• S vali s

Kärringmaffian del 13

{#lang_emotions_heart}Så var det dags för Kärringmaffians tråd nr 13 {#lang_emotions_heart}

Här tjattrar vi om stort & smått

Den late får brått när det blir kväll
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-06 20:17
    Dags för ny tråd mina kära vänner

www.familjeliv.se/Forum-11-236/m47039146.html
  • Svar på tråden Kärringmaffian del 13
  • modestyonly
    Kibell skrev 2009-07-02 18:42:22 följande:
    Belle har lite feber Ena örat visar 37,3 och det andra 38,1. I vanliga fall ligger hon runt 36,8. Så inte konstig om hon varit hängig. Hoppas det är snabbt övergående.
    fabian har haft det nyss! Två dagar med hög feber och snuva, idag mådde han bra igen!! Kanske nåt "mög"
  • Kibell
    modestyonly skrev 2009-07-02 19:02:45 följande:
    fabian har haft det nyss! Två dagar med hög feber och snuva, idag mådde han bra igen!! Kanske nåt "mög"
    Trist bara att det är på semestern.
    Har ju mina 60:- dagar den här vecka. Kanske skulle ringa FK imorgon och höra om jag kan anmäla henne sjuk istället. Dumt att använda mammadagarna när hon är sjuk. Men jag vet ju inte hur det funkar nu när vi är lediga med intyg från dagis och så.
    ♥Älskar min Isabelle♥
  • S vali s
    Caffreys skrev 2009-07-02 18:36:35 följande:
    Är dom kvar eller börjar dom ge med sig?
    Dom har blivit fler och håller sig röda ....
  • S vali s
    modestyonly skrev 2009-07-02 18:27:29 följande:
    Här blir mitt kök helt fantastiskt, med nya luckor! Vi körde med hämtpizza, eftersom köket är ockuperat!!
    Härligt att du är nöjd
    Här blev det ochså hämtpizza
    Linn var med mig till pizzerian, när jag frågade vilken pizza hon ville ha sa hon högt o ljudligt
    - Pizza är skitäckligt, jag vill ha nudlar o kall korv....

• Kibell
    S vali s skrev 2009-07-02 19:28:40 följande:
    Härligt att du är nöjd Här blev det ochså hämtpizza Linn var med mig till pizzerian, när jag frågade vilken pizza hon ville ha sa hon högt o ljudligt- Pizza är skitäckligt, jag vill ha nudlar o kall korv....
    ♥Älskar min Isabelle♥
  • S vali s
    Kibell skrev 2009-07-02 19:16:35 följande:
    Trist bara att det är på semestern.Har ju mina 60:- dagar den här vecka. Kanske skulle ringa FK imorgon och höra om jag kan anmäla henne sjuk istället. Dumt att använda mammadagarna när hon är sjuk. Men jag vet ju inte hur det funkar nu när vi är lediga med intyg från dagis och så.
    Du borde kunna ändra till tillfälligFP istället, i så fall fixar det sig även med intyget.
    Det har hänt att jag varit tvungen att vabba när vi tagit "ledigt" från dagis dvs typ om Anna skulle ha passat henne i Paul o min "överlappning då har jag bara förklarat på intyget att vi hade löst barnomsorgen på annat sätt men att hon blev sjuk, detsamma borde ju gälla sjukt barn under semestern
  • Kibell
    S vali s skrev 2009-07-02 19:31:53 följande:
    Du borde kunna ändra till tillfälligFP istället, i så fall fixar det sig även med intyget.Det har hänt att jag varit tvungen att vabba när vi tagit "ledigt" från dagis dvs typ om Anna skulle ha passat henne i Paul o min "överlappning då har jag bara förklarat på intyget att vi hade löst barnomsorgen på annat sätt men att hon blev sjuk, detsamma borde ju gälla sjukt barn under semestern
    Jag ska ringa dom imorgon och höra.
    ♥Älskar min Isabelle♥
  • MRSVi
    S vali s skrev 2009-07-02 19:28:40 följande:
    Härligt att du är nöjd Här blev det ochså hämtpizza Linn var med mig till pizzerian, när jag frågade vilken pizza hon ville ha sa hon högt o ljudligt- Pizza är skitäckligt, jag vill ha nudlar o kall korv....
    O hon fick pizza ändå?!
    Kibell skrev 2009-07-02 18:42:22 följande:
    Belle har lite feber Ena örat visar 37,3 och det andra 38,1. I vanliga fall ligger hon runt 36,8. Så inte konstig om hon varit hängig. Hoppas det är snabbt övergående.
    Hoppas hon kryar på sig.
    modestyonly skrev 2009-07-02 18:27:29 följande:
    Här blir mitt kök helt fantastiskt, med nya luckor! Vi körde med hämtpizza, eftersom köket är ockuperat!!
    Du låter nöjd...
  • MRSVi
    Caffreys skrev 2009-07-02 18:36:07 följande:
    Ska ni göra något trevligt i sommar?
    Sista veckan i juli ska vi till samma ställe på sydkusten som vi varit till två somrar innan, hoppas på bra väder hela veckan. Sen ska vi nog upp till Chester i norra England några dar, vi bodde där innan. O så kollar jag förstås Ryanairs sida regelbundet... men vi har inget planerat annars, en massa dagsutflykter bara.
    Själv då?
  • MRSVi

Vi har ätit, jag gjorde en snabb o svingod efterrätt med vaniljglass, hallon, hackad mandel, mald kanel o flytande honung ringlad ovanpå. Alice ville förstås bara ha glass o kanel. Nu ser barnen på Scooby Doo.

Svar på tråden Kärringmaffian del 13