• S vali s

Kärringmaffian del 13

{#lang_emotions_heart}Så var det dags för Kärringmaffians tråd nr 13 {#lang_emotions_heart}

Här tjattrar vi om stort & smått

Den late får brått när det blir kväll
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-06 20:17
    Dags för ny tråd mina kära vänner

www.familjeliv.se/Forum-11-236/m47039146.html
  • Svar på tråden Kärringmaffian del 13
  • MRSVi
    Kazeer skrev 2009-07-08 06:29:00 följande:
    Mrs V: Hipp Hipp Hurra för maken idag!   Svalis: Det är trist med dålig service men det du åt lät verkligen jättegott.
    Jag har gett honom sovmorgon...
    Kazeer skrev 2009-07-08 06:27:00 följande:
    God morgon!Jag gick och la mig före nio i går kväll. Tio över nio konstaterade jag att jag inte kunde hålla ögonen öppna, så jag la undan boken, släckte lampan och somnade. Gustav väckte mig klockan sex nu i morse. Jag har sovit som klubbad i nästan nio timmar Men jag kände mig bedrövligt trött hela dagen i går.
    Ibland behöver man ladda om batterierna.
  • MRSVi

Från ovanvåningen hörs "Happy birthday to you, stick your head down the loo, you look like a monkey, and you smell like one too!"... följt av innerligt sexåringsskratt.

• Kazeer
    MRSVi skrev 2009-07-08 08:41:16 följande:
    Från ovanvåningen hörs "Happy birthday to you, stick your head down the loo, you look like a monkey, and you smell like one too!"... följt av innerligt sexåringsskratt.
    Gustav 2007.03.08 ♥ ME+KZE 2002.03.28
  • Heisan
    MRSVi skrev 2009-07-08 08:14:27 följande:
    God morgon. Alice är en hund i dag.
    Läste först att Alice åt en hund idag..
  • S vali s
    MRSVi skrev 2009-07-08 08:41:16 följande:

Hoppas att maken din hafr en bra dag
  • Heisan

Jag har städat min bil o fy fasen vad hundhår det var i den.. Adina är överallt... Ett tag kunde jag knappt andas-fick hosta/kväljningar-sedan gick jag o Lynnen en promis med Chili o plockade en massa smultron...

• S vali s
    Heisan skrev 2009-07-08 18:23:52 följande:
    Jag har städat min bil o fy fasen vad hundhår det var i den.. Adina är överallt... Ett tag kunde jag knappt andas-fick hosta/kväljningar-sedan gick jag o Lynnen en promis med Chili o plockade en massa smultron...
    I min bil lyser hundhåren med sin frånvaro men igår städade jag bilen - två plastkassar med div. skräp {#lang_emotions_surprised}
    Min bil såg ut som rena skrotcontainern :-d
  • stora storken

God kväll....från Falkenberg...

I dag har vi haft "blandat" väder...åska, regn, blåst och en massa sol...

♥♥♥Att vara en smula barn det är att vara verkligt vuxen♥♥♥
  • Heisan
    S vali s skrev 2009-07-08 19:41:33 följande:
    I min bil lyser hundhåren med sin frånvaro men igår städade jag bilen - två plastkassar med div. skräp Min bil såg ut som rena skrotcontainern :-d
    Haha, jag brukar få typ en maskin med tvätt från bilen o så sopor.. Är sååå slarvig...
Svar på tråden Kärringmaffian del 13