• S vali s

Kärringmaffian del 13

{#lang_emotions_heart}Så var det dags för Kärringmaffians tråd nr 13 {#lang_emotions_heart}

Här tjattrar vi om stort & smått

Den late får brått när det blir kväll
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-06 20:17
    Dags för ny tråd mina kära vänner

www.familjeliv.se/Forum-11-236/m47039146.html
  • Svar på tråden Kärringmaffian del 13
  • Kibell

God morgon!
    Så skönt att sova. Vi gick upp för bara en liten stund sen

Moddan, duktigt av Oscar

Svalis, grattis till din mammaroll

♥Älskar min Isabelle♥
  • Caffreys
    modestyonly skrev 2009-07-02 08:58:40 följande:
    Måste bara berätta hur duktig Oscar är Vi har börjat "potträna" lite smått, med att han ska sitta en stund mellan, blöjbyten! Igår var vi ute och handlade några timmar, så jag tyckte han skulle lufta när vi kom hem, efter en stund har han kissat på potta, lite senare en gång till! Så från 17- 22 igår, skötte han kissandet och till och med bajsade två gånger på pottan, utan en enda "olycka"!!!
    Strålande, vilken kille.
  • Caffreys
    Kibell skrev 2009-07-02 09:41:17 följande:
    God morgon!Så skönt att sova. Vi gick upp för bara en liten stund sen Moddan, duktigt av Oscar Svalis, grattis till din mammaroll
    Kibban!

Jag tänkte gå till älvsjöbadet idag efter att jag hämtat amelie, ska ni dit? Skulle va kul.
  • Kibell
    Caffreys skrev 2009-07-02 09:50:03 följande:
    Kibban!Jag tänkte gå till älvsjöbadet idag efter att jag hämtat amelie, ska ni dit? Skulle va kul.
    När ska du hämta henn?
    Ja vi kommer nog vara hemmavid idag.
    ♥Älskar min Isabelle♥
  • MRSVi
    modestyonly skrev 2009-07-02 08:58:40 följande:
    Måste bara berätta hur duktig Oscar är Vi har börjat "potträna" lite smått, med att han ska sitta en stund mellan, blöjbyten! Igår var vi ute och handlade några timmar, så jag tyckte han skulle lufta när vi kom hem, efter en stund har han kissat på potta, lite senare en gång till! Så från 17- 22 igår, skötte han kissandet och till och med bajsade två gånger på pottan, utan en enda "olycka"!!!
    Så duktig!
    S vali s skrev 2009-07-02 09:18:36 följande:
    Idag firar jag 21år som mamma
    Grattis!
  • MRSVi

Jag hade tänkt handla lite på stan i dag, men lyckades glömma mobilen hemma, o jag har ingen lust att vara onåbar med ungarna i skola o förskola... så jag köpte bara en mandelcroissant (!) o vandrade hem igen. Hoppas så vädret håller i sig så vi kan åka till kusten i helgen.

Svar på tråden Kärringmaffian del 13