Jag blir tokig snart. Idag mår jag jätteilla, har mycket molvärk med både hugg och drag samt riktigt ömma bröst. Brösten har t.o.m. växt under veckan. Hatar att känna så här om det är ett ma. Vad jag inte förstår är hur symtomen kan öka om det inte fanns något foster, det fanns ju inte ens någon tydlig fosterhinna eller livmoder enligt läkaren och det är väl livmodern och det som producerar grav.hormoner, eller har jag helt fel? Har även växt över magen känner jag för byxorna stramar. Jag vågar ju inte hoppas ifall det är kört, men magkänslan säger inte att det är det så jag vet inte vad jag ska tro. Jag både vill och inte vill att det ska bli måndag. Om jag inte vet något kan jag fortsätta vara gravid och tro att allt är bra, men klart jag måste veta så jag kan få ut det och börja om. Börjar bli mer och mer rädd för mola.
Det här med att göra och vänta barn är inte kul alls, bara en massa oro, ångest och tårar. Jag ska väl inte klaga för det har ju tagit sig förhållandevis snabbt båda gångern. Första gången krävdes det 4 ägglossningar med pergo innan pluss, denna gången 3. Åt en kur utan äl så på sammanlagt 8 pergokurer så har jag plussat 2 gånger, men det är ju sen problemen börjar
Som ni "hör" är jag ganska deppig idag.