• Bebislängtan82

Vi med upprepade missfall som följs åt. Part 3

Då var det dags för ännu en tråd. Tycker tiden går oehört snabbt.

Några har redan plussat men dom verkar inte skriva i tråden mer,tyvärr men vi som fortsätter kämpar följs åt här.

Här skriver vi om alla våra problem,om utredningar,ägglossningar och allt som hör till.

Alla är välkommna {#lang_emotions_flower}

Tråd 1: www.familjeliv.se/Forum-7-137/m38968436.html

Tråd 2: www.familjeliv.se/Forum-7-137/m41890462.html

Är 2010 vårt år
  • Svar på tråden Vi med upprepade missfall som följs åt. Part 3
  • Irma

Snigelkatt: Håller tummarna för ett plus! Hoppas du och mannen får en skön helg ihop.

Bebislängtan: Låter skönt med en sommarstuga *avis*

Ego: Jag mår väl som man gör. Illa ibland, trött. Så på så sätt verkar det lovande. Men jag har blivit lurad förr... Tidigt på lördag morgon flyger jag och sambon till Turkiet för 2 veckors sol. Inte för att det varit fel på vädret härhemma, men det ska ju bli kallare nu Håll tummarna för att jag inte behöver uppsöka någon Turkisk gynekolog eller flyga hem för tidigt! Lite läskigt att åka iväg, men det blir nog alldeles jätteskönt och kommer gå jättebra.... *upprepar som mantra*

• Bebislängtan82
    Irma skrev 2009-07-02 20:58:11 följande:
    Snigelkatt: Håller tummarna för ett plus! Hoppas du och mannen får en skön helg ihop.Bebislängtan: Låter skönt med en sommarstuga *avis*Ego: Jag mår väl som man gör. Illa ibland, trött. Så på så sätt verkar det lovande. Men jag har blivit lurad förr... Tidigt på lördag morgon flyger jag och sambon till Turkiet för 2 veckors sol. Inte för att det varit fel på vädret härhemma, men det ska ju bli kallare nu Håll tummarna för att jag inte behöver uppsöka någon Turkisk gynekolog eller flyga hem för tidigt! Lite läskigt att åka iväg, men det blir nog alldeles jätteskönt och kommer gå jättebra.... *upprepar som mantra*
    Jo det är faktiskt jätte skönt ibland med en sommarstuga. Fusk att åka till Turkiet men hoppas ni får en underbar resa. Vi fundera på thailand 3 veckor i vinter så vi får se hur det blir med tanke på allt
    Är 2010 vårt år
  • Diorlover

Irma: Jo det är väl bägge och de har bara telefontid en timme och jag har oftast fått låång sovmorgon av gubben min pga illamåendet så har inte hunnit ringa heller

• Anatea

Hej

Hur har ni det i värmen?

Vi har packat in unge och hundar och valpar i bilen och åkt till vår sommarstuga, ligger otroligt fint till med strandtomt. Härligt värre!!!

Idag har vi nått första milstolpen v.12+0 Jippie!!! Känns ännu lite tryggare nu, men faktum är att jag inte tänkt mycket alls på MF den senaste tiden. I början var det ju det enda som man tänkte på och det var otroligt jobbigt.

Från och med nu ska jag bara hålla tummarna, ta mina sprutor och Folsyra och njuta av att vara gravid.

• Irma

Anatea: Grattis till första milstolpen Härliga positiva vibbar du sänder ut! *suger åt mig allt jag kan*

• snigelkatt

Jävla skit-mens kom idag, på dag 25 redan! Fy så tråkigt!
    Den har ju ballat ur fullständigt nu (förra månaden på dag 26, och månaden innan på dag 29. Jag som alltid har haft 28 dagar förrut?? )
    Ska på picknick i kväll, vi ska grilla och dricka vin i slottskogen med ett par vänner, istället för att gå på restaurangen som vi tänkte först. Blir nog mysigt ändå.
    Får väl aktivera mig så man inte deppar ihop.
    Trevlig helg på er, kram!

• Irma

Snigelkatt: Jäkla bajsmens! Låter klokt att festa och ta ut svängarna istället nu då

Nu drar jag till Turkiet imorgon bitti! Hade gott alla!
    *kram*

• Diorlover

När man väl ringet till Bm har de semester eller är ute på möta...

• Bebislängtan82
    Diorlover skrev 2009-07-04 12:03:42 följande:
    När man väl ringet till Bm har de semester eller är ute på möta...
    Jo semestern börjar väl för de flesta nu snart eller? Min tandläkare gick på semester igår och kommer tillbaka i augusti
    Är 2010 vårt år
  • imagine

Sorry med mensen snigelkatt, vet precis hur det känns att gå och hoppas--

Själva har vi inget besök inbokat med läkaren ännu men jag ska ringa på måndag. Då har förhoppningsvis undersökningarna av moderkaka och bebis från förra missfallet blivit klara... Bävar men vill också veta. Finns det en chans till för oss eller inte...?

Sommarkramar på er alla, vi är hemma och fixar med huset. Mannen grävde upp en gammal oljecictern som vi hittade när vi skulle gräva efter annat. Som alla säger händer alltid oväntade saker när man köper hus och börjar renovera!

Svar på tråden Vi med upprepade missfall som följs åt. Part 3