Kärringmaffian del 13
Så var det dags för Kärringmaffians tråd nr 13 
Här tjattrar vi om stort & smått
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-06 20:17
Dags för ny tråd mina kära vänner
www.familjeliv.se/Forum-11-236/m47039146.html
Så var det dags för Kärringmaffians tråd nr 13 
Här tjattrar vi om stort & smått
Linn o jag bärjar bli smått rastlösa
Freda em och bara tanken på att åka in till Norrtälje får en att svettas - sommarfredagar är typ som att hamna i helvetet
Vi får helt enkelt stå ut härhemma *tråkigt*
Känner mig med lite rastlös. Två dagar har gått av semesetern och vi har inte gjort något men samtidigt så är Belle inte kry och det är ingen idé att fara iväg på nåt.
Så jag försöker som sagt plocka undan här hemma så det är ok när vi åker.
Svalis-Linnsan känner nog av värmen, tror du inte..
Här är det lite grinigare bland barnen...
Det har åskat o jag somnade på soffan under tiden.. Har nu varit ute o rastat hundar o köpt godis till barnen... Jaja o till mig oxå då då..
Kibban-stackars Belle hoppas att hon kryar på sig snabbt...
Vi får se om vi tar oss till stranden lite senare-rätt skönt att ha 1500 meter till en badstrand med bra bryggor...
Kazeer-jobbigt att må illa...
Här har vi värsta discot just nu - jag krämar Beyonce och "Halo" frö fulla mugar *värsta tonåringen*
![]()
Belle sover på soffan sedan ca 30 minuter. Middagen står i ugnen, tandoorikyckling med ris och grönsaker blir det.
Mitt rum är städat
Bara övriga kvar...
Jag beställde min cd och Linns filmer från Ginza, passade på att köpa en reafilm för 10:- h*n som packade min order måste haft solsting eller nå´t - h*n la ner 3ex av den filmen men jag har bara betalat 10:-
Frågan är ju vad man ska göra med de andra två
![]()
Efter att under en lång tid ha haft divc. prinsessor boende hos oss känns det lite skumt att Robin Hood plötsligt har flyttat in ![]()