• Bebislängtan82

Vi med upprepade missfall som följs åt. Part 3

Då var det dags för ännu en tråd. Tycker tiden går oehört snabbt.

Några har redan plussat men dom verkar inte skriva i tråden mer,tyvärr men vi som fortsätter kämpar följs åt här.

Här skriver vi om alla våra problem,om utredningar,ägglossningar och allt som hör till.

Alla är välkommna {#lang_emotions_flower}

Tråd 1: www.familjeliv.se/Forum-7-137/m38968436.html

Tråd 2: www.familjeliv.se/Forum-7-137/m41890462.html

Är 2010 vårt år
  • Svar på tråden Vi med upprepade missfall som följs åt. Part 3
  • BettanB
    Irma skrev 2009-06-04 18:17:47 följande:
    Bettan: Magkatarr! Smart! Mycket lömskt och smart
    I know.
    Nosce Te Ipsum
  • Bebislängtan82

Hur går det för er andra?

Nu är jag nere i skåne och har föräldrarnas hus för mig själv i 9 dagar dom åke nu för ett tag sen till österrike

Är 2010 vårt år
  • Irma

Bebislängtan: Gud vad härligt det låter med eget hus för ett tag! *avis* Läntar tills vi hittat vårat hus någon gång....

• Bebislängtan82

Irma: Jo det är väldigt skönt på dagarna i allafall. På kvällarna då det är mörkt och sådär så gillar jag inte att vara ensam i ett hus men men,har aldrig gillat det faktiskt. Blev skrämd som liten och det sitter kvar ännu. Men har ju alla djur som sällskap

Är 2010 vårt år
  • snigelkatt

Hej tjejer!
    Hoppas helgen varit bra för er allihopa!
    Idag är jag deppig igen....
    Fick mensen idag Väntade inte den förrän på onsdag, så jag blev lite chockad. Gick ju runt och kände mig lite gravid ju, men det var ju bara inbillning......
    Sätter allt mitt hopp på utredningen nu. Ska få svar på alla proverna den 17/6.

• Bebislängtan82
    snigelkatt skrev 2009-06-08 12:58:46 följande:
    Hej tjejer!Hoppas helgen varit bra för er allihopa!Idag är jag deppig igen....Fick mensen idag Väntade inte den förrän på onsdag, så jag blev lite chockad. Gick ju runt och kände mig lite gravid ju, men det var ju bara inbillning......Sätter allt mitt hopp på utredningen nu. Ska få svar på alla proverna den 17/6.
    Beklagar att mensen kom,och för tidigt oxå. Hoppas svaren är bra den 17:e,ska hålla tummarna för dig då.
    Är 2010 vårt år
  • Irma

Snigelkatt: Trist med mens Hoppas proverna inte visar något "stort avvikande". Eller isåfall någit som "lätt" går att åtgärda! Till 17:e är inte så långt kvar!

• BettanB

Snigelkatt: Hoppas proverna något bra. Något som enkelt fixas med lite ASA och/eller innohep. Tänk så käckt det vore att VETA vad som är fel istf att behandla blint.

*vinkar-till-alla*

Piratpartist, javisst!
  • plupp83

hejsan på er.
    har hittat hit, är nu inne på mitt tredje missfall inom ½ år, känns väldigt pissigt just nu. Troligtvis blir det utredning nu.

Ni som är så pålästa och duktiga, vad är (enligt er och vad ni har hört) dom vanligaste orsakerna till upprepade missfall och vad är det för "behandling" som gäller?? Vet ju att man oftast inte hittar nåt fel men OM...

Svar på tråden Vi med upprepade missfall som följs åt. Part 3