Kärringmaffian del 13
Så var det dags för Kärringmaffians tråd nr 13 
Här tjattrar vi om stort & smått
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-06 20:17
Dags för ny tråd mina kära vänner
www.familjeliv.se/Forum-11-236/m47039146.html
Så var det dags för Kärringmaffians tråd nr 13 
Här tjattrar vi om stort & smått
Vi har varit o tittat på rea, jag hittade en regnjacka som var nedsatt med 50 procent, helt ok. Jag var frestad av en kjol också, men köpte den inte, fast nu när jag kommit hem har jag ångrat mig o vill gå tillbaka o köpa den...
Här är det betydligt svalare i dag.
God eftermiddag!
Äntligen funkar med bredband. Ringde Glocal imorse och då hade dom driftstörningar på sitt bredband i Stockholm. Men nu funkar det. Men inte har jag varit effektiv för det. Slumrat framför Saltkråkan har jag gjort
Belle mår bättre idag. Igår kväll hade hon 39,3 när jag skulle bära in henne till sängen var det mer men vet inte hur mycket för jag fick inte kolla och hon ville inte ha alvedon. Imorse var det bara 38 och nu 37,9. Men hon är piggare än igår.
Gustav leker tillsammans med grannpojken, som är fem år ![]()
kibell: Skönt att Bell är piggare
kazeer: All kompisar är bra, även om dom är betydligt äldre
Linn fick tfvå filmer med posten, eftersom hon är lite halvseg o jag behövde städa så kändes det helt ok att sätta henne i soffan framför tv´n
Jag har hunnit plocka i kök/vardagsrum samt dammsugit o torkat golven, känner mig rätt nöjd
Det tråkiga är att jag ska ju jobba nu i helgen och jag vet ju hur det blir härhemm då - totalkaos.
Paul hr inte insett att med Linn gäller det att plocka, plocka, plocka eller rättare sagt se till att hon plockar undan efter sig, han tycker bara att det är skönt när hon leker på egen hand så om korg efter korg med leksaker släpas upp i vardagsrummet är inget han lägger märke till dvs förns jag kommer hem och suckar...
Lite tradigt men jag har ringt Paul på jobbet och förvarnat om at jag förväntar mig att huset ser ut som det gör nu även på söndakväl, jag tänker inte ägna min lediga månda fm till att städa upp efter hans o Linns framfart i helgen ![]()