• S vali s

Kärringmaffian del 13

{#lang_emotions_heart}Så var det dags för Kärringmaffians tråd nr 13 {#lang_emotions_heart}

Här tjattrar vi om stort & smått

Den late får brått när det blir kväll
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-06 20:17
    Dags för ny tråd mina kära vänner

www.familjeliv.se/Forum-11-236/m47039146.html
  • Svar på tråden Kärringmaffian del 13
  • S vali s
    Heisan skrev 2009-07-01 18:36:31 följande:
    Nää, den fräcke fan har nu lärt sig att dia....
    Skönt
    Bättre att han fixar det på egen hand än med en "flaskmamma"

Nu kom jag på att jag glömde shoppa en sak till mig idag... tur att det finns nätshopping
    Jag skulle ju köpa en cdskiva, ja jag är så omodern så jag köper fortfarande skivor
  • modestyonly

Gomorron!
    Idag sov jag ända till halv 8! Jag har ganska hög stressnivå just nu, det är inte så kul, när man har semester! Men det är för lite tid för att tänka på mina egna behov och värmen gör mig galen! Jag trivs inte..

• MRSVi
    modestyonly skrev 2009-07-02 08:38:09 följande:
    Gomorron! Idag sov jag ända till halv 8! Jag har ganska hög stressnivå just nu, det är inte så kul, när man har semester! Men det är för lite tid för att tänka på mina egna behov och värmen gör mig galen! Jag trivs inte..
    Men sån här värme brukar ju inte hålla i sig så länge...det blir nog regn o svalt snart.
  • modestyonly
    MRSVi skrev 2009-07-02 08:40:18 följande:
    Men sån här värme brukar ju inte hålla i sig så länge...det blir nog regn o svalt snart.
    Jag längtar
  • S vali s
    modestyonly skrev 2009-07-02 08:38:09 följande:
    Gomorron! Idag sov jag ända till halv 8! Jag har ganska hög stressnivå just nu, det är inte så kul, när man har semester! Men det är för lite tid för att tänka på mina egna behov och värmen gör mig galen! Jag trivs inte..
    Låter inge vidare...
  • S vali s

Morrn morrn *gäsp*
    Jag hade nog gärna sovit en timme till, eller kanske t.o.m två timmar...

• modestyonly

Måste bara berätta hur duktig Oscar är
    Vi har börjat "potträna" lite smått, med att han ska sitta en stund mellan, blöjbyten! Igår var vi ute och handlade några timmar, så jag tyckte han skulle lufta när vi kom hem, efter en stund har han kissat på potta, lite senare en gång till! Så från 17- 22 igår, skötte han kissandet och till och med bajsade två gånger på pottan, utan en enda "olycka"!!!

• modestyonly
    S vali s skrev 2009-07-02 08:52:42 följande:
    Morrn morrn *gäsp*Jag hade nog gärna sovit en timme till, eller kanske t.o.m två timmar...
    Går inte i värmen och jag hittar inte fläkten, den är bakom en massa bråte i klädkammaren!! Försökte köpa en igår, men dom var slut..
  • S vali s
    modestyonly skrev 2009-07-02 08:58:40 följande:
    Måste bara berätta hur duktig Oscar är Vi har börjat "potträna" lite smått, med att han ska sitta en stund mellan, blöjbyten! Igår var vi ute och handlade några timmar, så jag tyckte han skulle lufta när vi kom hem, efter en stund har han kissat på potta, lite senare en gång till! Så från 17- 22 igår, skötte han kissandet och till och med bajsade två gånger på pottan, utan en enda "olycka"!!!
    *Gör vågen*
    Duktigt jobbat av Oscar
    modestyonly skrev 2009-07-02 08:59:33 följande:
    Går inte i värmen och jag hittar inte fläkten, den är bakom en massa bråte i klädkammaren!! Försökte köpa en igår, men dom var slut..
    Vårt sovrum är svalt som tur är, vi har ju kvällssol...

Idag måste jag förbi dagis och få intyget om Linns frånvaro påskrivet... Dagis stänger ju en månad nu o Linn börhar inte förns den 19 augusti igen och då på ett annat dagis så det känns bökigt att vänta så länge.
    Jag har ju inte hunnit få blanketten från FK´s ännu men jag ringde o kollade igår och det skulle gå alldeles ypperligt med ett "handskrivet" intyg, bara förskolan stämplade på pappret....
Svar på tråden Kärringmaffian del 13