• Bebislängtan82

Vi med upprepade missfall som följs åt. Part 3

Då var det dags för ännu en tråd. Tycker tiden går oehört snabbt.

Några har redan plussat men dom verkar inte skriva i tråden mer,tyvärr men vi som fortsätter kämpar följs åt här.

Här skriver vi om alla våra problem,om utredningar,ägglossningar och allt som hör till.

Alla är välkommna {#lang_emotions_flower}

Tråd 1: www.familjeliv.se/Forum-7-137/m38968436.html

Tråd 2: www.familjeliv.se/Forum-7-137/m41890462.html

Är 2010 vårt år
  • Svar på tråden Vi med upprepade missfall som följs åt. Part 3
  • Irma

tack tjejer. den hade stannat i v:8, 7+4. Läkaren såg förvånad ut när jag förklarade att historien upprepar sig gång på gång exackt. men hallå? det är ju ingen som lyssnar liksom....

• lottizm

usch vad tråkigt... min senaste grav. stannade av ungefär i v.8 också... och jag är precis i slutet av v.8 nu så det är riktigt nervöst.

hade nu några misstankar förutom blödningen?

• Diorlover

Uscha vad hemskt för er!

Mitt VUL idag gick dock bra kan andas ut nu. dock storleken stämde inte exakt med mensen men det gör det aldrig ju. men der man bättre på rutin ultraljudet...

man kunde redan se profilen i ansiktet osv.synd bara gubben inte kunde folja med han fick vara hemma med sonen, rutin ultraljud om cirka 3-4 veckor

• Irma

Hej tjejer!

Skrapningen gick bra idag. Försvinner iväg ett tag. Behöver en paus härifrån.

Hoppas det går bra för er som är gravida och att ni som ska bli gravida blir det

Ha det!

kram alla

• snigelkatt

irma, gud vad jag blir ledsen för er skull!
    Tänker på dig, och skickar massa kramar.
    Lova att komma tillbaka till oss när du känner dig redo igen.

• Bebislängtan82

Irma: Beklagar verkligen att det inte gick denna gång heller för jävligt att det ska få bli sådär. Kram

EGO: Jag är som sagt inte så aktiv här längre,det kan gå flera dagar innan jag ens loggar in en gång. Jag har fortfarande inte fått någon operations tid. Jag har brutit min lilltå igår slog i den i soffan och det gör ont,svullen och blå är den oxå. För övrigt ska vi på fest ikväll med min svärgerska och hennes karl och lite vänner. Nästa vecka drar vi till GBG med en hotellnatt och en heldag på Lisberg med massa mys,bara vi två.

Är 2010 vårt år
  • mrs jones

hej

vill gärna vara med här. har tidigare haft ett mf och ett ma. då hittade de skiljevägg i min livmoder, som enligt läkaren i princip gjorde det omöjligt för mig att behålla foster. sådana där väggar kan vara mer eller mindre stora och min var kraftig.

nu försöker jag få barn med min nya man. senaste mensen var jag övertygad om att jag var gravid, kände igen tecknen, men så kom mensen ändå. kanske var det ett tidigt missfall, och jag har nu sådan ångest för att bli gravid igen, och ja ni vet, gå och oroa sig för blödningar mens osv. alla runt omkring mig blir gravida och det verkar så lätt för dem, och även om jag glädjs för deras skulle så är det asjobbigt..

så jag vill gärna vara med och prata älta och stötta.

• mrs jones

om det inte framgick så är min vägg alltså bortopererad och enligt läkarna ska jag nu har samma risker och möjligheter att bli gravid som alla andra. men min ångets är gigantisk ändå.

• Me81

hej hallå!
    Beklagar verkligen Irma..fruktansvärt jobbigt!

Idag gjorde ja ett test men visade inte ngt tyvärr..men har ej fått mensen ännu o har ju mått illa på mornarna..hmm..kanske d inte visar ngt ännu bara?!?! Hope so

Svar på tråden Vi med upprepade missfall som följs åt. Part 3