• Bebislängtan82

Vi med upprepade missfall som följs åt. Part 3

Då var det dags för ännu en tråd. Tycker tiden går oehört snabbt.

Några har redan plussat men dom verkar inte skriva i tråden mer,tyvärr men vi som fortsätter kämpar följs åt här.

Här skriver vi om alla våra problem,om utredningar,ägglossningar och allt som hör till.

Alla är välkommna {#lang_emotions_flower}

Tråd 1: www.familjeliv.se/Forum-7-137/m38968436.html

Tråd 2: www.familjeliv.se/Forum-7-137/m41890462.html

Är 2010 vårt år
  • Svar på tråden Vi med upprepade missfall som följs åt. Part 3
  • Me81

bebislängtan:ok jobbigt

Irma:Tack..
    Jag har haft en cysta mellan första o andra ma också..men den försvann tydligen av sig själv..men nu funderar ja ifall ja ev har en ny..hade smärtor för några dagar sen men nu e d borta..kändes precis likadant iaf..o de kan ju också hindra en graviditet

• imagine

Grattis Anatea, det är så underbart att se det där lilla hjärtat slå!

Grattis irma, förstår att det känns vågat med turkietresan, vi lever också många gånger ett om-ifall-att liv och det är påfrestande, försöker ändå alltid att leva livet här och nu och när vi lyckas tycker jag att det är värt det. Kram

Hej ME81, välkommen till tråden, jag är inne så ofta jag kan (har liksom blivit beroende av alla dessa underbara människor som förstår hur det är att vara jag) men kanske inte skriver så mycket. Tycker du ska kolla upp det där med cyctan...

bebislängtan, vilken skit att ha sån värk, ovanpå allting annat...

• Bebislängtan82

Irma97: Jag jobbar inte så det hindrar ju inte mig men det hindrar ju mig från massa andra saker. Jag är ju inte alls mig lik efter jag haft dessa anfall. Igår är det en mån sen jag var hos läkaren sist så vi får väl hoppas dom får tummen ur någon gång

Är 2010 vårt år
  • Lalalong

Grattis till er andra som också varit på lyckosamma VUL

Jag har fått en blödning till idag
    Men mindre än sist... egentligen är det mer blodfärgat "slime" typ (fnfördelat dock ).
    Så jävla läskigt. Känner mig på något vis inte lika orolig som förra veckan, för jag vet ju att allt var bra trots att jag blödde förra veckan. Men det sätter ju helt klart nippror i skallen på mig!
    Funderar på att ringa min BM i morgon och kolla lite vad hon säger om det hela.

Konstigt att det är precis samma veckodag som sist också... prick en vecka efter.

• Irma

Lalalong: Nej inga mer blödningar nu Hoppas det behagar försvinna snart och att allt är bara fint med den lille!

• Avelyn

lalalong,

Jag har också haft blödningar vid två tillfällen med en veckas mellanrum. Inga blödningar däremellan. Mitt foster levde iaf på vul tre veckor efter den senaste blödningen. ( Och jag hoppas det lever nu två veckor efter VUL ) Var mina blödningar kom i från vet de ej.. skumt med blödningar. Enligt tidigare erfarenheter tänker jag missfall direkt det kommer blod vid graviditet, nu inser jag att det kan gå bra. ( Fast jag vägrar tro helt att det kan gå bra förrän jag har en bebis i famnen. ) Ej blött mer nu. Tack o lov.

• lottizm

hej på er

hade tappat bort tråden men nu hittade jag er igen.

anatea, lalalong, irma och alveline, skönt att era vul har gett positiva besked hittills, håller alla tummar och tår för att det går vägen!

själv plussade jag i onsdags... borde vara i v.4+2 nu men är så fruktansvärt rädd för att något ska gå fel. direkt efter jag plussade i onsdags morse så fick jag ont ner i ljumskarna, precis samma känning som innan mf i v.6 och en vecka innan ma upptäcktes i v.13... så det känns som att det redan är kört

har tid hos bm på onsdag nästa vecka men det går ju inte att få någon hjälp där direkt. vill iaf få gjort alla prover så fort som möjligt, men svaren brukar ändå dröja 2 veckor...

usch vilken ångest alltså, det är riktigt jobbigt, känns som att det var en evighet sen plusset kom, men det var ju bara 2 dagar sen...

• Bebislängtan82

lottzim: Grattis till plusset
    Hoppas det håller i sig nu och går vägen.

Är 2010 vårt år
  • snigelkatt

Grattis lottizm Klart den lilla kommer stanna kvar! Varm mage full med glass ska vara det bästa att bi i har jag hört

• lottizm

tack ja värme har vi då inte brist på här nere och glass är ju enkelt att fylla magen med

Svar på tråden Vi med upprepade missfall som följs åt. Part 3