Kärringmaffian del 13
Så var det dags för Kärringmaffians tråd nr 13 
Här tjattrar vi om stort & smått
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-06 20:17
Dags för ny tråd mina kära vänner
www.familjeliv.se/Forum-11-236/m47039146.html
Så var det dags för Kärringmaffians tråd nr 13 
Här tjattrar vi om stort & smått
Vi var iväg för att titta på Annton som skulle ha "sportdag" i skolan, men de fick lägga ner efter en kvart pga regn.
Lämnade laptopen jag hittade i fredags. Fick 400 kr i hittelön av tjejen som glömde den på Gamla Stans perrong på en bänk.
Jag fortsätter att spamma
Nu har jag lämnat Linn hos syrran
Linnsan var eld o lågor över att få vara själv hos Malle och kusinerna, mycke spännande saker på gång - ridning och sova i husvagn
Pratade med syrran alldeles nyss, dom hade varit till en hästaffär och Linn hade underhållt både syrran o tjejen i affären så att dom till slut nästan låg dubbelvikta av skratt och när dom gick konstaterade hon i affären att fantasin var det då inget fel på
Vaddå, påstår hon att min dotter fantiserar när hon säger att hon jobbar med sjuka hästar men att hon inte orkade gå till jobbet idag och att Linn minsann har många fler sadlar hemma i sitt stall än vad tjejen hade i affären
![]()
På vägen hem stannade jag till vid en djuraffär, jag skulle bara köpa lite mat till kattungen...
Kom därifrån 400:- fattigare
Köpte ett kattkoppel för 199:- utan att blinka - kisseungen måste ju få gå ut men kan ju inte släppas första tiden *visslar*
Inser att det finns inga som är mer lättlurade än nyblivna föräldrar o djurägare ![]()