Välkommen till oss Mrs Manner!
Gott att ha dig tillbaka Irma
Grattis till VUL Lottizm!
Hur har det gått me81???? plussat?
usch, lika tråkigt som alltid, när mensen kommer Bebislängtan. Härligt att ni hade det bra i min hemstad! Bodde ni på mitt hotell tro??
Min mens har precis tagit slut, och jag kan se fram emot ÄL snart istället.
Börjar oxå jobba i morgon, och det har jag absolut inte lust med! Det är alltid kaos på jobbet på sommrarna (mindre personal och mycket mer att göra går inte riktigt ihop....)
Min sista semester dag tillbringar jag i solen på balkongen, och i tvättstugan....
Har förresten gått ner 1,5 kilo på en vecka! Mina försäldrar harde börjat med LCHF dieten, så jag hängde på när jag var hos dem. Har dock svårt att få i mig så mycket fett som den dieten förespråkar, så jag bantar istället enligt Atkins, tror jag.... Har tagit bort alla kolhydrater som pasta, ris, potatis, godis, kakor, musli mm. Har som regel att inte välja produkter med mer än 5g kolhydrater per 100g. Rätt bra riktlinje.
Ny har jag 14 kilo kvar till min målvikt! Om 4 kilo tänker jag börja äta lite frukt igen, för det saknar jag verkligen.
Tror att det kommer bli lättare för oss att bli gravida om jag lossar några kilo. (är 176 cm och väger 89 kg nu)