• Stargirl

Odd Molly tråd för oss inbitna

*~Två blåbär och ett lingon~*
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-28 15:48
    Det är flera i tråden som haft problem med www.country-dreams.se uteblivna leveranser och inga svar på mail. Så höjer ett varningens finger för dem som vill beställa därifrån.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-06-12 15:24
    BILDTRÅD för oss Odd Molly lovers

www.familjeliv.se/Forum-5-73/m44765570.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 11:34
    oddmolly.com/press/selection-of-photos

Lite bilder på nyheter.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-08 16:50
    Har börjat blogga om mina Odd Molly outfits....

minmolly.bloggagratis.se/

Helt ny i bloggandet så vi får se hur det går.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-01 10:23
    NY BLOGG NY BLOGG....

minmolly.se/

Hoppas ni hittar hit istället!!!
  • Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna
  • Puffig Pingla
    Pokergirl skrev 2009-06-12 09:08:59 följande:
    Fast jag tror jag skippar den tunna klänningen. Kommer vara i sjunde månaden då.
    Men "duh" (uttalas á la Homer Simpson). Hur tänkte du nu???
    Du tar ju ett par Bloomers  under så klart.   Kommer sitta jättebra under maggen.
  • Bina

Tittar in ... lade upp lite snabbt min Berry dress i bloggen everydaymolly.blogspot.com/ ...... barfota

Skall försöka få en bild med skor sedan... Låg MaryJane-modell i rött skinn.. *kärlek*

Rusar mot student!
    Kramkram

• Audrey Will
    Bina skrev 2009-06-12 11:14:55 följande:
    Tittar in ... lade upp lite snabbt min Berry dress i bloggen everydaymolly.blogspot.com/ ...... barfota Skall försöka få en bild med skor sedan... Låg MaryJane-modell i rött skinn.. *kärlek*Rusar mot student!Kramkram
    Sååå vacker!! Du är jättefin i den!! (kunde inte kommentera på bloggen, måste tydligen skapa nåt konto..)
  • malinoski
    Bina skrev 2009-06-12 11:14:55 följande:
    Tittar in ... lade upp lite snabbt min Berry dress i bloggen everydaymolly.blogspot.com/ ...... barfota Skall försöka få en bild med skor sedan... Låg MaryJane-modell i rött skinn.. *kärlek* Rusar mot student! Kramkram
    Ååå vad fantistiskt fin du var i klänningen!
    En riktig dröm...

Måste även kommentera den helt underbara kappan/jackan (H Christensen) med bodyr du hade på bild strax där under. Tillhör den höstens kollektion?

Kanske kan bli en konkurrent till pälsen på Tradera som jag låg sömnlös över inatt..
  • Puffig Pingla
    Audrey Will skrev 2009-06-12 11:24:35 följande:
    Sååå vacker!! Du är jättefin i den!! (kunde inte kommentera på bloggen, måste tydligen skapa nåt konto..)
    Det finns en liten rull-list under kommentarsrutan där du kan välja om du ska köra blogg-konto el bara vill skriva under med namn (längst ner anonym).
  • Audrey Will
    Puffig Pingla skrev 2009-06-12 13:05:58 följande:
    Det finns en liten rull-list under kommentarsrutan där du kan välja om du ska köra blogg-konto el bara vill skriva under med namn (längst ner anonym).
    Aha, tack!
  • villemina

Hjälp! Jag vann en sån här:

2.bp.blogspot.com/_fpPNJg3C8qw/SW9UveCT_TI/AAAAAAAACMo/hIrbvWbntMs/s400/10040549_h1.jpg

...på Tradera precis! Fast vinröd och orange. 490:-...

Vad slarvig och kollade inte storleken riktigt, upptäckte nu att det var en 2:a!!! Jag har 3 i alla mina andra Mollysar.

Hur är denna i storleken?? Jag är en storlek 40 i vanliga fall. Kanske kan gå...?
    Mina blusar i stl. 3 sitter ganska löst, skulle (som jag skrivit innan) haft allt i storlek 2,5 egentligen, men det finns ju inte.

Tror ni det blir helt galet med en 2:a i denna modellen???
    Vad heter modellen, förresten??? Vad har ni att säga om den? Jag gillade den vinröda färgen ihop med det orange. Snyggt både till vita eller blå jeans.

Help...

• Bambiblogg
    villemina skrev 2009-06-12 13:34:10 följande:
    Hjälp! Jag vann en sån här:2.bp.blogspot.com/_fpPNJg3C8qw/SW9UveCT_TI/AA......på Tradera precis! Fast vinröd och orange. 490:-...Vad slarvig och kollade inte storleken riktigt, upptäckte nu att det var en 2:a!!! Jag har 3 i alla mina andra Mollysar. Hur är denna i storleken?? Jag är en storlek 40 i vanliga fall. Kanske kan gå...?Mina blusar i stl. 3 sitter ganska löst, skulle (som jag skrivit innan) haft allt i storlek 2,5 egentligen, men det finns ju inte. Tror ni det blir helt galet med en 2:a i denna modellen???Vad heter modellen, förresten??? Vad har ni att säga om den? Jag gillade den vinröda färgen ihop med det orange. Snyggt både till vita eller blå jeans.Help...
    Den är rätt så stor i storleken, så om du ligger mellan 2 & 3 så kan du nog ha en 2:a!

Modellen heter Light Cotton Embroidered! Jag älskar mina! Har flera ut flera kollektioner!

Har ni sett den roliga listan som bambi (bambi.blogg.se) har på sin blogg idag? Vi kanske borde ta och göra en varsin här?
  • villemina
    Bambiblogg skrev 2009-06-12 13:41:32 följande:
    Den är rätt så stor i storleken, så om du ligger mellan 2 & 3 så kan du nog ha en 2:a!Modellen heter Light Cotton Embroidered! Jag älskar mina! Har flera ut flera kollektioner!Har ni sett den roliga listan som bambi (bambi.blogg.se) har på sin blogg idag? Vi kanske borde ta och göra en varsin här?
    Tack!! Vad bra! Då ska det nog funka med en tvåa! Jippie! Tyckte det var ett bra pris jag kammade hem den för! Vad kostade de i butik...?

Jag såg listan, blev mycket sugen på att göra en likadan.
Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna