• Bebislängtan82

Vi med upprepade missfall som följs åt. Part 3

Då var det dags för ännu en tråd. Tycker tiden går oehört snabbt.

Några har redan plussat men dom verkar inte skriva i tråden mer,tyvärr men vi som fortsätter kämpar följs åt här.

Här skriver vi om alla våra problem,om utredningar,ägglossningar och allt som hör till.

Alla är välkommna {#lang_emotions_flower}

Tråd 1: www.familjeliv.se/Forum-7-137/m38968436.html

Tråd 2: www.familjeliv.se/Forum-7-137/m41890462.html

Är 2010 vårt år
  • Svar på tråden Vi med upprepade missfall som följs åt. Part 3
  • Bebislängtan82
    lottizm skrev 2009-07-11 09:35:41 följande:
    hejigår fick jag göra vul och se ett litet pickande hjärta. v6+2 enligt läkaren. fick utskrivet progesteron också, någon här som tar eller har tagit det som vet hur länge man brukar ta dom och om dom brukar funka?
    Vad skönt att allt såg bra ut igår håller tummarna att det fortsätter så nu.
    Är 2010 vårt år
  • Me81

usch ida blev ja orolig igen..redan..konstiga stick/hugg eller vad man ska säga där nere på höger sida Nu är hoppet svagt igen..nu tror ja ju att d e mf eller ma igen på G

• Diorlover

Me81: jag har MYCKET växtvärk/mensvärk hugger sticker osv.. men allt är bra såvitt jag vet kände rrelser igår

• Me81
    Diorlover skrev 2009-07-12 12:05:40 följande:
    Me81: jag har MYCKET växtvärk/mensvärk hugger sticker osv.. men allt är bra såvitt jag vet kände rrelser igår
    mm..trodde ju så ja också förut men sen visade d ju sig va ngt heelt annat..ikväll har ka riktigt som mensvärk o d gör mig nog rätt orolig..även om ja int ens vet om ja e gravid ännu men iaf..den här tiden ska jag inte ha mensvärk iaf..d vet jag!
  • Me81

Jag vet att ja hade med första grav också i början o då gick d ju bra..

• snigelkatt

hello girls!
    Här var det riktigt dött! Hur är det med er alla? Har ni sköna lata semesterdagar?
    ÄL över för denna gång, nu blir det 2 veckors väntande på BIM.....
    Har semester nu, himla skönt! Synd bara att man regnar bort...
    Just nu vet jag inte hur jag ska lösa nästa vecka. Vi åker ner till falkenberg i morgon på morgonen, och jag kan inte gå...
    Fastnade i balkongdörren för ett par timmar sedan, och har skrapat upp hälsenan, foten är blå, pulserande och svullen....
    Aj, aj, aj så jäkla typiskt.
    Om jag inte kan stödja på den i korgon heller, får vi väl ta en sväng förbi akuten och hämta ett par kryckor först....
    Ha det!

• Irma

Hej tjejer!

Lottizm: Grattis till lyckat VUL! Jag tar progesteron denna graviditeten. Har hört att man brukar ta dom tills v 12-13. Vissa läkare säger att dom varken gör till eller från. Men någon tro på dom måste dom ju ha, annars skulle dom aldrig skriva ut dom! han läkaren jag var hos sist, som skrev ut det till mig tyckte att det kanske var onödigt, men om jag kände mig lugn så fick jag det.

Me81: Jag har under varje graviditet kännt illamående jättetidigt. Redan några dagar efter äglossning. Angående växtvärk, säger som Diorlover, man kan känns jättemycket och det fortfarande är ok.

Diorlover: Grattis till v:13! dethär ska gå vägen

Snigelkatt: Hur lyckad man att fastna i en balkongdörr? Låter komiskt, men inte så roligt egentligen, jag vet.... Hoppas du och kryckorna blir kompisar och att du får det trevligt i Falkenberg!

Ego: Jag har haft en sådär semester. Första veckan var skön! Men sen... Fick en blödning förra lördagen, mitt i semestern. Klart, rött äckligt rinnande blod. Blödningen försvann väldigt fort och har kommit och gått som bruna flytningar under veckan. Vi landade tidigt imorse (3). Var väl hemma och sova vid fem. Åkte till akuten på eftermiddagen, för jag känner mig halvt om halvt som ett nervvrak. Men, nä, dom hade inte tid, om jag nu inte ville träffa en oempatisk stressad läkare om 4-5 timmar. Valde en tid på tisdag. Hoppas hoppad att den lilla saken fortfarande lever!

• lottizm

irma: usch det låter jobbigt, håller tummarna för att allt ser bra ut på tisdag!!

• frozengirl

Hej alla.
    Är ny i denna tråd känns så otroligt skönt att kunna läsa om andras erfarenheter och där vi kan dela våra tankar och känslor med varandra.

Jag och min sambo är inne på vårt åttonde försök med tre missfall bakom om oss. Visa dagar har varit värre än andra men man vill ju inte ge upp.

Har en son från ett tidigare förhållande som fyller tio till hösten så detta är vårt försök till ett gemensamt barn.

Har bim idag men inte tant röd i sikte än. Har däremot fått konstaiga flytningar. Igår var dom smått bruna och idag gula.. Blähhhh.

Nån mer som haft det så och varit gravid?

Annars har jag bara haft yrsel den senaste 1,5 veckan och lite illamående och ett sjuhelsikes humör..

Hoppas på ett plus men vågar inte testa ännu
    Kram

Svar på tråden Vi med upprepade missfall som följs åt. Part 3