• Viffy

Marsmammor 2!!!

Ja då öppnar jag nu en ny tråd för oss marsmammor då den gamla är stängd.

Som ni redan vet så har jag en liten dotter som heter Cindy och som föddes den 5 mars
    -05!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-09-02 11:45:16:
    Här kan vi berätta och fråga varandra precis vad som helst när vi vill

• Svar på tråden Marsmammor 2!!!
  • jennsan

Vi ska också göra BOEL-testet den 9/11

• HaJoMi

Trolletp. Jag kommer jämnt på CSI men detta avsnittet som Quentin Tarantino gjort visades på Canal+ för ett tag sedan så jag hade redan sett det

Håller med dig om att FL är beroendeframkallande, men "humöret" här inne går upp och ner så ibland behöver man en mindre paus med

• HaJoMi

Kommer, vadå amningshjärna KOLLAR ska det stå och inget annat

• ljus

hej tjejer!
    boeltestet för min tjej ligger den 7 nov och den 6 nov blir hon 8 månader! Guud vad tiden går fort! Min lilla tjej kan fortf inte krypa framåt men det lossnar nog närsomhelst (hon har försökt i två månader hahaha), men hon rullar sidleds och krålar bakåt för att komma ngn vart. Är det ngn vars barn har sagt ngt ord ännu? Min säger bara dadadada men väääääldigt långa meningar och ofta. Och så älskar hon att gunga, gärna högt!

En annan fråga..ni som vill försöka få ett syskon till er lilla, när tänker ni börja försöka..Jag har alltid tänkt att om jag får välja vill jag ha tre år mellan barnen, men nu börjar jag vackla lite och känner mig lite sugen snart tror jag. Det var ju så himla mysigt!!

kram på er alla

• saraseal

har röstat på Vifti nu =) helt klart sötast! =)

• Fiffi M

Nu har jag också röstat på Viffy

• Trolletp

ljus: Håller med om att tiden går så fort! Ibland hajar jag till när jag ser Ellinor och kan inte fatta hur hon kunnat bli så stor så fort!
    Hon började försöka krypa för ca en vecka sedan så jag hoppas att hon inte tänkt försöka lika länge som din tjej för då kommer hon ju att vara 10 månader när hon börjar krypa

Hon har inte sagt något än...

Känner precis som dig vad gäller syskon. Jag har funderat mkt på det på sistone.
    Fastän jag sa vid förlossningen att jag inte var säker på att jag ville ha fler barn längre , finns det fler som sagt så kanske?!? *skrattar*.

Jag hade nog tänkt att vänta ett par år från början men nu längtar jag efter ett till.
    Det är ju både för och nackdelar. Vi har iaf nu bestämt oss för att ta tätt. Ska börja om en månad pga att jag ska få mitt ena knä opererat under narkos nu den 18/11 och då vill jag inte vara gravid.
    Men jag längtar efter att vi ska börja!!! Nu när vi bestämt oss vill vi ju egentligen börja på en gång. Nåja, får väl öva så länge

Vi kanske kan lista upp för- och nackdelarna med att få barn tätt?!

Fördelar:
    -De leker mer/lättare med varandra

Nackdelar:
    -Två blöjbarn samtidigt

• Leos och Vincents mamma

Viffy nu har jag röstat på dig

Svar på tråden Marsmammor 2!!!