• Viffy

Marsmammor 2!!!

Ja då öppnar jag nu en ny tråd för oss marsmammor då den gamla är stängd.

Som ni redan vet så har jag en liten dotter som heter Cindy och som föddes den 5 mars
    -05!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-09-02 11:45:16:
    Här kan vi berätta och fråga varandra precis vad som helst när vi vill

• Svar på tråden Marsmammor 2!!!
  • Leos och Vincents mamma

Jag blev jätteglad häromdagen för då fick jag äntligen på mig mina gammla byxor i storlek 38 o det är sååå skönt att kunna ha alla de igen
    Innan så fick jag köpa byxor i storlek 40 bara för att jag inte var som jag brukade i kroppen efter förlossningen,men nu har jag alltså äntligen fått på mig mina gammla byxor o är såå nöjd med mig själv
    Mitt mål är att kunna ha 36 snart som jag hade när jag träffade min sambo(vägde då 49 kg o det vill jag väga igen eller i alla fall 50-52 kg).
    Men när jag träffade min sambo för drygt 4,5 år sen så gick jag upp en del i vikt för att vi åt gott o hade det mysigt på helgerna o såna saker ni vet.
    Så då gick jag upp till slut till 60 kg
    Så det ska väck nu!

Tack för era röster

• Sussi75

Jag kan ha mina vanliga byxor. Konstigt nog gick det snabbare att komma i mina gamla kläder än att gå ner i vikt Efter min första graviditet gick jag ner snabbare och sen tog det längre tid att komma i dom vanliga brallorna. Tvärtom denna gång alltså.... Fast riktigt som tidigare är man ju inte i kroppen. Magen är fortfarande vääääldigt sladdrig. Det krävs nog lite mer insatser från min sida för att det skall bli bättre

• Viffy

Becka: 49 kg Men du är kanske inte så lång? Jag väger 57-58 till mina 168 cm men var nere på 53 som minst och som mest var jag upp på 82 när jag var gravid

• saraseal

idag har jag börjat med nutrilett =) har slutat amma helt nu så då är det ok!
    net går bra än sålänge har blandat i lite sockerfri musli och ätit frukt till... antar att jag inom kort kommer att hata chokladsmak.. =)

Viffy:

Nej,jag är inte så lång..är bara 155 cm lång(kort).
    Men 49 kg är egentligen ganska lite till o med för mig som är kort,men jag trivdes bra med det så det vill jag väga igen.

• Sussi75

Norahs mamma: Jag röstade på 8:an (som så många andra )

• Norahs mamma

Tänk vad snygg (å ful ) man kan bli med hjälp av datorn!!

Noris stod å var så glad i sängen när jag gick ner i morse... Blev jättepaff! Nu är det verkligen slut på husfriden

Svar på tråden Marsmammor 2!!!