• Viffy

Marsmammor 2!!!

Ja då öppnar jag nu en ny tråd för oss marsmammor då den gamla är stängd.

Som ni redan vet så har jag en liten dotter som heter Cindy och som föddes den 5 mars
    -05!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-09-02 11:45:16:
    Här kan vi berätta och fråga varandra precis vad som helst när vi vill

• Svar på tråden Marsmammor 2!!!
  • HaJoMi

Norahs mamma - Oj stackare Jag morrade när G väckte mig 5.47

• Norahs mamma

Å hon kommer nog vilja sova kl 17 idag!!
    Ikväll ska hon vara uppe till kl 21

• Sussi75

Jag hade fasat för att det skulle bli en tidig morgon men Tilde var lite täppt inatt och stökade runt en del då så hon sov lite längre på morgonen. Himla bra för våra tider stämmer direkt tack vare det. Gött!

Norahs mamma: 3.30, det är ju liiiite för tidigt

• Leos och Vincents mamma

Det blir ju lite omvänt o jobbigt nu när vi har bytt tid.
    Leo vaknar alltid vid 8 på morgonen,så bara för att vi har bytt tid nu så vaknade han ju naturligtvis kl. 7.
    O hans mattider blir ju helt konstiga nu..nu kommer han typ att äta kl. 7 på orgonen första gången istället för kl. 8.
    O så kommer han typ ville gå o sussa kl. 19 på kvällen.
    Det går nog bra sen när man har vant sig vid att vi har bytt tid.

• Pyret 85

Vi var på maskerad på öppna förskolan i fredags, Lian var så söt i sin dräkt.
    han fick sin nya overall igår.

bilder finns i galleriet.

• Sussi75

Pyret 85: gud så söt! Vart hittar man såna små dräkter?

• Alicia05sMamma

Viffy: Hon fick 600 kr, en rosa mätstick med prinsessor som man oxå kan sätta små foton i, kläder, smycken, smyckeskrin, 1 speldosa med fotoram, 1 fotoram med sparbössa, leksaker, 1 dopvepa, 1 lära-gå-vagn, matservis med nalle som heter sussi , 1 stor nallebjörn. Har säkert glömt ngt. Får packa ned allt tyvärr då vi ska flytta i slutet av månaden. Men så fort vi kommit till rätta i nya radhuset blir det till att inreda hennes nya rum

Ska lägga ut bilder från dopet såfort jag hinner Nu ska jag mysa lite med min lilla prinsessa Ha en fin dag allihopa

• saraseal

pyret

åhh vilken sötnos =)

Bebis2005

ja gör det =) *nyfiken*

Doris och jag ska åka till morfar nu och gå lite i skogen tänkte vi.. det är ju sol och allt möjligt ute =) kikar in här ikväll! trevlig sändag!

• EllenYeep

När ni leker med era barn vad gör ni då, det har börjat bli lite enformigt här hemma och jag behöver tips.

Svar på tråden Marsmammor 2!!!