• S vali s

Kärringmaffian del 13

{#lang_emotions_heart}Så var det dags för Kärringmaffians tråd nr 13 {#lang_emotions_heart}

Här tjattrar vi om stort & smått

Den late får brått när det blir kväll
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-06 20:17
    Dags för ny tråd mina kära vänner

www.familjeliv.se/Forum-11-236/m47039146.html
  • Svar på tråden Kärringmaffian del 13
  • Heisan

Så nu är åskan över o vi ska ta oss till stranden o sedan stallet.. Måste ju släppa ut Hälge så att han får träna benen..

JAg kan inte fatta-Jag har TVÅ hästar!!!

• MRSVi
    Heisan skrev 2009-07-02 16:48:35 följande:
    Så nu är åskan över o vi ska ta oss till stranden o sedan stallet.. Måste ju släppa ut Hälge så att han får träna benen.. JAg kan inte fatta-Jag har TVÅ hästar!!!
    Ska du behålla den lille också?
  • MRSVi

En dag kvar i skolan denna vecka, i morgon kväll är det den årliga bbqkvällen där, med en massa kul. Sen är det bara två veckor kvar till sommarlovet...

• MRSVi
    modestyonly skrev 2009-07-02 16:37:07 följande:
    Nu är köket redo för en hantverkare, men han ringde, försenad, men det hade jag räknat med, så jag sa att kom när du kommer Har varit på massage, så nu känns livet lite bättre...
    Skönt.
  • S vali s
    MRSVi skrev 2009-07-02 16:53:54 följande:
    En dag kvar i skolan denna vecka, i morgon kväll är det den årliga bbqkvällen där, med en massa kul. Sen är det bara två veckor kvar till sommarlovet...
    Bbgkväll låter trevligt
    Sommarlov låter ännu trevligare
    Anton o jag går på semester samtidigt
  • MRSVi
    S vali s skrev 2009-07-02 16:54:46 följande:
    Bbgkväll låter trevligt Sommarlov låter ännu trevligare Anton o jag går på semester samtidigt
    Då kan ni ju träffas o leka. Hur länge ska du vara ledig?
  • S vali s
    MRSVi skrev 2009-07-02 16:58:56 följande:
    Då kan ni ju träffas o leka. Hur länge ska du vara ledig?
    Bara fyra veckor
    Eftersom jag varit sjuk så mycke så struntade jag i att ta ut föräldraledigt i två veckor som jag hade planerat...
    Men å andra sidan fick jag ju ett par exta dagar nu den här veckan pga av Linns utslag
    Känns skönt att ha mammadagarna kvar ett tag till.....
  • Kazeer

Gustav somnade i soffan medan han tittade på Teletubbies. Det är helt omöjligt att väcka honom. Han är helt slut! Jag har lagt honom i sängen och så får vi se om det är för natten eller om han vaknar igen...

Han har blivit lite röd idag, trots både solskyddskräm och tröja. Förhoppningsvis är det inte så illa.

Gustav 2007.03.08 ♥ ME+KZE 2002.03.28
  • S vali s
    Kazeer skrev 2009-07-02 17:06:20 följande:
    Gustav somnade i soffan medan han tittade på Teletubbies. Det är helt omöjligt att väcka honom. Han är helt slut! Jag har lagt honom i sängen och så får vi se om det är för natten eller om han vaknar igen...Han har blivit lite röd idag, trots både solskyddskräm och tröja. Förhoppningsvis är det inte så illa.
    Inge kul när dom blir röda trots att man har både smort o skyddat med kläder
    *peppar peppar* Linn har ärvt min hud och har än så länge aldrig bränt sig
  • Kibell

Vi har varit inne precis hela dagen förutom promenaden till centrum tidigare idag. Belle har inte mått mer dåligt men varit lite trött. Kände förrut när vi var ute att det är för varmt att vara ute. Så vi har tagit det lugnt. Jag har laddat över Rigabilderna.
    Kanske vi tar en dopp efter maten, som blir pizza. Färdig deg och sås men med egen fyllning

♥Älskar min Isabelle♥
Svar på tråden Kärringmaffian del 13