• Bebislängtan82

Vi med upprepade missfall som följs åt. Part 3

Då var det dags för ännu en tråd. Tycker tiden går oehört snabbt.

Några har redan plussat men dom verkar inte skriva i tråden mer,tyvärr men vi som fortsätter kämpar följs åt här.

Här skriver vi om alla våra problem,om utredningar,ägglossningar och allt som hör till.

Alla är välkommna {#lang_emotions_flower}

Tråd 1: www.familjeliv.se/Forum-7-137/m38968436.html

Tråd 2: www.familjeliv.se/Forum-7-137/m41890462.html

Är 2010 vårt år
  • Svar på tråden Vi med upprepade missfall som följs åt. Part 3
  • BettanB

Borde vara i v.6+2 enligt sista mensen. Fast min cykel är lite längre och jag hade ÄL dag 16 så egentligen borde man kanske dra av någon dag. V.7 hur som helst.

Nosce Te Ipsum
  • Bebislängtan82

Aha då förstår jag men det kan ju ändras senare.

Ikväll är jag ensam hemma,killen är på företags fest så jag har köpt lite gott och ska ligga i soffan sen.

Är 2010 vårt år
  • snigelkatt

Hej tjejer!
    Vilken underbar dag!
    Solen skiner och det är ju varmt ute redan nu kl10 på morgonen, det kommer ju bli sååå härligt idag .-)
    Vi ska röja upp lite här hemma nu, sen ska vi ner till mina föräldrar i Falkenberg, åka ner till havet och sola lite, sen i kväll ska vi grilla
    Grattis bettanb! Det måste vara sååå underbart att få se ett litet pickande hjärta! Jag drömmer om det allt för ofta....
    Välkommen hit Fredag13. Grattis till din graviditet! Gällande mina MA och MF så har jag haft alla symptom ända fram till efter skrapningen. Min kropp verkar inte fatta någonting. Sist mådde jag illa och hade molvärk och bamse tuttar ca 2 veckor efter skraningen till och med.
    Kommer får VUL ofta nästa gång jag lyckas plussa.
    11 dagar kvar till BIM och mina bröst är som 2 ballonger, och det moler i nedre magen.... Allt för tidigt egentligen men jag Hoppas Hoppas!
    Tänk om vi får flera fina juni-pluss i den här tråden! Det hade varit magiskt!
    Min jobbintervju (till ansvarig-tjänsten) på min avdelning gick riktigt bra! Jag tror faktiskt att jag får den, det är sååå spännande!
    Eller så är jag bara så där fånigt positiv som jag alltid blir mellan ÄL och BIM och när solen tittar fram
    Ha en fin helg!

• Bebislängtan82

Hej!

Nu ska snart jag och killen till affären och köpa färska bullar och lite annat gott till frukost. Idag blir det att dra sladdar i lägenheten och pyssla så man slipper snubbla på allt,lite irriterande.
    Imorgon är det morsdag och då ska vi hem till svärisarna och äta tårta tänkte vi

Snigelkatt: Håller tummarna för dig denna gång ett juni pluss vore fint

Är 2010 vårt år
  • BettanB

Vad gäller symptom, så känner jag knappt något alls. De kommer verkligen och går hela tiden. Ibland har jag lite svullna och ömma bröst, men oftast inte. Någon enstaka episod med illamående (var illamåendet som fick mig att testa 7 dagar efter ÄL). Trots att jag sett ett hjärta blir jag orolig. Oron sitter för djupt för att lossna i första taget; helt sjukt.

Hoppas att alla får en härlig helg och kan njuta av solen iaf! *kram*

Nosce Te Ipsum
  • Bebislängtan82

Ha ralla haft en bra helg? det har vi,idag ska vi till mina svärföräldrar och äta tårta och fira mors dag sen ikväll drar jag till norrköping och sover där för imorgon är det äntligen dags att träffa läkaren inför gallstens operationen,fatta vad skönt det ska bli att få hjälp med eländet

Är 2010 vårt år
  • Irma

Å snigelkatt hoppas du får ett fint plus när det är dags

Vilken underbar helg det har varit. Helt sjukt. Känns konstigt att man ska jobba imorgon....

Hoppas det går bra med gallstens-läkaren Bebislängtan!

Själv hoppas jag att det är dags att testa i veckan. Jag har fått en kortare cykel sen senaste skrapningen. Borde vara testdag nu på tisdag. Blir sådär halvrädd. För om det tar sig nu kan ju missfall landa mitt i semestern.... Känns som om jag är helt sjuk när jag tänker så. Men man bli liksom skadad av alla missfall...

• Bebislängtan82

Läs här om min vanliga "tur"

Jag skulle egentligen åkt till Norrköping igår för att slippa stressa idag inför läkar besöket men jag ångra mig och skulle åka idag istälklet. Vakna kl 06.30 för att ta en kopp kaffe,ducha&tvätta håret samt gå ut med djuren i lugn och ro. Allt gick jätte bra tills jag skulle ladda på min mobil genom min internetbank,då var det ngn som dragit pengar på kontot som inte dragit nåt på flera mån så jag trodde det var slut men men. Ringde mamma vid 08.20 och fick ringa 4 ggr innan hon svara då hon sov,förlåt mamma. Hon satte in 100 kr så jag kunde ladda mobilen,sagt och gjort,jag gick till bussen men tror ni pengarna kom in????? NEJ dom kom inte in och har inte gjort det än,därmed missa jag bussen. Jag greps av panik för min buss till Norrköping gick vid 09.40 vilket jag hade hunnit om pengarna kommit in på mobilen.

Gick hem för att ringa sjukhuset och höra om man kunde komma senare eller få en ny tid. Tror ni dom svara? NEJ då hade dom ingen telefontid och det är ju dit man skulle ringa om man fick förhinder,det enda var att dom kunde ringa imorgon bitti,mm vad fan hjälper det mig idag tänkte jag. Jag börja gråta för jag blev så förbannad på allt då jag hade väntat 3 mån på denna tid.

Det tog emot enormt men till slut ringde jag svärfar vid 10.05 och förklara läget. Han kom direkt och körde mig till Norrköping samt hem igen. Jag kan inte tacka han nog för att ställde upp så,verkligen jätte snällt och det sa jag åt han med. Vi kom 20 min försent men det löste sig ändå. Väl där ångra jag nästan vi åkte,det var inte värt det. Det enda dom gjorde var att ta blodtryck vilket man kan göra hemma idag,samt kände och klämde på magen och jag fick återigen berätta hur mkt besvär jag har. NU skulle han sätta upp mig på listan för operation vilket innebär att jag kan få vänta ytterligare 3 mån. Det är för jävligt rent ut sagt alltså,sjukt men vården är väl så idag tyvärr.

Är 2010 vårt år
Svar på tråden Vi med upprepade missfall som följs åt. Part 3