• Bebislängtan82

Vi med upprepade missfall som följs åt. Part 3

Då var det dags för ännu en tråd. Tycker tiden går oehört snabbt.

Några har redan plussat men dom verkar inte skriva i tråden mer,tyvärr men vi som fortsätter kämpar följs åt här.

Här skriver vi om alla våra problem,om utredningar,ägglossningar och allt som hör till.

Alla är välkommna {#lang_emotions_flower}

Tråd 1: www.familjeliv.se/Forum-7-137/m38968436.html

Tråd 2: www.familjeliv.se/Forum-7-137/m41890462.html

Är 2010 vårt år
  • Svar på tråden Vi med upprepade missfall som följs åt. Part 3
  • Avelyn

Sitter på jobbet. Slutar snart. Mitt i mitt arbetspass fick jag så ont i sidan av magen och ut mot ryggen. Sitter i ännu. Det kan ju vara så att jag haft en ogynnsam arbetsställning. Ändå när man haft två mf ( och är gravid igen ) så tänker man ju direkt att nu är det snart dags.. smärtorna har kommit. Fy.. jag hatar att vara skräckslagen för minsta lilla kroppsligt symtom

Hjärtat slår så fort nu

• Bebislängtan82

Fy satan vad jag känner av min ÄL och ont gör det,fan att vi inte får försöka

Är 2010 vårt år
  • Mumsi

Har inte skrivit något på länge, har haft fullt upp men kikar in och läser då och då.
    Jättetråkigt Skorpan. 
    Alveline, hoppas det går bra. 

Jag väntar på tredje mensen efter ma i feb. och sedan ska vi börja försöka igen i sommar. Käkar mitt val kvinna + extra folsyra. Omega 3 har tagit slut och jag har inte köpt nya. Tränar mer och tänker lite på vad jag äter. Mer kan jag inte göra just nu. Nästa grav. kommer bli jobbig, blir det ma då blir det tredje på rad och fjärde totalt.

• Anatea

Hej igen allihop!

Idag var jag på mitt 3:e VUL och vi såg faktiskt ett pickande hjärta denna gången!!! Idag var ju avgörandet, hade vi inte sett något idag skulle läkaren gett mig något som skulle driva ut graviditeten, men som tur var fick jag ju glädjande besked nu istället.

Nu ska vi vänta 4 veckor till, ser allt bra ut på VUL då, ska jag få dagliga sprutor med någon medicin.

• snigelkatt

Hurra Hurra för Anatea!
    Vad roligt att höra att du har en riktig fighter i magen, grattis!

• BettanB

Alveline: Usch och fy för den ständiga oron.

Anatea: Grattis!

Skorpan: Skit också.

Nosce Te Ipsum
  • Bebislängtan82

Anatea: Grattis till ett lyckat VUL

Är 2010 vårt år
  • BettanB

Och nu blir jag stressad igen. Brösten var härligt stora och ömma igår kväll, men nu har de återgått till vanliga storlek och är knappt ömma alls. Blir galen på det här. Snaaaaart fredag!

Nosce Te Ipsum
  • Irma

Bettan: Snart fredag! Som alla andra säger. Skit i symptomen. Kan ju variera så mycket! Lugn och fin

Svar på tråden Vi med upprepade missfall som följs åt. Part 3