• S vali s

Kärringmaffian del 13

{#lang_emotions_heart}Så var det dags för Kärringmaffians tråd nr 13 {#lang_emotions_heart}

Här tjattrar vi om stort & smått

Den late får brått när det blir kväll
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-06 20:17
    Dags för ny tråd mina kära vänner

www.familjeliv.se/Forum-11-236/m47039146.html
  • Svar på tråden Kärringmaffian del 13
  • Kazeer
    S vali s skrev 2009-07-03 11:56:06 följande:
    Det är underbart Igårkväll var det så kvavt att man höll på att få krupp Undrar om jag vågar mig in på FB, när jag var där i morse så flippade datorn ur totalt och började öppna en massa nya "fönster" till slut satt jag med 39!! nya "fönster" som inte gick att stänga ner, varje gång jag försökte stänga ett fönster öppnades ett par nya Till slut stängde jag av datorn
    Så där gör min dator också ibland ... fast nu var det längesen sist *peppar peppar*
    Gustav 2007.03.08 ♥ ME+KZE 2002.03.28
  • S vali s
    Kazeer skrev 2009-07-03 11:58:45 följande:
    Så där gör min dator också ibland ... fast nu var det längesen sist *peppar peppar*
    Min första tanke var VIRUS!!!!!!
    Men datorn verkar ju funka helt ok nu så....

Funderar på om Linn o jag ska åka o köpa jäst, jag är lite bakasugen
  • Kazeer
    S vali s skrev 2009-07-03 12:02:12 följande:
    Min första tanke var VIRUS!!!!!!Men datorn verkar ju funka helt ok nu så....Funderar på om Linn o jag ska åka o köpa jäst, jag är lite bakasugen
    Man får ju lite lätt panik, när datorn "ballar ur".
  • S vali s
    Kazeer skrev 2009-07-03 12:06:15 följande:
    Man får ju lite lätt panik, när datorn "ballar ur".
    Exakt
  • MRSVi

Vi har varit o tittat på rea, jag hittade en regnjacka som var nedsatt med 50 procent, helt ok. Jag var frestad av en kjol också, men köpte den inte, fast nu när jag kommit hem har jag ångrat mig o vill gå tillbaka o köpa den...

Här är det betydligt svalare i dag.

• S vali s
    MRSVi skrev 2009-07-03 12:38:38 följande:
    Vi har varit o tittat på rea, jag hittade en regnjacka som var nedsatt med 50 procent, helt ok. Jag var frestad av en kjol också, men köpte den inte, fast nu när jag kommit hem har jag ångrat mig o vill gå tillbaka o köpa den... Här är det betydligt svalare i dag.
    Gick du tillbaka
  • Kibell

God eftermiddag!
    Äntligen funkar med bredband. Ringde Glocal imorse och då hade dom driftstörningar på sitt bredband i Stockholm. Men nu funkar det. Men inte har jag varit effektiv för det. Slumrat framför Saltkråkan har jag gjort
    Belle mår bättre idag. Igår kväll hade hon 39,3 när jag skulle bära in henne till sängen var det mer men vet inte hur mycket för jag fick inte kolla och hon ville inte ha alvedon. Imorse var det bara 38 och nu 37,9. Men hon är piggare än igår.

♥Älskar min Isabelle♥
  • Kazeer

Gustav leker tillsammans med grannpojken, som är fem år

• S vali s

kibell: Skönt att Bell är piggare

kazeer: All kompisar är bra, även om dom är betydligt äldre

Linn fick tfvå filmer med posten, eftersom hon är lite halvseg o jag behövde städa så kändes det helt ok att sätta henne i soffan framför tv´n
    Jag har hunnit plocka i kök/vardagsrum samt dammsugit o torkat golven, känner mig rätt nöjd
    Det tråkiga är att jag ska ju jobba nu i helgen och jag vet ju hur det blir härhemm då - totalkaos. 
    Paul hr inte insett att med Linn gäller det att plocka, plocka, plocka eller rättare sagt se till att hon plockar undan efter sig, han tycker bara att det är skönt när hon leker på egen hand så om korg efter korg med leksaker släpas upp i vardagsrummet är inget han lägger märke till dvs förns jag kommer hem och suckar...
    Lite tradigt men jag har ringt Paul på jobbet och förvarnat om at jag förväntar mig att huset ser ut som det gör nu även på söndakväl, jag tänker inte ägna min lediga månda fm till att städa upp efter hans o Linns framfart i helgen

• Kibell
    S vali s skrev 2009-07-03 15:36:21 följande:
    kibell: Skönt att Bell är piggare kazeer: All kompisar är bra, även om dom är betydligt äldre Linn fick tfvå filmer med posten, eftersom hon är lite halvseg o jag behövde städa så kändes det helt ok att sätta henne i soffan framför tv´n Jag har hunnit plocka i kök/vardagsrum samt dammsugit o torkat golven, känner mig rätt nöjd Det tråkiga är att jag ska ju jobba nu i helgen och jag vet ju hur det blir härhemm då - totalkaos. Paul hr inte insett att med Linn gäller det att plocka, plocka, plocka eller rättare sagt se till att hon plockar undan efter sig, han tycker bara att det är skönt när hon leker på egen hand så om korg efter korg med leksaker släpas upp i vardagsrummet är inget han lägger märke till dvs förns jag kommer hem och suckar...Lite tradigt men jag har ringt Paul på jobbet och förvarnat om at jag förväntar mig att huset ser ut som det gör nu även på söndakväl, jag tänker inte ägna min lediga månda fm till att städa upp efter hans o Linns framfart i helgen
    Har satt igång och plockar i mitt rum nu. Har gjort köket. Skönt att ha det någolunda snyggt när vi ska iväg. Så det finns en del att göra...
    Klart man vill ha det som man lämnade det
    ♥Älskar min Isabelle♥
Svar på tråden Kärringmaffian del 13