• Bebislängtan82

Vi med upprepade missfall som följs åt. Part 3

Då var det dags för ännu en tråd. Tycker tiden går oehört snabbt.

Några har redan plussat men dom verkar inte skriva i tråden mer,tyvärr men vi som fortsätter kämpar följs åt här.

Här skriver vi om alla våra problem,om utredningar,ägglossningar och allt som hör till.

Alla är välkommna {#lang_emotions_flower}

Tråd 1: www.familjeliv.se/Forum-7-137/m38968436.html

Tråd 2: www.familjeliv.se/Forum-7-137/m41890462.html

Är 2010 vårt år
  • Svar på tråden Vi med upprepade missfall som följs åt. Part 3
  • Anatea

Dags för en liten uppdatering då efter dagen besök på kvinnokliniken!

VUL visade en pigg liten krabat som sprattlade omkring för fullt där inne. Helt underbart att få se.

Så nu blev jag satt på dagliga injektioner med Innohep.

Nu verkar ju allt som att det faktiskt kommer gå vägen denna gången. Fostret var i storlek som v.10+4. Så jag blev väl lite tillbakaflyttad om jag räknar från min ÄL som jag vet exakt när den ägde rum. Men det är väl olika hur fort ägget fäster antar jag.

• Bebislängtan82

Lalalong&Anatea: Grattis till era lyckade VUL. Hoppas allt går vägen nu.

Är 2010 vårt år
  • Anatea

Tack så mycket alla!

Ja, nu vågar man kanske börja hoppas och äntligen glädjas över graviditeten. Kanske t.o.m berätta nyheten för de närmaste.

• Bebislängtan82

Min natt var för jävlig. Ännu ett anfall fick jag och jisses alltså,jag hade så ont att jag trodde jag skulle gå av på mitten ungefär

vid 01.00 gick jag upp och tog 2 panodil zapp som hjälpte noll'
    Vid 02.40 gick jag upp och tog dekloflenak supp som inte hjälpte
    vid 03.40 gick jag upp och tappa upp ett het bad och låg där ett tag,hjälpte inte
    Vid 04.40 tog jag en supp till men hjälpte inte

La mig i soffan helt näck för ville inte väcka killen som sov och skulle upp. Vid 06.00 vakna jag av han la ett täcke på mig då jag som sagt låg naken och hade tydligen somnat av utmattning till slut.

Hoppas operationen är på g snart annars blir jag tokig snart

Är 2010 vårt år
  • Me81

vad är det för operation du ska genomgå?

Här är en till som har problem att bli gravid..har dock en dotter på 2 år o 3 mån men syskonet låter sig vänta..o längtan är inte mindre trots att man redan har ett barn..
    Har genomgått 2 ma plus att d tycks ta tid att bli gravid där mellan..
    Skulle ju va skönt om mensen uteblir men har inga som helst förhoppningar på det faktiskt..

• Bebislängtan82

Jag ska ta bort gallan eftersom jag har så mkt anfall och dom är ganska kraftiga varje gång och inget man kan leva med.

Är 2010 vårt år
  • snigelkatt

fy vad jag tycker synd om dig bebislängtan!
    Vilket jäkla helvete du genomlider UTÖVER det vi andra går igenom
    Tjata tjata tjata nu på din läkare så att du får en operationstid så fort som möjligt!!!

• Irma

Bebislängtan: Vilket lidande! Stackare. Borde inte det hindra dig att jobba ibland? Borde ju vara skäl om något att operera. Med den regering vi har när ingen får vara sjuk.... Hoppas hoppas verkligen du får tid och det NU!

Hej Me81! Välkommen hit

Ego: Var på VUL idag. Fick se ett jättefint hjärta slå Är i v:7+0 enligt mätningen. Nu hoppas jag det fortsätter så här. Är så glad I våras när vi inte visste när vi skulle bli gravida igen så beställde vi en 2-veckors resa till Turkiet. Vi tänkte att vi inte kan leva vårat liv om, ifall att hela tiden... Vi åker den 4:e juli, det är ju snart. Nu känns det lite väl modigt. Hoppas verkligen det inte kommer några dumma blödningar eller något i vägen. Eller att jag får något att oroa mig för där... Nej nu ska jag försöka vara glad åt detta just nu. För just nu är jag hur gravid och glad som helst. Tills motsatsen bevisas!

Svar på tråden Vi med upprepade missfall som följs åt. Part 3