• S vali s

Kärringmaffian del 13

{#lang_emotions_heart}Så var det dags för Kärringmaffians tråd nr 13 {#lang_emotions_heart}

Här tjattrar vi om stort & smått

Den late får brått när det blir kväll
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-06 20:17
    Dags för ny tråd mina kära vänner

www.familjeliv.se/Forum-11-236/m47039146.html
  • Svar på tråden Kärringmaffian del 13
  • stora storken

Här är varmt......och vill ha seméster...NU...

Ska kasta Wille i säng----han är trött trött just nu....

♥♥♥Att vara en smula barn det är att vara verkligt vuxen♥♥♥
  • MRSVi
    stora storken skrev 2009-06-30 19:52:54 följande:
    Här är varmt......och vill ha seméster...NU... Ska kasta Wille i säng----han är trött trött just nu....
    Men nu är det inte långt kvar!
  • MRSVi
    S vali s skrev 2009-06-30 18:59:50 följande:
    Om det nu är vattkoppor så hoppas jag ochså att det är lindrigt... Iom att hon fått så många "prickar" idag så lär jag ju bli varse inom de två närmaste dagarna om det är vattkoppor eller ej
    Mina barn hade det också lindrigt, jag håller en tumme.
  • Caffreys
    Kazeer skrev 2009-06-30 18:20:19 följande:
    I morse fick Gustav det slutgiltiga beviset för att hans mamma är komplett galen.Vi skulle ge oss iväg till Lund. Gustav stod i trädgården i bara blöjan och räknade blad (eller nåt) på en buske. Jag ville klä på honom. Vi kan säga som så att vi var inte överens om vad som skulle prioriteras.Jag bestämde att nu skulle Gustav kläs på. T-shirt, shorts och sandaler. Det gick i en rasande fart. När jag var klar, tog jag mig en titt på honom - han såg ut som en sjöjungfru.Jag hade lyckats få ner båda hans ben i ett av byxbenen. Vidare satt höger sandal på vänster fot och vänster sandal på höger fot.Jag skrattade så att jag grät. Gustav såg livrädd ut. Mats fick se till att kläderna kom som de skulle.
    Ha ha
  • S vali s

Linn sov mellan halv fem o åtta, har let lite men börjar "gnälla" nu igen....

• MRSVi
    S vali s skrev 2009-06-30 22:09:51 följande:
    Linn sov mellan halv fem o åtta, har let lite men börjar "gnälla" nu igen....
    Har hon feber?
  • S vali s
    MRSVi skrev 2009-06-30 22:13:32 följande:
    Har hon feber?
    Jag tror inte det, har inte gjort ngn "prickcheck" heller... tar det sen när det är läggdags
  • Heisan

Det är helt otroligt!!! I morgon går Emma sista dagen på dagis o sedan är det skola/fritids som gäller...

Jag har bara ett dagisbarn..

• S vali s
    Heisan skrev 2009-06-30 23:47:35 följande:
    Det är helt otroligt!!! I morgon går Emma sista dagen på dagis o sedan är det skola/fritids som gäller...Jag har bara ett dagisbarn..
    Toden går fort, snabbare än du tror så är det Lynnens tid att börja skola/fritids
  • Heisan
    S vali s skrev 2009-06-30 23:48:56 följande:
    Toden går fort, snabbare än du tror så är det Lynnens tid att börja skola/fritids
    Vafasen.. Vad är det för dag idag?? Hon slutar på torsdag-är det i morgon.. Hoppas det för jag har ställt ut soptunnan...
Svar på tråden Kärringmaffian del 13