• Viffy

Marsmammor 2!!!

Ja då öppnar jag nu en ny tråd för oss marsmammor då den gamla är stängd.

Som ni redan vet så har jag en liten dotter som heter Cindy och som föddes den 5 mars
    -05!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-09-02 11:45:16:
    Här kan vi berätta och fråga varandra precis vad som helst när vi vill

• Svar på tråden Marsmammor 2!!!
  • saraseal

Bebis2005

jättefina bilder =) söt hon är . =)

• Alicia05sMamma

Saraseal: Tack så mkt

• Pyret 85

Nu har jag lagt i hela bildserien när Lian reser sig mot tv-bänken för er som vill titta.

• cagu

Ja, tillvaron blir lite upp och ner när klockan har ändrats. Igår var Kim helt ur gängorna men imorse vaknade han första gången klockan 3:44 så det var bara att tassa upp och ge honom en flaska välling. Sedan sov han gått till 06:30. Alltså ungefär som vanligt. Han brukar vilja ha en flaska välling mellan 4-5 tiden på morgonen, men han äter sista målet vid sjutiden på kvällen. Så det är inte konstigt om han är lite hungrig på morgonkvisten. Han somnar alltid om och sover till kring 06:30 och 07:00.

Nu ska jag vara duktig igen och ställa mig och göra en kycklinggryta till Kim samt koka äppelkompott med kanel. Det är ett evinnerligt lagande av mat när han inte vill ha burkmaten, men det är tacksamt att nästan alltid få ett nanamanama när han får maten i munnen.

• saraseal

Pyret 85

cool bildserie =)

• Leos och Vincents mamma

EllenYeep:

Vi leker kurragömma o titut med Leo massor,det är såå kul tycker han så han nästan kiknar av skratt..hihi..
    Sen gillar han när man gör konstiga ljud oxå(speciellt när sambon gör det).
    Sen gillar han att roa sig själv genom att åla(nästan kypa)genom hela lägenheten hela tiden o riva ner allt som är i vägen o som är kul
    Det roligaste han vet är att dra ut alla videbanden eller att ligga i hallen o dra ner alla kläder o ligga o äta på dem..nåt mer som är kul o smaskigt är att käka på sin pappas toffel i hallen tycker Leo

Så han har det jätteroligt hela dagarna o är sååå busig
    Men det är sååå kul oxå

• Leos och Vincents mamma

Bebis2005:

Vilka fina bilder..hon är ju såå söt

• Viffy

Nu har vi varit på BVC och gjort BOELtest på Cindy. Gick jättebra och allt var som det skulle Hon tyckte Cindy var så duktig så och hon kunde lite saker som barn i hennes ålder tydligen inte ska kunna förrän vid ca 10 månader Så stolt så! Och så vägde vi henne och hon har minsann gått upp nästan 200g på nästan en vecka. Det är inte illa

• Alicia05sMamma

Leos mamma 05: Tack så mkt

• Sussi75

Viffy
    Vad kollar dom mer än BOEL-testet?
    Vi skall dit den 14/11 och då är det 2 månader sen vi var på BVC så det ska bli kul att se hur mycket hon växt och gått upp

Svar på tråden Marsmammor 2!!!