• S vali s

Kärringmaffian del 13

{#lang_emotions_heart}Så var det dags för Kärringmaffians tråd nr 13 {#lang_emotions_heart}

Här tjattrar vi om stort & smått

Den late får brått när det blir kväll
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-06 20:17
    Dags för ny tråd mina kära vänner

www.familjeliv.se/Forum-11-236/m47039146.html
  • Svar på tråden Kärringmaffian del 13
  • Kibell
    S vali s skrev 2009-07-03 17:39:05 följande:
    Jag beställde min cd och Linns filmer från Ginza, passade på att köpa en reafilm för 10:- h*n som packade min order måste haft solsting eller nå´t - h*n la ner 3ex av den filmen men jag har bara betalat 10:- Frågan är ju vad man ska göra med de andra två
    Vilken film är det?
    ♥Älskar min Isabelle♥
  • S vali s
    Kibell skrev 2009-07-03 17:44:56 följande:
    Vilken film är det?
    Hallm Foe heter den, aldrig hört talas om den men det sk vara en "feel good film"
  • Kibell
    S vali s skrev 2009-07-03 17:49:52 följande:
    Hallm Foe heter den, aldrig hört talas om den men det sk vara en "feel good film"
    Heller aldrig hört talas om. Vilka är med?
    Du kan ju alltid säöja en till mig om den verkar bra
    ♥Älskar min Isabelle♥
  • S vali s
    Kibell skrev 2009-07-03 17:51:42 följande:
    Heller aldrig hört talas om. Vilka är med? Du kan ju alltid säöja en till mig om den verkar bra
    Han från Billie Elliot gör huvudrollen... hde aldrig hört talas om den heller men tänkte "vad f*n 10:- kan jag både ha o mista"
    Jag kan skicka en till dig, jag fick dom ju gratis 
  • MRSVi

"Mamma, börjar barbieque-en nu? Ska vi gå nu? När ska vi gå? Var är pappa? Ska vi träffa pappa på barbieque-en? Jag har tagit på mig mina skor. Jag är färdig nu. Ska vi gå nu? När ska vi gå? Börjar det nu? Ska vi gå nu? Får jag följa med på barbieque-en?"
    Alice ser fram emot kvällens bbq på skolan....

• MRSVi
    Kibell skrev 2009-07-03 15:57:42 följande:
    Känner mig med lite rastlös. Två dagar har gått av semesetern och vi har inte gjort något men samtidigt så är Belle inte kry och det är ingen idé att fara iväg på nåt.Så jag försöker som sagt plocka undan här hemma så det är ok när vi åker.
    Men ni har ju just varit till Riga, det räcker väl?! Det är ju inget roligt att göra något bara för att man tycker att man måste...
  • MRSVi
    S vali s skrev 2009-07-03 17:39:05 följande:
    Jag beställde min cd och Linns filmer från Ginza, passade på att köpa en reafilm för 10:- h*n som packade min order måste haft solsting eller nå´t - h*n la ner 3ex av den filmen men jag har bara betalat 10:- Frågan är ju vad man ska göra med de andra två
    Kanske det var någon som jobbade sin sista dag, o gav alla kunder en överraskning?
  • Kibell
    S vali s skrev 2009-07-03 17:53:57 följande:
    Han från Billie Elliot gör huvudrollen... hde aldrig hört talas om den heller men tänkte "vad f*n 10:- kan jag både ha o mista" Jag kan skicka en till dig, jag fick dom ju gratis 
    Jag tackar
    Nu ska jag ta mig lite och äta. Belle har somnat om...
    ♥Älskar min Isabelle♥
  • S vali s
    MRSVi skrev 2009-07-03 17:56:08 följande:
    "Mamma, börjar barbieque-en nu? Ska vi gå nu? När ska vi gå? Var är pappa? Ska vi träffa pappa på barbieque-en? Jag har tagit på mig mina skor. Jag är färdig nu. Ska vi gå nu? När ska vi gå? Börjar det nu? Ska vi gå nu? Får jag följa med på barbieque-en?"Alice ser fram emot kvällens bbq på skolan....
    Kul att hon ser fram emot det även om det kan bli loite tjatigt precis innan man ska iväg
    Barbieque var nå´t nytt - ska det grillas barbiedockor
  • MRSVi
    Kazeer skrev 2009-07-03 16:07:52 följande:
    Gustav har lekt och lekt och lekt i trädgården större delen av eftermiddagen. Nu sitter han i sin plaskpool i skuggan. Mats och jag har suttit i var sin stol och läst. Det har varit skönt att göra absolut ingenting.Härom dagen bestämde jag mig för att jag ska njuta av den här graviditeten, eftersom den med största sannolikhet blir min sista. Men det här j-vla illamåendet gör det inte lätt för mig att leva upp till den målsättningen
    Det låter som ett bra beslut!
Svar på tråden Kärringmaffian del 13