• Firstandhappy

Vi från Linköping Del:4

Sommaredition 2009.

Ja här kan vi fortsätta att tjata om stort som smått.
    Alla är självklart lika välkomna.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-18 17:47
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m41865988.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-06-01 17:15
    Och här kommer nya medlemslistan...
    Uppdatera med ny info får ni göra själva..

www.familjeliv.se/Forum-11-239/m44435479.html

• Svar på tråden Vi från Linköping Del:4
  • thelifesaviour
    Apipoulai skrev 2009-08-03 22:00:15 följande:
    Oj, är det dit man får åka då... hualigen. En timmes bilfärd, tjoho vad skoj...
    Särskilt för oss som inte ens har bil. :D
    jag väntar inget mirakel, i min mage växer ett spektakel.
  • Apipoulai
    SmileyMalin skrev 2009-08-03 21:59:41 följande:
    oj oj låter inget bra....Men bebisen kanske är en riktig liten lyckounge!
    Näe inget kul alls faktiskt.
    Man får ju hoppas att barnet inte ärver mitt oflyt.
    ? Do what you like. Like what you do. ?
  • Apipoulai
    SmileyMalin skrev 2009-08-03 22:00:50 följande:
    Nu är det allt dags för sängen!Timvikar på mitt gamla jobb hela veckan och imorgon är det 7:15 som gäller......
    Sov så gott! :)
  • Apipoulai
    thelifesaviour skrev 2009-08-03 22:02:54 följande:
    Särskilt för oss som inte ens har bil. :D
    Hoppsan, då blir det svårt. Man sätter sig ju inte på swebus direkt heller.
    Men utan bil blir det ju svårt att ta sig till Nrk också... då får nog landstinget sponsra med taxi eller liknande.
  • playmate86
    Apipoulai skrev 2009-08-03 22:05:34 följande:
    Hoppsan, då blir det svårt. Man sätter sig ju inte på swebus direkt heller.Men utan bil blir det ju svårt att ta sig till Nrk också... då får nog landstinget sponsra med taxi eller liknande.
    sjuktaxi om det fortfarande finns kvar borde väl funka bestämmer du själv destination... åkte det från linghem till vrinnevi för några år sen för 40:- ringde 112 och bad om nummret till sjuktaxi
  • thelifesaviour
    playmate86 skrev 2009-08-03 22:08:33 följande:
    sjuktaxi om det fortfarande finns kvar borde väl funka bestämmer du själv destination... åkte det från linghem till vrinnevi för några år sen för 40:- ringde 112 och bad om nummret till sjuktaxi
    Japp, sjuktaxi är det som gäller. 80 kr kostar det. Men fy vad jobbigt att sitta och ha ont i en taxi. Urk.
  • playmate86
    thelifesaviour skrev 2009-08-03 22:16:42 följande:
    Japp, sjuktaxi är det som gäller. 80 kr kostar det. Men fy vad jobbigt att sitta och ha ont i en taxi. Urk.
    jasså har de höjt till 80:- jaja det ä'r billigt vanlig taxi till nkpg kostar annars normaltaxa 500-800:- beror på företag och om man kan snacka till sig ett fast pris
  • Apipoulai
    thelifesaviour skrev 2009-08-03 22:16:42 följande:
    Det är nog lika jobbigt som i egen bil... eller nja, kanske lite jobbigare förresten. Sitta med någon man inte känner och så. :(

Vi håller tummarna för att det finns plats i Lkpg iaf, tycker jag. Då har ni gångavstånd ju. =)
  • thelifesaviour
    Apipoulai skrev 2009-08-03 22:22:35 följande:
    Det är nog lika jobbigt som i egen bil... eller nja, kanske lite jobbigare förresten. Sitta med någon man inte känner och så. :( Vi håller tummarna för att det finns plats i Lkpg iaf, tycker jag. Då har ni gångavstånd ju. =)
    Precis, det där med att sittta med någon man inte känner. Uh..
    Haha, ja vi har verkligen gångavstånd. Tar fem minuter. Antagligen längre för någon som ska föda dock. ;D
  • playmate86
    thelifesaviour skrev 2009-08-03 22:24:56 följande:
    Precis, det där med att sittta med någon man inte känner. Uh.. Haha, ja vi har verkligen gångavstånd. Tar fem minuter. Antagligen längre för någon som ska föda dock. ;D
    jag har med gångavstånd den dagen jag ska föda bor på knektgatan ser sjukhuset från fönstret nästan helt perfekt.... kan man promenera till förlossningen när det är dags :) hihi
Svar på tråden Vi från Linköping Del:4