• S vali s

Kärringmaffian del 13

{#lang_emotions_heart}Så var det dags för Kärringmaffians tråd nr 13 {#lang_emotions_heart}

Här tjattrar vi om stort & smått

Den late får brått när det blir kväll
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-06 20:17
    Dags för ny tråd mina kära vänner

www.familjeliv.se/Forum-11-236/m47039146.html
  • Svar på tråden Kärringmaffian del 13
  • stora storken

Hoppas alla mår bättre i tråden...vad gäller huvudvärk...åska och rök lukt...

♥♥♥Att vara en smula barn det är att vara verkligt vuxen♥♥♥
  • Kibell

Hej!
    Har har vi varit ute hela dagen
    Var ner en sväng till enkompis men då ville inte Belle med så hon var kvar med grannbarnen och deras föräldrar När jag kom hem hade dom börjat grilla, sen skulle dom äta det uppe. Men jag gjorde i ordning min fläskfilé och lade på grillen jag med Nu är vi mätta och belåtna

♥Älskar min Isabelle♥
  • stora storken

Vi skulle vara kvar hos kompisar en natt till - hämtat Wille men det bara regnade och regnade så vi valde att åka hem ist....nu ligger Wille i badet och han är dö trött....så snart blir det kvälls fika och sen sängen....

• Kibell

Hej Storken!
    Hur gick det för Wille att sova hos mormor?

♥Älskar min Isabelle♥
  • stora storken
    Kibell skrev 2009-06-20 18:53:22 följande:
    Hej Storken!Hur gick det för Wille att sova hos mormor?
    De  har gått jätte bra...en massa aktiviteter....och inget sova på dagen så nu är han dö trött...
  • stora storken

Dags för lill fisken att komma upp....fika och sen saga....

• Kibell
    stora storken skrev 2009-06-20 19:02:14 följande:
    Dags för lill fisken att komma upp....fika och sen saga....
    Belle ska duscha om en stund. En dag ute blir man ganska smutsig på
    ♥Älskar min Isabelle♥
  • S vali s
    Caffreys skrev 2009-06-20 18:46:14 följande:
    Sådär då var grillspetten instoppade i ugnen. Jag glömde köpa en engångsgrill men ugnen borde ju funka. Slängde ihop en marinad med olja, soja, honung, vitlök, och lite kryddor. Glömde smaka av men det ska väl bli bra, luktade gott iallafall. Till det blir det färskpotatis och en kallsås med cremefraische, sweetchilisås och vitlök samt en skvätt chilisås för att få färg. Skippar sallad eftersom det blev mycket grönsaker på spetten.
    Det låter himla gott

Här gjorde Paul en !asieninspirerad" kycklinggryta med ris *mums*

Nu på em har vi tagit det superlungt, jag har bakat lite hallongrottor samt sytt ett nattlinne till Linn.
    Hon hittade en av mina gamla tröjor som jag skulle slänga - med en stor labrador på framsidan
    Den tröjan ville hon ha som nattlinne men den var ju lite för stor så jag fick klippa lite och fixa till ett nattlinne i lagom storlek.
    Är väl inte det allra snyggaste o mest välsydda jag gjort men Linn är överlycklig och det är det viktigaste
  • modestyonly

Hej, på er alla, hoppas ni haft en bra midsommar!!
    Här var det både hagel och regn och sol emellan, men vi hade en bra midsommar trots allt!!

• S vali s
    stora storken skrev 2009-06-20 19:01:43 följande:
    De  har gått jätte bra...en massa aktiviteter....och inget sova på dagen så nu är han dö trött...
    Härligt att det gick bra, hoppas att mamma o pappa hade det lika bra som Wille

Här har det regnat hela dagen men nu banne mig skiner solen och det är riktigt varmt
Svar på tråden Kärringmaffian del 13