träff så skulle alla blekna intill dig Den är typ en dröm (har ni sett årets fina jacka med pärlbroderier?)
  • Siabellon
    Bina skrev 2009-06-12 07:03:36 följande:
    God morgon! Jag har ett ilandsproblem.. Tintinstyle brukar vara snabba men jag har snart väntat två dyyyyyygn på vidare bekräftelse av min order.. och nu finns ingen mer i lager.. håll tummarna för mig att det inte är så att den inte fanns på hyllplats när de skulle packa! *springer och gömmer mig av frustration och utbrister trumpet "jag vill ha en blå Lovelier också" *
    Men vad fan! Jag som beställde därifrån i går. En Lovelier! Har ju bara fått prel.bekräftelse än. Nu blir jag orolig. Jag som fick till en bra shoppingdag tillslut igår.
    Det blev en poplin frilled också, fr missgreta. hoppas hoppas 3an inte är trång bara.
  • Pokergirl
    Puffig Pingla skrev 2009-06-11 23:43:38 följande:
    Men det skriker ju kräftskiva om den!!!! Förstår du hur piffig du kommer bli i en tunn sommarklänning, ett par Hunterstövlar och den tröjan senare på kvällen. Nästan så man längtar till höst
    Fast jag tror jag skippar den tunna klänningen. Kommer vara i sjunde månaden då.
  • Siabellon
    Pokergirl skrev 2009-06-12 09:08:59 följande:
    Fast jag tror jag skippar den tunna klänningen. Kommer vara i sjunde månaden då.
    Blir inte det lite kyligt åt rumpen?
Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna