• Viffy

Marsmammor 2!!!

Ja då öppnar jag nu en ny tråd för oss marsmammor då den gamla är stängd.

Som ni redan vet så har jag en liten dotter som heter Cindy och som föddes den 5 mars
    -05!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-09-02 11:45:16:
    Här kan vi berätta och fråga varandra precis vad som helst när vi vill

• Svar på tråden Marsmammor 2!!!
  • Leos och Vincents mamma

Viffy:

Vi har fortfarnde spjälisen högst upp,har inte sett nån anledning till att sänka den förren nu eftersom Leo inte har hävt sig upp förut.
    Vi försöker att undvika så länge som det går att sänka botten för jag har jätteont i min rygg(en skad som jag fick på mitt jobb för 1,5 år sen)o då är det såå jobbigt för mig att böja mig ner ända ner med min onda rygg.
    Dessutom så är ju jag såå kort(bara 155 cm)så jag ramlar nästan själv i när jag ska ta upp Leo
    Men nu måste vi ju snart göra det eftersom han har börjat att häva sig uppåt.

• Viffy

Becka: Ajdå Det låter ju inte alls roligt om du har problem med ryggen.
    Förstår att ni har väntat så länge som möjligt, för det gjorde vi med
    Men akta nu så du inte trillar i då

Viffy:

Ja,det är aboslut inte kul att ha ont i ryggen..vissa dagar har jag så ont så jag inte ens kan ta mig upp ur sängen o ta hand om Leo..då måste sambon vara hemma från jobbet.

Ja,jag ska se till så att jag inte ramlar ner i sängen sen..hehe..det skulle nog se kul ut

• Viffy

Becka: Ja det skulle ju se för roligt ut

Nu ska vi dra iväg till församlingshemmet för lite lek och sång Det tycker Cindy är jättekul

• Sussi75

Nu har jag oxå röstat på Emma

• Jefa

Tackar för rösterna! Bilden hamnade ju helt snett när jag skulle beskära den

Idag har hon fortsatt att krypa runt och säga "ma-ma" Så mysigt att höra!

Jag har röstat på dig nu Jefa

• Viffy

Förresten, är det nån här som bytt ut babyskyddet mot bilbarnstol ännu? Vi har inte gjort det än men det är väl snart dags att byta Hon börjar bli så stor nu ju

Svar på tråden Marsmammor 2!!!