• S vali s

Kärringmaffian del 13

{#lang_emotions_heart}Så var det dags för Kärringmaffians tråd nr 13 {#lang_emotions_heart}

Här tjattrar vi om stort & smått

Den late får brått när det blir kväll
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-06 20:17
    Dags för ny tråd mina kära vänner

www.familjeliv.se/Forum-11-236/m47039146.html
  • Svar på tråden Kärringmaffian del 13
  • modestyonly

Jaha, idag ringde dom och sa att mina köksluckor skulle komma, med en dags varsel, jag beställde dom i februari!!! Bara att sätta fart och göra rent runt luckorna nu då!! Plus en massa andra saker..

• Heisan
    modestyonly skrev 2009-07-01 18:09:15 följande:
    Nu har du din efterlängtade bebis då
    Nää, den fräcke fan har nu lärt sig att dia....
  • MRSVi

Jag har nattat mina barn tidigt, vi har fortfarande väldigt varmt här, jag tror de blir tröttare då...  de bad att få gå o lägga sig!

• MRSVi
    S vali s skrev 2009-07-01 12:38:38 följande:
    Var det katten som var på väg in med den och tvingades släppa den utanför dörren
    Jepp. Jag var SÅ modig.
  • S vali s
    MRSVi skrev 2009-07-01 20:44:58 följande:
    Jepp. Jag var SÅ modig.
    ... och katten blev sur, eller {#lang_emotions_undecided}

mpddam, bra med framförhållning.... men skönt att få nya luckorna på¨plats
  • S vali s

Nu har vi varit inne i den stora staden *pust*

Linn var mycke bestämd äver att hon ville köpa prinsessklänning så hon kunde gå på bal
    Hon villa absolut gå till "Prinsar o prinsessor" för där hade hon sett en sån klänning
    Jag försökte komma på vilken affär hon menade...
    - Den där affären där vi äter ovanpå....

- Vid lilla BR...
    Ja då trillade tjugofemöringen ner hos mamma
    Klänningen hon pekade på var precis en sån jag lovat mig själv att aldrig köpa till henne men... ja hon struttar nu omkring i en cerise historia med tyll o paljetter
    Vi träffade Paul en liten stund och hann med att äta en snabb middag plus att Paul köpte en handväska till mig, en likadan som Anna fick i present när hon slutade plugget
    Jag har tjatat om denna väska sen dess

• MRSVi
    S vali s skrev 2009-07-01 21:04:59 följande:
    Nu har vi varit inne i den stora staden *pust*Linn var mycke bestämd äver att hon ville köpa prinsessklänning så hon kunde gå på bal Hon villa absolut gå till "Prinsar o prinsessor" för där hade hon sett en sån klänning Jag försökte komma på vilken affär hon menade...- Den där affären där vi äter ovanpå.... - Vid lilla BR...Ja då trillade tjugofemöringen ner hos mamma Klänningen hon pekade på var precis en sån jag lovat mig själv att aldrig köpa till henne men... ja hon struttar nu omkring i en cerise historia med tyll o paljetter Vi träffade Paul en liten stund och hann med att äta en snabb middag plus att Paul köpte en handväska till mig, en likadan som Anna fick i present när hon slutade plugget Jag har tjatat om denna väska sen dess
    Undrar om Paul vill äta middag med mig nästa vecka nångång...? Jag ska bara kolla Ryanair först...
  • S vali s
    MRSVi skrev 2009-07-01 21:06:11 följande:
    Undrar om Paul vill äta middag med mig nästa vecka nångång...? Jag ska bara kolla Ryanair först...
    Det vill han säkert

Han tyckte dock att jag blivit dyr i drift, den förra handväskan han köpte till mig för tre år sedan kostade 900:-
    Nu drog jag mig inte för att pika mig till en som var lite dyrare men framför allt mkt mkt snyggare
  • MRSVi
    S vali s skrev 2009-07-01 21:11:07 följande:
    Det vill han säkert Han tyckte dock att jag blivit dyr i drift, den förra handväskan han köpte till mig för tre år sedan kostade 900:-Nu drog jag mig inte för att pika mig till en som var lite dyrare men framför allt mkt mkt snyggare
    Min kostade runt 400, jag tyckte det var att ta i lite...
  • S vali s
    MRSVi skrev 2009-07-01 21:14:00 följande:
    Min kostade runt 400, jag tyckte det var att ta i lite...
    Jag tyckte att det var att ta i redan med den förra.... Den här hade jag inte en susnign om vad den kostade när jag blev "kär" i den....
    Nu får jag slita den med hälsan ett par år
Svar på tråden Kärringmaffian del 13