• S vali s

Kärringmaffian del 13

{#lang_emotions_heart}Så var det dags för Kärringmaffians tråd nr 13 {#lang_emotions_heart}

Här tjattrar vi om stort & smått

Den late får brått när det blir kväll
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-06 20:17
    Dags för ny tråd mina kära vänner

www.familjeliv.se/Forum-11-236/m47039146.html
  • Svar på tråden Kärringmaffian del 13
  • MRSVi
    S vali s skrev 2009-07-03 17:59:39 följande:
    Kul att hon ser fram emot det även om det kan bli loite tjatigt precis innan man ska iväg Barbieque var nå´t nytt - ska det grillas barbiedockor
    Man kan ju hoppas...
  • Kazeer

Jag har suttit i skuggan hela eftermiddagen. Ändå är mina armar och mina ben rödbrända

Gustav tittar på Teletubbies. Han har borstat tänderna och jag hoppas att han ska somna snart.

Gustav 2007.03.08 ♥ ME+KZE 2002.03.28
  • S vali s
    MRSVi skrev 2009-07-03 17:58:17 följande:
    Kanske det var någon som jobbade sin sista dag, o gav alla kunder en överraskning?
    Ja, eller så vile dom bara bli av med skiten
  • MRSVi

Jag undrar så vad vädret ska göra i morgon... stranden kan man ju vara på även om det är mulet, men blir det regn o åska är det ju inte lika kul.

• S vali s
    MRSVi skrev 2009-07-03 18:03:13 följande:
    Jag undrar så vad vädret ska göra i morgon... stranden kan man ju vara på även om det är mulet, men blir det regn o åska är det ju inte lika kul.
    Vi får be till väderGudarna att dom kastar åskan åt fanders

Nu ska Linn o jag åka in till Rimbo och köpa nå´t gott till kvällen
    Efter att jag hade lovat Linn det insåg jag att jag tog vätskedrivande strax efter fyra och att dom nu börjar göra sitt *dålig kombo*

• MRSVi
    S vali s skrev 2009-07-03 18:08:23 följande:
    Vi får be till väderGudarna att dom kastar åskan åt fanders Nu ska Linn o jag åka in till Rimbo och köpa nå´t gott till kvällen Efter att jag hade lovat Linn det insåg jag att jag tog vätskedrivande strax efter fyra och att dom nu börjar göra sitt *dålig kombo*
    Attans... ta med en hink.
  • S vali s
    MRSVi skrev 2009-07-03 18:13:00 följande:
    Attans... ta med en hink.
    Kanske kan låna en av Linns blöjor
  • Kibell
    MRSVi skrev 2009-07-03 17:57:08 följande:
    Men ni har ju just varit till Riga, det räcker väl?! Det är ju inget roligt att göra något bara för att man tycker att man måste...
    Nä jag vet. Men det hade varit skönt att fått gått och badat när det varit så varmt.. Fast jag har ju sagt till mig själv att vi inte ska göra så mycket den här veckan då vi åker iväg nästa.
    V.30 ska Belle gå på simskola 5 dagar ppå vårt utomhusbad
    ♥Älskar min Isabelle♥
  • Kazeer

Nu har vi snart sett Teletubbies för andra gången och Gustav sover fortfarande inte.

Gustav 2007.03.08 ♥ ME+KZE 2002.03.28
  • Kibell

Vi har ätit glass Det enda som Belle vill ha att äta.

♥Älskar min Isabelle♥
Svar på tråden Kärringmaffian del 13