• Bebislängtan82

Vi med upprepade missfall som följs åt. Part 3

Då var det dags för ännu en tråd. Tycker tiden går oehört snabbt.

Några har redan plussat men dom verkar inte skriva i tråden mer,tyvärr men vi som fortsätter kämpar följs åt här.

Här skriver vi om alla våra problem,om utredningar,ägglossningar och allt som hör till.

Alla är välkommna {#lang_emotions_flower}

Tråd 1: www.familjeliv.se/Forum-7-137/m38968436.html

Tråd 2: www.familjeliv.se/Forum-7-137/m41890462.html

Är 2010 vårt år
  • Svar på tråden Vi med upprepade missfall som följs åt. Part 3
  • Bebislängtan82
    Irma skrev 2009-06-04 06:43:27 följande:
    Vet ni vad tjejer? Jag är gravid...
    Stort GRATTIS  till dig {#lang_emotions_flower}
    Är 2010 vårt år
  • Anatea

GRATTIS Irma!

Själv gick jag igår in i v.10 om man räknar från min ÄL. Räknar man efter vad läkaren sett på VUL är det "bara" v.9

Har tid igen för VUL den 25/6 så jag får bara gå och hoppas att allt fortfarande ser bra ut.

• BettanB
    Grattis, Irma. Igång med proggen direkt nu! Och ring MM och begär ett vul.
    Tänker du köra med albyl också?
    Nosce Te Ipsum
  • lottizm

stort Grattis Irma!!!! håller alla tummar och tår för att det ska gå bra den här gången!

• Irma

Bettan: Japp, proggen är startad sen imorse Fick trombyl av DrMM som jag tar också! Ringde KK och fick tid för VUL 24/6. Inte för Dr.MM utan någon äldre "senior-läkare". Hon kanske är bra, vad vet jag. Jag frågade om den läkaren hade erfarenhet av såna som oss, då fick jag till svar att hon var "senior-läkare och duktig"....

Hoppas hoppas verkligen det går vägen denna gången! Annars hamnar missfall precis i semestern. Å hur kul är det att åka på solsemester då? fan vad negativ jag är, kan inte hjälpa det Tror inte på detta förän efter första VUL.

• BettanB

Irma: Gôtt! Det var inte en Margaretha? Vem som helst är bättre än MM iaf. Vet inte varför han envisas med att alltid träffa oss själv; hade inte haft ngt emot att få en annan läkare för vul.
    Hur som; har hört av drLM att det finns några riktigt duktiga läkare på SU också, så det så.

Känner precis som du; tänk om man få missfall igen. Inte nog med ett det vore allmänt pyton, det skulle pajja semestern också. Är det en knasig tanke?
    För mig är första vul:et vad graviditetstestet är för vanliga vaniljare. Innan ett bra vul kände jag mig inte gravid alls. Fast jag medicinerade och slutade med alkohol så klart.

Det kommer gå FINT!

Nosce Te Ipsum
  • Irma

Bettan: Det var en Barbro Klart det ska gå kanon! *svajar lite på rösten* VUL är som positivt test för oss ja!

Idag ljög jag om att jag hade ont i huvudet på jobbet för att slippa festligheter ikväll. Är så trött på frågan varför man inte dricker!

• BettanB

Irma: Barbro känner jag inte igen. Men hon är säkert bra. De har ruskigt dåliga maskiner på SU bara; hoppas du får en bättre än den de använde på mig. Man såg nästan ingenting; jätteskillnad på vul:et i Hbg vad gäller kvalitet.

KLART det skall!

Jag skyller på magkatarr; har haft det gånger fler, så det borde funka. Då täcker jag in ev magont, illamående, nerdragning vad gäller kaffe och ingen alkohol. Toppen!

Nosce Te Ipsum
Svar på tråden Vi med upprepade missfall som följs åt. Part 3