• Viffy

Marsmammor 2!!!

Ja då öppnar jag nu en ny tråd för oss marsmammor då den gamla är stängd.

Som ni redan vet så har jag en liten dotter som heter Cindy och som föddes den 5 mars
    -05!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-09-02 11:45:16:
    Här kan vi berätta och fråga varandra precis vad som helst när vi vill

• Svar på tråden Marsmammor 2!!!
  • Leos och Vincents mamma

Viffy:

Vi var o köpte en bilbarnstol idag faktiskt
    De hade billigt erbjudande på den stolen som vi ville ha,så vi köpte den..vi är tvungna att byta nu för Leo sitter inte alls bra i babyskyddet,han är alldeles för lång,så både fötter o huvud är utanför nästan.
    Dessutom så sitter han rakt upp i den så det ser inte ett dugg skönt ut så vi har bytt nu
    Men det känns lite vemodigt på samma gång,våra bebisar är inte så små längre,de håller på att bli stora nu.

• Viffy

Vad var det för stol och vad kostade den?
    Ja Leo är ju lite längre än Cindy, hon är 68,5. Ja dom börjar ju bli stora nu. Cindy blir ju 8 månader på lördag Jag tycker det är lika obegripligt varje gång hon blir en månad äldre Jag fattar inte vart tiden tar vägen!

• Pyret 85

HAr röstat på dig nu Jefa.

Vi har inte bytat än men de e nog snart dags att göra de.

Det var stolen som är efter babyskyddet,med märket akta graco(vi har deras babyskydd med bas).
    Stolen heter akta graco cosmic xtp,tror jag det var..det är en ratt på ganska långt ner på stolen så att man kan reglera om de ska sitta upp helt eller halvligga eller vad man ska säga.
    Den kostade 1995 kr.
    På babyproffsen o brio vet jag att den kostar 3100 kr,men det här är en affär som heter babyoutlet o finns där vi bor o där brukar stolen kosta 2100 kr(1000 spänn mindre än på babyproffsen alltså),men nu hade de ett erbjudande o då kostade den 1995 kr bara..så det var ju ett jättebra pris

Ja,Leo är ju väldigt lång..han var 73,3 cm lång för 2 veckor sen.

• Viffy

Jaså den stolen Vi funderar också på den, men vi får se. Vi har ju också Akta Graco med bas nu och den är ju jättebra.

Nu finns det lite nya bilder på Leo i galleriet..välkommna in o kika

• Viffy

Jättesöta bilder på Leo Jag har också några nya bilder om ni vill kika in

Tack så mycket

Jättesöta bilder på lilla Cindy
    Jag ser att ni har ett exakt likadant babyskydd som vi har,med exakt samma färg

• Viffy

Tack så myck Ja jag vet...har ett minne av att vi la märke till det när vi var gravida

Viffy,såg du föresten de allra nyaste bilderna på Leo för jag såg att du var inne hos mig vid 14.20,men jag la upp de nyaste vid 14.30

Svar på tråden Marsmammor 2!!!