• Viffy

Marsmammor 2!!!

Ja då öppnar jag nu en ny tråd för oss marsmammor då den gamla är stängd.

Som ni redan vet så har jag en liten dotter som heter Cindy och som föddes den 5 mars
    -05!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-09-02 11:45:16:
    Här kan vi berätta och fråga varandra precis vad som helst när vi vill

• Svar på tråden Marsmammor 2!!!
  • Viffy

Det är ju syn och hörsel och så är det en utvecklingsbedömning. Om dom sitter stadigt, "pratar" och om dom går upp i krypställning. Det var iallafall vad vi gjorde idag

• Leos och Vincents mamma

Då är det säkert det där BOEL-testet som vi oxå ska göra när vi ska dit den 17 nov.
    Det ska bli intressant att se hur det går för Leo..jag tror att det går jättebra för han ser ju o hör bra o han sitter stadigt o går upp i krypställning o "pratar" massor..hihi..

• Pyret 85

Vi ska göra BOEL-testet den 9/11.

Leos mamma: ni ska ju göra de på min 20-års dag.

• Norahs mamma

Vi skulle få gjort BOELtestet förra gången (7mån) men hon hittade sina prylar
    Så vi gör det väl nångång runt den 11e,,,

Huvva, Norah är mer vild än tam!
    Hon har redan 2 fina blåmärken i pannan... Hon drar upp sig överallt å ramlar, tror hon kan gå mm å stupar

Var på jobbet idag å hörde om dem behövde nå extrapersonal nå kvällar/nätter... Jobbar ju som USK på ett sjukhem så jobb finns det ju alltid.
    Börjar bli dags att dryga ut föräldrapenningen!

• Leos och Vincents mamma

Pyret 85:

Jaha..ok
    Då får vi komma ihåg att gratta dig då

• Trolletp

Hej allihop!
    Har precis hittat den här tråden, är rätt ny på att använda FL.
    Kul att den här tråden finns.
    Min lilla Ellinor som är född 13/3-05 har nu fått två tänder, än så länge kan hon inte krypa, inte framåt i alla fall men det är väldigt nära och hon kommer nog att börja med det när som helst nu.
    Ellinors BOEL-test är också den 14/11 samma datum som Sussi75 och HaJoMi.
    Vore jättekul att lära känna nån som bor på norrsidan om Sthlm då jag inte bott här så länge(bor mellan Kungsängen och Bro) och inte känner så många.
    Kram

• Alicia05sMamma

Vi ska göra BOEL-testet den 9/11

• Trolletp

Tack HaJoMi
    Så du fastnade inte heller vid CSI...
    Brukar titta på det annars men nu hamnade jag här istället.
    Började vara aktiv här på FL för några dagar sedan och har fastnat rejält. Kan sitta flera timmar på kvällen och titta runt bland alla trådar...
    Tänk att det finns så mkt att lära sig om barn, och så mkt olika åsikter och sätt...

Svar på tråden Marsmammor 2!!!