• S vali s

Kärringmaffian del 13

{#lang_emotions_heart}Så var det dags för Kärringmaffians tråd nr 13 {#lang_emotions_heart}

Här tjattrar vi om stort & smått

Den late får brått när det blir kväll
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-06 20:17
    Dags för ny tråd mina kära vänner

www.familjeliv.se/Forum-11-236/m47039146.html
  • Svar på tråden Kärringmaffian del 13
  • S vali s
    Kazeer skrev 2009-07-01 08:40:11 följande:
    Jag fick lite hastigt och lustigt slänga in en tvätt i maskinen. När jag skulle packa min väska, upptäckte jag att jag inte hade några rena underkläder

Vart ska du åka Erkänner att jag har missat det totalt
  • modestyonly
    S vali s skrev 2009-07-01 09:18:14 följande:
    Me too

Så skönt med svalka ute, ska passa på att handla mat!!
  • Kazeer
    S vali s skrev 2009-07-01 09:18:14 följande:
    Jag ska till Torekov och gå på spa (eller hur man säger) . Jag ska snart ge mig iväg. Jag har rummet från klockan 15 men ska stanna och äta något på vägen. Klockan 16 har Mats bokat in mig på "Frejas mammakur" och i morgon förmiddag har han bokat en ansiktsbehandling. Ikväll ska jag äta en trerättermiddag - jag får väl springa på toa mellan rätterna . Jag har packat med mig en bunt böcker och några brev som jag ska besvara.
    Gustav 2007.03.08 ♥ ME+KZE 2002.03.28
  • S vali s
    modestyonly skrev 2009-07-01 09:28:08 följande:
    Me too Så skönt med svalka ute, ska passa på att handla mat!!
    Ja man fryser ju nästan lite idag, bara 20grader o m olnigt
  • Kazeer
    Caffreys skrev 2009-07-01 08:57:06 följande:
    Min gamla skruttomobil gick igenom besiktningen utan anmärkning. Old but still going strong som ägarinnan sin.
    Bilbesiktning är hemskt. Så skönt att din bil tog sig igenom .
  • S vali s
    Kazeer skrev 2009-07-01 09:34:55 följande:
    Jag ska till Torekov och gå på spa (eller hur man säger) . Jag ska snart ge mig iväg. Jag har rummet från klockan 15 men ska stanna och äta något på vägen. Klockan 16 har Mats bokat in mig på "Frejas mammakur" och i morgon förmiddag har han bokat en ansiktsbehandling. Ikväll ska jag äta en trerättermiddag - jag får väl springa på toa mellan rätterna . Jag har packat med mig en bunt böcker och några brev som jag ska besvara.
    Låter mkt trevligt, go man du har
  • Kazeer
    S vali s skrev 2009-07-01 09:42:38 följande:
    Låter mkt trevligt, go man du har
    Ja, det vore synd att klaga.

Hur är det med Linn idag?
  • Caffreys
    Kazeer skrev 2009-07-01 09:34:55 följande:
    Låter underbart!

Hoppas du får det riktigt härligt.
  • S vali s
    Kazeer skrev 2009-07-01 09:44:56 följande:
    Ja, det vore synd att klaga.Hur är det med Linn idag?
    Hon har rätt många röda prickar, det är inte myggbett men vete fanken om det är vattkoppor - ser inte ut så
    Hon är pigg och som vanligt.... vi fortsätter att avvakta med andra ord
  • Caffreys

Kom på att jag glömt att skicka in läkarintyget till jobbet. Tänkte tanken på att åka och lämnade det men när min reaktion kom så insåg jag att jag nog inte ska till den byggnaden alls. Jag fick panik och började storgråta. Nåväl ringt och sagt att jag skickar in det och det var helt ok. Skulle vart inne för typ en vecka sedan.

Svar på tråden Kärringmaffian del 13