• Viffy

Marsmammor 2!!!

Ja då öppnar jag nu en ny tråd för oss marsmammor då den gamla är stängd.

Som ni redan vet så har jag en liten dotter som heter Cindy och som föddes den 5 mars
    -05!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-09-02 11:45:16:
    Här kan vi berätta och fråga varandra precis vad som helst när vi vill

• Svar på tråden Marsmammor 2!!!
  • Leos och Vincents mamma

Oj,det blev lite stav fel nu,men hoppas att ni kan läsa ändå..det är inte så lätt att skriva när man har en vilding i knät
    Nu ska vildingen gå o sussa..

• Pyret 85

ja men min son har bara ätit max 1,5 portion innan så de va kul att han tyckte så mycket om denna gröten.

Viffy: Vad duktig Cindy är. MAn blir väldigt stolt när dom ställer sig upp mot möblerna. Lian satte sig själv upp innan ikväll igen. han börjar få in det där nu. men kryper gör han inte.

• Pyret 85

Har ju glömt säga att Lian kan stå själv utan att hålla i sig en liten stund nu. har ju kort på de. lägger in de senare. ska laga mat nu.

• Leos och Vincents mamma

Ok..jo,men jag menade bara på att det är kul att våra barn äter så mycket o att det är kul

• Jefa

Vi har oxå bytt stol. För ungefär 2 veckor sedan. Vi köpte en Britax Freeway som är kanonbra. Den kan man dessutom ha från att de är nyfödda.

• Omnia vincit amor

Hej alla marsmammor. Jag är oxå en stolt marsmamma till lille David född den 28:e. Det är kul o läsa om era små duktiga småttingar, alla ligger verkligen i hårdträning. Det verkar hända en hel del nu när de närmar sig 8 månader.
    Måste höra med er, börjar era barn bli omöjliga att byta blöja på eller är det bara min envisa son som bara SKA ligga på mage på skötbordet??

• Jefa

Selma
    Vår Emma är oxå född den 28:e!
    Emma ska vara överallt förrutom på rygg när vi ska byta blöjor. Men nu har vi satt upp en mobil över skötbordet så det går lite lättare

• Norahs mamma

Selma:
    Norah hade en sån vild-på-skötbordet-period när hon var 4-5 månader tills för några veckor sen... I den vevan började vi med up&go-blöjorna för det var omöjligt att få på henne en vanlig allt-i-ett blöja...

• Pyret 85

Lian vill heller aldrig ligga still men jag brukar ge honom en leksak så lugnar han sig iaf en liten stund.

Svar på tråden Marsmammor 2!!!