• Bebislängtan82

Vi med upprepade missfall som följs åt. Part 3

Då var det dags för ännu en tråd. Tycker tiden går oehört snabbt.

Några har redan plussat men dom verkar inte skriva i tråden mer,tyvärr men vi som fortsätter kämpar följs åt här.

Här skriver vi om alla våra problem,om utredningar,ägglossningar och allt som hör till.

Alla är välkommna {#lang_emotions_flower}

Tråd 1: www.familjeliv.se/Forum-7-137/m38968436.html

Tråd 2: www.familjeliv.se/Forum-7-137/m41890462.html

Är 2010 vårt år
  • Svar på tråden Vi med upprepade missfall som följs åt. Part 3
  • Me81

borde ha ägglossningen nu så vi ska hoppas att vi lyckas pricka in en denna gång!

• Diorlover

Jo man kommer aldrig fram heller så jobbigt..

• Bebislängtan82

Själv väntar jag på mensen idag el imorgon. Fick den på dag 28 sist vilket är idag men ingen mens än och inga känningar av den heller

Är 2010 vårt år
  • Bebislängtan82

Mensen kom nu på morgonen,konstigt att jag kan veta när den kommer. Känner man det på sig eller

Irma: Hoppas ni har det bra i Turkiet

Är 2010 vårt år
  • Me81

Nu hoppas man på ett lyckat resultat under ägglossningen och ingen mens sen..
    en fråga..kan man må illa bara några dagar efter ägglossning om man blivit gravid..eller beror mitt..väldigt svaga illamående på ngt annat?
    Mådde nog inte illa såhär tidigt föregående grav.

• Bebislängtan82
    Me81 skrev 2009-07-10 20:35:56 följande:
    Nu hoppas man på ett lyckat resultat under ägglossningen och ingen mens sen..en fråga..kan man må illa bara några dagar efter ägglossning om man blivit gravid..eller beror mitt..väldigt svaga illamående på ngt annat?Mådde nog inte illa såhär tidigt föregående grav.
    Håller tummarna för dig sist jag var gravid börja jag må lite illa ngn dag efter ägglossningen och detta höll i sig hela tiden mer eller mindre varje dag tills jag var i vecka 9 tror jag
    Är 2010 vårt år
  • Me81
    Bebislängtan82 skrev 2009-07-10 20:53:07 följande:
    Håller tummarna för dig sist jag var gravid börja jag må lite illa ngn dag efter ägglossningen och detta höll i sig hela tiden mer eller mindre varje dag tills jag var i vecka 9 tror jag
    ok ska hoppas att d e d då..tyckte bara att d verka tidigt..tack förresten
  • lottizm

hej

igår fick jag göra vul och se ett litet pickande hjärta. v6+2 enligt läkaren. fick utskrivet progesteron också, någon här som tar eller har tagit det som vet hur länge man brukar ta dom och om dom brukar funka?

• Diorlover

lottizm: jag hat gått på progesteron

Svar på tråden Vi med upprepade missfall som följs åt. Part 3