Läs här om min vanliga "tur"
Jag skulle egentligen åkt till Norrköping igår för att slippa stressa idag inför läkar besöket men jag ångra mig och skulle åka idag istälklet. Vakna kl 06.30 för att ta en kopp kaffe,ducha&tvätta håret samt gå ut med djuren i lugn och ro. Allt gick jätte bra tills jag skulle ladda på min mobil genom min internetbank,då var det ngn som dragit pengar på kontot som inte dragit nåt på flera mån så jag trodde det var slut men men. Ringde mamma vid 08.20 och fick ringa 4 ggr innan hon svara då hon sov,förlåt mamma. Hon satte in 100 kr så jag kunde ladda mobilen,sagt och gjort,jag gick till bussen men tror ni pengarna kom in????? NEJ dom kom inte in och har inte gjort det än,därmed missa jag bussen. Jag greps av panik för min buss till Norrköping gick vid 09.40 vilket jag hade hunnit om pengarna kommit in på mobilen.
Gick hem för att ringa sjukhuset och höra om man kunde komma senare eller få en ny tid. Tror ni dom svara? NEJ då hade dom ingen telefontid och det är ju dit man skulle ringa om man fick förhinder,det enda var att dom kunde ringa imorgon bitti,mm vad fan hjälper det mig idag tänkte jag. Jag börja gråta för jag blev så förbannad på allt då jag hade väntat 3 mån på denna tid.
Det tog emot enormt men till slut ringde jag svärfar vid 10.05 och förklara läget. Han kom direkt och körde mig till Norrköping samt hem igen. Jag kan inte tacka han nog för att ställde upp så,verkligen jätte snällt och det sa jag åt han med. Vi kom 20 min försent men det löste sig ändå. Väl där ångra jag nästan vi åkte,det var inte värt det. Det enda dom gjorde var att ta blodtryck vilket man kan göra hemma idag,samt kände och klämde på magen och jag fick återigen berätta hur mkt besvär jag har. NU skulle han sätta upp mig på listan för operation vilket innebär att jag kan få vänta ytterligare 3 mån. Det är för jävligt rent ut sagt alltså,sjukt men vården är väl så idag tyvärr.