• S vali s

Kärringmaffian del 13

{#lang_emotions_heart}Så var det dags för Kärringmaffians tråd nr 13 {#lang_emotions_heart}

Här tjattrar vi om stort & smått

Den late får brått när det blir kväll
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-06 20:17
    Dags för ny tråd mina kära vänner

www.familjeliv.se/Forum-11-236/m47039146.html
  • Svar på tråden Kärringmaffian del 13
  • S vali s
    Kazeer skrev 2009-07-03 18:59:49 följande:
    Nu har vi snart sett Teletubbies för andra gången och Gustav sover fortfarande inte.
    Om det bara hängde på mig skulle jag somna efter 2min av Teletubies
  • Kazeer
    S vali s skrev 2009-07-03 19:16:56 följande:
    Om det bara hängde på mig skulle jag somna efter 2min av Teletubies
    Jag lade honom i hans säng för knappt tio minuter sedan och nu verkar han sova djupt
    Gustav 2007.03.08 ♥ ME+KZE 2002.03.28
  • S vali s
    {#lang_emotions_demon} Vägen mellan oss o Rimbo är en 70väg men det är väl snarare så att folk håller 80-90.
    Vägen är rätt slingrig och egentligen finns det bara två möjligtvis tre ställen där det går att köra om och eftersom trafiken in mot Norrtälje en fredags em/kväll är rätt tät så är de chanserna lika med noll...
    Jag hamnade bakom en bil med släp som tuffade på i 80, helt ok för min del så jag la mig med lagom avstånd och tuffade på i samma takt.
    Helt plötsligt dyker det upp en "monstertruck" och lägger sig tätt tätt bakom mig och sånt gör mig dj**** sne så jag saktade ner till lagliga 70... det finns dessutom en 50sträcka inte heller där håller folk fartgränsen ut5an det körs i 80-90km/tim
    Bilen o släpet tuffade på i sina 80 och eftersom monsterdj*** fortfarande satt som ett frimärke i arslet på mig så sänkte jag til 50 med ett leende på läpparna

Väl framme vid ICA parkerar "monstret" brevid mig o ur kliver en tjej som väser nå´t om vägsniglar varpå jag undrade om hon någonsin hört talas om att hålla avstånd till framförvarande bil och att jag högaktningsfullt sket i vad hon ansåg om folk som körde lagligt eftersom hon själv inte tycktes veta vad som gäler på vägen...
    Hon bara fnös och gick

Är det nå´t jag hatar så är det bilister som läger sig som ett dj*** frimärke i arslet på en {#lang_emotions_demon}
  • Kazeer

Gustav har kissat oräkneliga gånger på gräsmattan idag. Han är väldigt fascinerad av sin kisstråle Tidigare ikväll, när vi hade gått in och jag hade satt blöja på honom, kissade han igen. Han gjorde precis som ute i trädgården, d v s han ställde sig bredbent och böjde sig fram för att kunna titta ... och blev väldigt fundersam när det inte kom någon stråle

• S vali s
    Kazeer skrev 2009-07-03 19:24:07 följande:
    Gustav har kissat oräkneliga gånger på gräsmattan idag. Han är väldigt fascinerad av sin kisstråle Tidigare ikväll, när vi hade gått in och jag hade satt blöja på honom, kissade han igen. Han gjorde precis som ute i trädgården, d v s han ställde sig bredbent och böjde sig fram för att kunna titta ... och blev väldigt fundersam när det inte kom någon stråle
  • Kazeer
    S vali s skrev 2009-07-03 19:23:38 följande:
     Vägen mellan oss o Rimbo är en 70väg men det är väl snarare så att folk håller 80-90. Vägen är rätt slingrig och egentligen finns det bara två möjligtvis tre ställen där det går att köra om och eftersom trafiken in mot Norrtälje en fredags em/kväll är rätt tät så är de chanserna lika med noll...Jag hamnade bakom en bil med släp som tuffade på i 80, helt ok för min del så jag la mig med lagom avstånd och tuffade på i samma takt.Helt plötsligt dyker det upp en "monstertruck" och lägger sig tätt tätt bakom mig och sånt gör mig dj**** sne så jag saktade ner till lagliga 70... det finns dessutom en 50sträcka inte heller där håller folk fartgränsen ut5an det körs i 80-90km/timBilen o släpet tuffade på i sina 80 och eftersom monsterdj*** fortfarande satt som ett frimärke i arslet på mig så sänkte jag til 50 med ett leende på läpparna Väl framme vid ICA parkerar "monstret" brevid mig o ur kliver en tjej som väser nå´t om vägsniglar varpå jag undrade om hon någonsin hört talas om att hålla avstånd till framförvarande bil och att jag högaktningsfullt sket i vad hon ansåg om folk som körde lagligt eftersom hon själv inte tycktes veta vad som gäler på vägen...Hon bara fnös och gick Är det nå´t jag hatar så är det bilister som läger sig som ett dj*** frimärke i arslet på en
    *applåderar*
  • Kibell

Börjat få ont i huvudet Det beror på vädret.

♥Älskar min Isabelle♥
  • Kazeer
    Kibell skrev 2009-07-03 19:29:02 följande:
    Börjat få ont i huvudet Det beror på vädret.
    Har ni åska hos er?
  • Kibell
    Kazeer skrev 2009-07-03 19:30:04 följande:
    Har ni åska hos er?
    Imorse/fm så åskade och blixtrade det. Nu är det lite grått man känner att det är lite tungt i luften. Det regnade för en stund sen.
    ♥Älskar min Isabelle♥
Svar på tråden Kärringmaffian del 13