• Bebislängtan82

Vi med upprepade missfall som följs åt. Part 3

Då var det dags för ännu en tråd. Tycker tiden går oehört snabbt.

Några har redan plussat men dom verkar inte skriva i tråden mer,tyvärr men vi som fortsätter kämpar följs åt här.

Här skriver vi om alla våra problem,om utredningar,ägglossningar och allt som hör till.

Alla är välkommna {#lang_emotions_flower}

Tråd 1: www.familjeliv.se/Forum-7-137/m38968436.html

Tråd 2: www.familjeliv.se/Forum-7-137/m41890462.html

Är 2010 vårt år
  • Svar på tråden Vi med upprepade missfall som följs åt. Part 3
  • Me81

bruna flytningar har jag tyvärr ingen bra erfarenhet av men annars hade jag rikligt med flytning under första graviditeten

• frozengirl

Tack för svaret me81.

Hade tänkt vänta till helgen iallfall och testa trots att det kliar i fingrarna som fasen.

Vill inte hoppas allt för mycket.

Är det nån som haft tre missfall och går på utredning??
    Jag har fått en tid i oktober men tyckte att det var ganska lång tid att vänta.
    Läkaren sa till mig att antingen fortsätter ni er barn planering som vanligt eller så väntar ni på utredningen men om något är fel kanske man inte ska köra på han gjorde mig väldigt osäker illafall

• Bebislängtan82

Irma: Hoppas verkligen allt ser bra ut imorgon,ska hålla tumamrna för dig.

EGO: Jag är inte aktiv här varje dag längre av någon andledning. Känns skönt att få lite space härifrån.

Är 2010 vårt år
  • Lalalong

Halloj på er!
    Har varit iväg på en två veckors bilsemester genom sverige! Har varit underbart att komma bort lite, men överskönt att komma hem igen

Mina småblödningar fortsätter. Men jag försöker att inte oroa mig helt enkelt. Egentligen vet jag inte alls om det kan kallas blödningar, det är mer som rostfärgat slem. Tjocka slemklumpar.... mycket märkligt.
    Men men, har mycket mycket värk i livmodern och ryggen men försöker även där tänka positivt och bara se det som växtvärk (även om jag vet att växtvärk inte bara kommer varje gång jag ansträngt mig, burit något tungt eller gått och stått hela dagen )

Jag är i alla fall i vecka 13+4 och jag ska ju kunna andas ut en del sägs det.
    Ska på glukosbelastning på onsdag och hoppas jag får tillfälle att prata med min BM då om blödningarna och värken då.
    I morgon ska jag även få låna ett foglossningsbälte av en kompis. Tyvärr behövs det redan.... jobbigt tidigt.
    Det känns nu redan från början att denna graviditeten kommer att bli 100 ggr jobbigare än med Klara då jag mådde hur bra som helst i 9 månader! Jag hade kunnat vara gravid hur länge som helst den gången... Även de grav som slutat i MF/MA var mycket mycket lättare de veckorna jag var gravid än vad det varit denna gången.

Det är en fröjd att läsa om alla som blivit gravida och som det går bra för, och ni som kämpar ska veta att jag håller varenda tumme och tå för er!!

• Diorlover

är i vecka 14 nu. ska på extra ultraljud imorgon.

• Lalalong
    Diorlover skrev 2009-07-20 17:19:36 följande:
    är i vecka 14 nu. ska på extra ultraljud imorgon.
    Jag var in på din sida och kikade innan för jag läste att du kände rörelser igår. Jag såg att vi är nästan exakt lika långt! Du 13+3 va? Och jag 13+4
    Jag tyckte nämligen också att jag kände något konstigt i magen igår... det vibrerade till lixom. Tänkte en tanke att tänk om det är Boogs... men slog bort det ganska snabbt för jag tyckte det kändes otroligt att man ska kunna känna rörelser redan.
    Med Klara kände jag inte förrän i vecka 21...
    Men så när jag läste att du hade känt och att vi har gått lika långt så tänker jag igen att tänk om det var lilla Boogs som gav sig till känna lite
    Hade varit skit coolt ju ...
  • Diorlover

kände lika tidigt med sonen...

• Irma

rapport från dagens VUL. Den har stannat i exakt samma fas som innan Är så ledsen och arg. Mest arg. Ska skrapas imorgon. Livet är hårt just nu....

• lottizm
    Irma skrev 2009-07-21 14:49:42 följande:
    rapport från dagens VUL. Den har stannat i exakt samma fas som innan Är så ledsen och arg. Mest arg. Ska skrapas imorgon. Livet är hårt just nu....
    usch vad tråkigt.. livet är verkligen orättvist förstår om du inte orkar svara men i vilken vecka hade det stannat?
  • Lalalong
    Irma skrev 2009-07-21 14:49:42 följande:
    *kramar*
    Vet att det inte finns något att säga som gör att det blir bättre. Kan bara ge en stor varm kram!
Svar på tråden Vi med upprepade missfall som följs åt. Part 3