• S vali s

Kärringmaffian del 13

{#lang_emotions_heart}Så var det dags för Kärringmaffians tråd nr 13 {#lang_emotions_heart}

Här tjattrar vi om stort & smått

Den late får brått när det blir kväll
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-06 20:17
    Dags för ny tråd mina kära vänner

www.familjeliv.se/Forum-11-236/m47039146.html
  • Svar på tråden Kärringmaffian del 13
  • Caffreys
    S vali s skrev 2009-07-01 09:48:37 följande:
    Hon har rätt många röda prickar, det är inte myggbett men vete fanken om det är vattkoppor - ser inte ut så Hon är pigg och som vanligt.... vi fortsätter att avvakta med andra ord
    Värmeutslag?
  • Caffreys

Amelie fick röda prickar en sommar, det berodde på kombinationen, värme, fel solkräm.

• Kazeer
    S vali s skrev 2009-07-01 09:35:19 följande:
    Ja man fryser ju nästan lite idag, bara 20grader o m olnigt
    Jag vill också ha 20 grader. Här är det fortfarande besinningslöst varmt. Jag har AC i bilen men den är långt ifrån lika effektiv som den i Mats bil (i hans bil har jag jacka på mig). Jag lär vara ganska varm, när jag kommer fram.
    Gustav 2007.03.08 ♥ ME+KZE 2002.03.28
  • Kazeer

Sitter och väntar på att mina underkläder ska bli torra Annars har jag nog packat allt. Nej, förresten, tandborsten är inte packad.

• S vali s
    Caffreys skrev 2009-07-01 09:50:22 följande:
    Värmeutslag?
    Ja, kan ju vara det... varmt har det ju onekligen varit.
    Enda gången vi använt solkräm var i lördags då vi var ute o seglade...

Kliar gör det iallafall som fasiken tydligen, men det hjkälper med kylbalsam Nåja, vad det  är så lär det visa sig
  • S vali s
    Caffreys skrev 2009-07-01 09:49:56 följande:
    Kom på att jag glömt att skicka in läkarintyget till jobbet. Tänkte tanken på att åka och lämnade det men när min reaktion kom så insåg jag att jag nog inte ska till den byggnaden alls. Jag fick panik och började storgråta. Nåväl ringt och sagt att jag skickar in det och det var helt ok. Skulle vart inne för typ en vecka sedan.
    Klokt av dig att utnyttja snigelposten, dumt att utsätta sig för den påfrestningen att gå till jobbet om det inte behövs.
  • Kazeer

Nu beger jag mig iväg. Ha det så bra! Vi "ses" i morr'n!

• S vali s
    Kibell skrev 2009-07-01 10:54:39 följande:
    Halloj!Äntligen hemma
    Har ni varit på äventyr
    Inser at jag missat även detta
  • S vali s

Jag är till 99& övertygad om att Linn INTE har vattkoppor
    De borde isåfall blivit ännu fler och framför allt så borde de röda utslagen ha förändrats och börjat "koppa sig"...

Jag är rastlös, Linn är uttråkad och vill "göra nå´t"
    Jag kom dessutom på att jag inte köpt någon present till Joakim plus att Paul inte träffade Linn igår och inte lär göra det idag heller eftersom han kommer hem vid ett i natt så...
    Ja Linn och jag tar en tur in till Sthlm, strosar lite i Gamla Stan och äter sen middag med Paul innan han åker till Eurosport och vi åker hem

Svar på tråden Kärringmaffian del 13