• S vali s

Kärringmaffian del 13

{#lang_emotions_heart}Så var det dags för Kärringmaffians tråd nr 13 {#lang_emotions_heart}

Här tjattrar vi om stort & smått

Den late får brått när det blir kväll
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-06 20:17
    Dags för ny tråd mina kära vänner

www.familjeliv.se/Forum-11-236/m47039146.html
  • Svar på tråden Kärringmaffian del 13
  • S vali s

Linn o jag bärjar bli smått rastlösa
    Freda em och bara tanken på att åka in till Norrtälje får en att svettas - sommarfredagar är typ som att hamna i helvetet
    Vi får helt enkelt stå ut härhemma *tråkigt*

• Kibell

Känner mig med lite rastlös. Två dagar har gått av semesetern och vi har inte gjort något men samtidigt så är Belle inte kry och det är ingen idé att fara iväg på nåt.
    Så jag försöker som sagt plocka undan här hemma så det är ok när vi åker.

♥Älskar min Isabelle♥
  • Kazeer
    S vali s skrev 2009-07-03 15:52:14 följande:
    Linn o jag bärjar bli smått rastlösa Freda em och bara tanken på att åka in till Norrtälje får en att svettas - sommarfredagar är typ som att hamna i helvetet Vi får helt enkelt stå ut härhemma *tråkigt*
    Gustav har lekt och lekt och lekt i trädgården större delen av eftermiddagen. Nu sitter han i sin plaskpool i skuggan. Mats och jag har suttit i var sin stol och läst. Det har varit skönt att göra absolut ingenting.

Härom dagen bestämde jag mig för att jag ska njuta av den här graviditeten, eftersom den med största sannolikhet blir min sista. Men det här j-vla illamåendet gör det inte lätt för mig att leva upp till den målsättningen
    Gustav 2007.03.08 ♥ ME+KZE 2002.03.28
  • S vali s
    Kazeer skrev 2009-07-03 16:07:52 följande:
    Gustav har lekt och lekt och lekt i trädgården större delen av eftermiddagen. Nu sitter han i sin plaskpool i skuggan. Mats och jag har suttit i var sin stol och läst. Det har varit skönt att göra absolut ingenting.Härom dagen bestämde jag mig för att jag ska njuta av den här graviditeten, eftersom den med största sannolikhet blir min sista. Men det här j-vla illamåendet gör det inte lätt för mig att leva upp till den målsättningen
    Njut så mkt du bara kan av graviditeten, huir det än är så kommer man ändå ihåg de bäst bitarna efteråt

På tal om graviditeter så... min jobbarkompis fick barn igår, en "liten" tjej på 38oogr
    Nu funderar jag på om jag ska sy en filt eller body & byxor... En filt känns mer "långlivad" och jag har två superfina tyger att välja mellan - ett cerist med bruna apor eller ett cerist med bruna igelkottar och sen tänkte jag ha brun plysch - skulle bli skitsnyggt till vagnen dom har köpt

Fick aldeles nyss enn anfall av depression Paul ringde hem precis och påminde mig om at han ska jobba ikväll... Det hade jag helt glömt bort - jag som såg fram emot lite avlastning med fröken "jag vet inte vad jag vill och mår inge bra så jag gnäller gärna lite"
    Det är verkligen ointe likt Linn att vara gnällig
  • Heisan

Svalis-Linnsan känner nog av värmen, tror du inte..
    Här är det lite grinigare bland barnen...
    Det har åskat o jag somnade på soffan under tiden.. Har nu varit ute o rastat hundar o köpt godis till barnen... Jaja o till mig oxå då då..

Kibban-stackars Belle hoppas att hon kryar på sig snabbt...

Vi får se om vi tar oss till stranden lite senare-rätt skönt att ha 1500 meter till en badstrand med bra bryggor...

Kazeer-jobbigt att må illa...

• S vali s
    Heisan skrev 2009-07-03 17:09:17 följande:
    Svalis-Linnsan känner nog av värmen, tror du inte..Här är det lite grinigare bland barnen... Det har åskat o jag somnade på soffan under tiden.. Har nu varit ute o rastat hundar o köpt godis till barnen... Jaja o till mig oxå då då.. Kibban-stackars Belle hoppas att hon kryar på sig snabbt...Vi får se om vi tar oss till stranden lite senare-rätt skönt att ha 1500 meter till en badstrand med bra bryggor...Kazeer-jobbigt att må illa...
    Både och, idag har vi faktiskt haft det rätt svalt o skönt Solen hr hållt sig bakom molnen o en del små regnskurar men visst blir dom små påverkade av värmen, konstigt vore det ju annars

Nu ska vi strax äta middag, Linn som har kollat på Robin Hood undrade vad rävar äter till middag och när jag hävdade att dom åt pastaskruvar o köttfärssås så köpte hon det
    Vi var ut en sväng så hon fick köra lite med sin "springcykel", hon har övat upp balansen nå´t otroligt nu under veckan - hej vad det går iundan numera
  • S vali s

Här har vi värsta discot just nu - jag krämar Beyonce och "Halo" frö fulla mugar *värsta tonåringen*

• Kibell

Belle sover på soffan sedan ca 30 minuter. Middagen står i ugnen, tandoorikyckling med ris och grönsaker blir det.
    Mitt rum är städat Bara övriga kvar...

♥Älskar min Isabelle♥
  • S vali s

Jag beställde min cd och Linns filmer från Ginza, passade på att köpa en reafilm för 10:- h*n som packade min order måste haft solsting eller nå´t - h*n la ner 3ex av den filmen men jag har bara betalat 10:-
    Frågan är ju vad man ska göra med de andra två

• S vali s

Efter att under en lång tid ha haft divc. prinsessor boende hos oss känns det lite skumt att Robin Hood plötsligt har flyttat in

Svar på tråden Kärringmaffian del 13