• S vali s

Kärringmaffian del 13

{#lang_emotions_heart}Så var det dags för Kärringmaffians tråd nr 13 {#lang_emotions_heart}

Här tjattrar vi om stort & smått

Den late får brått när det blir kväll
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-06 20:17
    Dags för ny tråd mina kära vänner

www.familjeliv.se/Forum-11-236/m47039146.html
  • Svar på tråden Kärringmaffian del 13
  • S vali s
    Kibell skrev 2009-07-02 14:24:38 följande:
    Sen så är hon dålig på att dricka precis som jag. Men när hon vcaknar ska jag se till att hon får i sig  nåt.
    Det är döknepigt att komma ihåg att dricka
    Jag har dock börjat göra iordning en kanna vatten med både is o sen ngn smaksättning typ gurka, jordgubbar eller melon som sen får stå i kylen *mums*
  • Kibell
    S vali s skrev 2009-07-02 14:26:12 följande:
    Det är döknepigt att komma ihåg att dricka Jag har dock börjat göra iordning en kanna vatten med både is o sen ngn smaksättning typ gurka, jordgubbar eller melon som sen får stå i kylen *mums*
    Det kan man ju göra. Ska köpqa frukt nästa gång i affären och stoppa i vattnet.
    ♥Älskar min Isabelle♥
  • S vali s
    Kibell skrev 2009-07-02 14:28:09 följande:
    Det kan man ju göra. Ska köpqa frukt nästa gång i affären och stoppa i vattnet.
    Man har både koll på hur mycke man dricker och gott är det dessutom
  • Kibell

Kanska jag skulle passa på och vila lite men nu hör jag henne ropa...

♥Älskar min Isabelle♥
  • Kazeer

God eftermiddag!

Hemma igen, nöjd och belåten. Värmen håller på att ta knäcken på mig. Gustav satt i sin nya pool (i form av en bil) under ett parasoll, när jag kom hem.

Mats ska snart börja med middagen. Jag är vrålhungrig, eftersom jag inte fick behålla lunchen som jag åt för två timmar sedan.

Gustav 2007.03.08 ♥ ME+KZE 2002.03.28
  • Kazeer

Kibell: Hoppas att Belle kryar på sig. Inget kul att vara sjuk i den här värmen.

Svalis: Skumma utslag Linn har. Det ska bli spännande att få veta om det är vattkoppor eller inte.

Moddan: Duktig Oscar. Han får gärna komma hit och föregå med gott exempel. Gustav har kissat på gräsmattan flera gånger i eftermiddag. Jag föreslog att han skulle pröva potta och möttes av ett bestämt NEJ och vilda huvudskakningar.

Gustav 2007.03.08 ♥ ME+KZE 2002.03.28
  • Heisan

Här öser regnet ned o det åskar...
    Ska hämta de små från dagis-sista dagen-Lynnen är hemma fyra veckor o Emma fem...

Jag har nästan aldrig mobilen med mig-på tal om ingenting...

• S vali s
    Kazeer skrev 2009-07-02 14:48:19 följande:
    God eftermiddag!Hemma igen, nöjd och belåten. Värmen håller på att ta knäcken på mig. Gustav satt i sin nya pool (i form av en bil) under ett parasoll, när jag kom hem.   Mats ska snart börja med middagen. Jag är vrålhungrig, eftersom jag inte fick behålla lunchen som jag åt för två timmar sedan.
    Härligt att du är nöjd

Ja Linns utslag är skumma men men det lär visa sig vad det är och om det är något att bry sig om
    Heisan skrev 2009-07-02 15:34:40 följande:
    Här öser regnet ned o det åskar...Ska hämta de små från dagis-sista dagen-Lynnen är hemma fyra veckor o Emma fem...Jag har nästan aldrig mobilen med mig-på tal om ingenting...
    Åska Underbart, det skulle verkligen behövas här, luften är tryckande
    Linn o jag har varit ute små små stunder. Då har Linn legat o plaskat i sin pool o jag stått och svalkat fötterna

Vi skippade att åka in till Norrtälje för att hämta Tavegyl, insåg att vi skulle få tillbringa typ "hela dagen" ( lätt överdrift ) i bilen
    Födelsedagsbarnet har beställt mat - "hämtpizza" så Linn och jag åker in till Rimbo o går på Apoteket preis innan stägning och sen köper vi pizza o jordgubbar på hemvägen
  • modestyonly

Nu är köket redo för en hantverkare, men han ringde, försenad, men det hade jag räknat med, så jag sa att kom när du kommer

Har varit på massage, så nu känns livet lite bättre...

• S vali s
    modestyonly skrev 2009-07-02 16:37:07 följande:
    Nu är köket redo för en hantverkare, men han ringde, försenad, men det hade jag räknat med, så jag sa att kom när du kommer Har varit på massage, så nu känns livet lite bättre...
    {#lang_emotions_surprised} En hantverkare som är försenad....

Försenade hantverkare är väl mer en regel än undantag
Svar på tråden Kärringmaffian del 13