Hej tjejer!
Lottizm: Grattis till lyckat VUL! Jag tar progesteron denna graviditeten. Har hört att man brukar ta dom tills v 12-13. Vissa läkare säger att dom varken gör till eller från. Men någon tro på dom måste dom ju ha, annars skulle dom aldrig skriva ut dom! han läkaren jag var hos sist, som skrev ut det till mig tyckte att det kanske var onödigt, men om jag kände mig lugn så fick jag det.
Me81: Jag har under varje graviditet kännt illamående jättetidigt. Redan några dagar efter äglossning. Angående växtvärk, säger som Diorlover, man kan känns jättemycket och det fortfarande är ok.
Diorlover: Grattis till v:13! dethär ska gå vägen
Snigelkatt: Hur lyckad man att fastna i en balkongdörr?
Låter komiskt, men inte så roligt egentligen, jag vet.... Hoppas du och kryckorna blir kompisar och att du får det trevligt i Falkenberg!
Ego: Jag har haft en sådär semester. Första veckan var skön! Men sen... Fick en blödning förra lördagen, mitt i semestern. Klart, rött äckligt rinnande blod. Blödningen försvann väldigt fort och har kommit och gått som bruna flytningar under veckan. Vi landade tidigt imorse (3). Var väl hemma och sova vid fem. Åkte till akuten på eftermiddagen, för jag känner mig halvt om halvt som ett nervvrak. Men, nä, dom hade inte tid, om jag nu inte ville träffa en oempatisk stressad läkare om 4-5 timmar. Valde en tid på tisdag. Hoppas hoppad att den lilla saken fortfarande lever!